Gå til innhold

Liker jenter å bli dominert i senga?

Fremhevede innlegg

Gjest Domino
Skrevet

Jeg bare lurte på om jenter liker å bli bundet fast og dominert i senga og evt. hvordan det bør gjøres?

Lurer på å lufte forslaget for kjæresten, men tenkte det var greit å gjøre "hjemmeleksen" først. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Noen jenter, ja. Noen jenter, nei.

Det må du nesten høre med fruen om.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Lurer på å lufte forslaget for kjæresten, men tenkte det var greit å gjøre "hjemmeleksen" først. :)

Blir det ikke kjedelig om dere skal drøfte og snakke om det det først?

Gjest Domino
Skrevet

Blir det ikke kjedelig om dere skal drøfte og snakke om det det først?

Har aldri sagt jeg skal "drøfte" det, bare foreslå det :) Så du mener jeg bare må gjøre det uten å spørre først?

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Har aldri sagt jeg skal "drøfte" det, bare foreslå det :) Så du mener jeg bare må gjøre det uten å spørre først?

Ja, spør du meg er det turn-off å spørre først. Stilen "Kan jeg få kysse deg nå", blir så pinglete. Det må bare prøves. Man har vel en viss feeling for hva slags type jente en har foran seg?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Forskjell på kyss og pisk, visse ting er muligens greit å ta en liten chat om på forhånd. Det kan fort bli kleint hvis partneren ikke helt skjønner greia, og blir satt ut.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det kan fort bli kleint hvis partneren ikke helt skjønner greia, og blir satt ut.

Men dette har kanskje TS er viss følelse for, hva slags type jente hun er - om hun har sett de samme filmene som han?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forskjell på kyss og pisk, visse ting er muligens greit å ta en liten chat om på forhånd.

Pisk? Dominans betyr vel ikke nødvendigvis vold og slag?

En dominant mann kan bety at han er sterk, maskulin og den som tar styringen - samtidig som han er grei med dama.

Skrevet (endret)

Forskjell på kyss og pisk, visse ting er muligens greit å ta en liten chat om på forhånd. Det kan fort bli kleint hvis partneren ikke helt skjønner greia, og blir satt ut.

Enig med gjestdeluxe her: Det går faktisk fint an å ta initiativ til dominans uten å ha snakket om det først. Du leser hennes signaler, og merker fort om hun responderer positivt. Jeg regner jo med at dette gjerne vil være snakk om småskritt som først og fremst handler om å overumple henne, eller vekke følelser i henne, f.eks gjennom fysisk overmanning, å holde henne fast, innta en dominant rolle i den seksuelle akten, slike ting. Ikke åpne gulvluken til din fullt utstyrte dungeon. ;)

Endret av Cuckold
Gjest MikeWaters
Skrevet

Pisk? Dominans betyr vel ikke nødvendigvis vold og slag?

En dominant mann kan bety at han er sterk, maskulin og den som tar styringen - samtidig som han er grei med dama.

Les mellom linjenen da luring, jeg sier det er forskjell på et kyss og det å binde noen fast i senga for å dominere de (les åpningsinnlegget igjen du). Poenget mitt var at visse ting som f.eks bondage kan være lurt å snakke om litt på forhånd, men du er kansje uenig?

Gjest MikeWaters
Skrevet

Enig med gjestdeluxe her: Det går faktisk fint an å ta initiativ til dominans uten å ha snakket om det først. Du leser hennes signaler, og merker fort om hun responderer positivt. Jeg regner jo med at dette gjerne vil være snakk om småskritt som først og fremst handler om å overumple henne, eller vekke følelser i henne, f.eks gjennom fysisk overmanning, å holde henne fast, innta en dominant rolle i den seksuelle akten, slike ting. Ikke åpne gulvluken til din fullt utstyrte dungeon. ;)

Absolutt, men ikke når det gjelder å binde noen fast, det bør snakkes om på forhånd. Jeg sier ikke at det ikke kan klaffe ved noen tilfeller, men han kjenner henne tydeligvis ikke godt nok på den måten iom at han føler seg nødt til å spørre her.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Kvinner liker å bli dominert og beskyttet på alle arenaer i livet.

Gjest Tidssone
Skrevet

Absolutt, men ikke når det gjelder å binde noen fast, det bør snakkes om på forhånd. Jeg sier ikke at det ikke kan klaffe ved noen tilfeller, men han kjenner henne tydeligvis ikke godt nok på den måten iom at han føler seg nødt til å spørre her.

Jah. Så kan han, når hun begynner å gråte over den brutale behandlingen bare si; "Øh. Altså. De på kvinneguiden sa jeg bare kunne gjøre det uten å sondere terenget først."

Skrevet (endret)

Hehe, jaja, vi får kanskje være enige om å være uenige da - må nok bare innrømme at jeg nok har syndet litt mot dette i mitt liv. Og noen av mine beste sexopplevelser har nettopp kommet når man våget gjøre visse ting der det var en viss fallhøyde, men der man leste henne og tok sjansen på at man hadde lest rett. (Med fallhøyde mener jeg ikke fare for å utsette henne for overgrep; det som i verste fall kan skje er jo egentlig bare at hun ikke responderer positivt. Du vil vel f.eks neppe binde henne hvis hun gir uttrykk for at dette er noe hun ikke vil.)

Endret av Cuckold
Gjest Gjest
Skrevet

Prøv deg litt frem. Hold rundt håndleddene hennes, ta litt røft i henne osv. Om hun reagerer fint på det, "spøk" litt med et sjal, slips el og se hvordan det går ;)

Gjest MikeWaters
Skrevet (endret)

Hehe, jaja, vi får kanskje være enige om å være uenige da - må nok bare innrømme at jeg nok har syndet litt mot dette i mitt liv. Og noen av mine beste sexopplevelser har nettopp kommet når man våget gjøre visse ting der det var en viss fallhøyde, men der man leste henne og tok sjansen på at man hadde lest rett. (Med fallhøyde mener jeg ikke fare for å utsette henne for overgrep; det som i verste fall kan skje er jo egentlig bare at hun ikke responderer positivt. Du vil vel f.eks neppe binde henne hvis hun gir uttrykk for at dette er noe hun ikke vil.)

Med snakkes om på forhånd så mener jeg på forhånd, ikke rett før man skal ha sex, men i en "ikke-seksuell" setting hvor man prater om lyster og fantasier, man trenger ikke fortelle akkurat når, hvor og hva, men det kan være lurt å sjekke om hun faktisk har lyst til å bli bundet, ikke alle syntes det er like fett.

Endret av MikeWaters
Gjest Gjest
Skrevet

Jenters favorittfantasi nummer en er å bli voldtatt. Så jeg tror ikke det ville vært noe bomskudd å dominere henne. ;-)

Gjest Tidssone
Skrevet

Jenters favorittfantasi nummer en er å bli voldtatt. Så jeg tror ikke det ville vært noe bomskudd å dominere henne. ;-)

*drar ut essensen*

Gjest brutal_mann
Skrevet

Prøv deg litt frem. Hold rundt håndleddene hennes, ta litt røft i henne osv. Om hun reagerer fint på det, "spøk" litt med et sjal, slips el og se hvordan det går ;)

På lignende vis har jeg erfart at en del damer digger å bli rist skikkelig på rumpa....

Tror det er en grei taktikk for å finne ut det meste i senga.

Skrevet

Med snakkes om på forhånd så mener jeg på forhånd, ikke rett før man skal ha sex, men i en "ikke-seksuell" setting hvor man prater om lyster og fantasier, man trenger ikke fortelle akkurat når, hvor og hva, men det kan være lurt å sjekke om hun faktisk har lyst til å bli bundet, ikke alle syntes det er like fett.

For all del, du kan snakke om det på forhånd. Men da mister du til gjengjeld litt av off-guard-effekten som faktisk kan gjøre at den samme handlingen oppleves 100 ganger heftigere. Men misforstå meg rett: Jeg er ikke mot å snakke om sex. Det finnes mye spenning i å betro hverandre seksuelle fantasier. Men det kommer kanskje på et senere tidspunkt eller i en helt annen setting. For meg er det i hvert fall viktig å ikke snakke ihjel det ordløse spillet, ikke være 100% sikker på at hun tenner på dette før du i det hele tatt tar første skritt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...