Gå til innhold

bursdagsoverraskelse


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

hadde store planer om å ta med min kjære til London på langweekend på bursdagen hans i desember (5.)

men nå blir han så opptatt på jobb at det må utgå.. jeg har han nå bare fredagskvelden til søndag morgen (da må han reise igjen)

noen som har morsomme tips til aktiviteter?

jeg har lyst til å finne på noe litt spesielt (men tar også i mot tradisjonelle tips)

vi bor i Oslo

mvh blåklokke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke ta inn på et romantisk hotell i Oslo, da? Prioritere bare hverandre og kjærligheten! :sjarmor:

Ellers så står vel ikke litt hjemmehygge av veien.

Dette gjorde jeg en gang da eksen hadde bursadg. Poenget var at han ikke visste hva som kom til å skje, dagen var full av overaskelser.

Jeg dro'n ut av senga tidlig og lagde en nydelig frokost til oss. Jeg lagde også en piknik-kurv. Så tok jeg han med til Bygdøy, og vi kikket i museene der. Etterpå spisete vi lønsj midt i en grønn eng, og jeg ga han massasje.

Da vi kom hjem igjen, hvilte vi litt, så lagde jeg yndlings-retten hans til middag. Etterpå tok jeg han med på kino, for å se en film han lenge hadde snakket om. Etter filmen gikk vi ut og tok noen øl.

Da vi kom tilbake til leiligheten, måtte han fint vente utenfor, mens jeg tente stearinlys på soverommet, dro fram champagnen, og tok på meg det sexy, nye undertøyet jeg hadde kjøpt. Gjett om han ble overrakset da jeg ropte på han.

Det var den beste bursdagen han noensinne hadde hatt, sa han. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hmm.. det var mange ideer der GreenSky!!

men jeg må toppe med noe mer enn kino altså..

det må komme noen/en større overraskelse i løpet av dagen.. syns jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, men det var jo ikke bare kinoen som gjorde susen, det var hele pakka. :wink: Ellers så var det en film som han hadde fryktelig lyst til å se, og snakket om lenge, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
joda, men det var jo ikke bare kinoen som gjorde susen, det var hele pakka.  :wink:  Ellers så var det en film som han hadde fryktelig lyst til å se, og snakket om lenge, så...

det var slett ikke meningen å "rakke ned på" kinoturen deres altså!!

det var bare ikke midt i blinken for min kjære..

tror jeg må lage en mindre rolig dag.. litt mer action.. han er av typen "mark i ræva"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for all del, du "rakka" ikke ned på kino-turen vår... :)

Hvis han liker action og er evnentyrlysten.... Fallskjermhopp? go-cart? Paintball? Strikkhopp? 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Nei, for all del, du "rakka" ikke ned på kino-turen vår... :)

Hvis han liker action og er evnentyrlysten.... Fallskjermhopp? go-cart? Paintball? Strikkhopp? 8)

må finne noe slik ja.. men jeg bør jo gjerne tørre å bli med jeg også.. og så må vi komme oss dit (har ikke bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...