Gå til innhold

Sår i munnen...


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Får innimellom sår i munnen. Enten på tunga, på innsiden av leppene eller i tannkjøttet.

Aner ikkje hvordan de på tungen oppstår, de er som oftest nær tunge spissen eller litt på siden et stykke bak...

På leppen har det hittil bare vært på underleppen, men har fått to på overleppen den siste tiden. Lurer på om det er "trykksår" eller "liggesår", at eg kanskje ligger i ein teit stilling når eg sover eller no.. De oppstår etter eg har sovet. Altså, eg våkner med et sår i munnen.

Som oftest får eg på underleppen, og ellers på tungen. Nå har eg to stk, et på leppen og et på tunga.

Det svir, det gjør vondt... Spising, drikking, tannpuss - au.

Noen ideer om hva fanken dette kan være? Har hatt det ei god stund, det er liksom bra i lengre perioder før det plutselig dukker opp og eg har ubehag i ei uke eller to, før det er rolig igjen...

Har tungepiercing, uten at eg tror det skal ha noe å si.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres veldig ut som herpesutbrudd. Jeg tror absolutt tungepiercingen kan ha noe å si, uten at jeg kan si det for helt sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...