Gå til innhold

Blir du ofte sjekket opp?

Fremhevede innlegg

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

ja. mye på jobb,på gata ,og i banken! det var flaut! :)

Bare hyggelig det vel? :)

Videoannonse
Annonse
Gjest brutal_mann
Skrevet

Bare hyggelig det vel? :)

Det er jo det som er problemet. Det er laaaangt mellom de kvinnen som tar slike tilnærmelser på en positiv måte...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er jo det som er problemet. Det er laaaangt mellom de kvinnen som tar slike tilnærmelser på en positiv måte...

Du har fått servert årsaken (og løsningen til) problemet.

Men du gidder jo ikke, så.. får du vel bare fortsette å irritere deg ;)

Skrevet

Jeg var i bryllup igår og der ble jeg sjekket opp. Litt morsomt!!

Skrevet

Njææ, ikke i det siste i alle fall. Men har vel hendt et par ganger. Uansett så er det ikke særlig vanlig å gjøre sånt her i byen jeg bor, så. Hadde kanskje skjedd oftere dersom jeg hadde bodd et annet sted enn i Bodø :fnise:

Men jeg tror nok at jeg lett kunne blitt litt paff og overasket, for jeg er generelt en sjenert person overfor fremmede med mindre man er hundre% på bølgelengde. :)

Gjest lolita___
Skrevet

ble sjekka opp idag jeg igjen.Men nå var det en engelsk fyr

Gjest lolita___
Skrevet

Tror bare når man har type så er det så mange som prøver seg,noen andre som føler det sånn??Da jeg var singel ble jeg ikke sjekka så ofte opp.

Skrevet (endret)

Hei!

Som jeg husker har jeg blitt sjekka opp på andre plasser enn fest/byen, 2 ganger mens jeg ventet på bussen, en gang mens jeg lå på en flytemadrass på vannet ved en liten badeplass på Quartfestivalen,ble sjekka opp av en gutt som bodde på campingen ved siden av (på Quarten) og en gang på konsert i byen jeg bor.

Og til en som sa noe som at "kanskje de bare ville slå av en prat"..man merker kjapt hva en fremmed gutt vli når han plutselig begynner å prate med deg.. :gjeiper:

Men veldig koselig og da :sjenert:

Endret av miss_universum
Skrevet

Det hender ikke ofte, men jeg har opplevd det noen få ganger i mitt liv. Den hyggeligste var for ca 1 år siden da jeg sto i en eeviglang kø på politihuset for å anmelde et innbrudd. Ved siden av meg var en kjekk voksen mann som jeg kom i prat med. På slutten av samtalen (da det nærmet seg min tur) spurte han pent om jeg kunne tenke meg å være med å ta en kaffe og fortsette praten, han synes jeg var så hyggelig og søt. Jeg ble supersmigret, for det var en ordentlig pen og hyggelig mann, men takket veldig høflig nei da jeg allerede har en herlig ektemann hjemme. Men jeg husker at jeg tenkte at hvis jeg hadde vært singel hadde jeg lett takket ja. Smilte resten av dagen tror jeg, for det var en så kjekk opplevelse. Når man er gift og har barn er man som regel ikke den som får mest oppmerksomhet naturligvis, men det er jo litt deilig en gang i blant å føle seg litt attraktiv.

Den verste gangen var da jeg plumpt ble bedt med på date av en totalt ukjent fyr midt på lyse dagen på universitetet. Han hadde lagt merke til meg i flere uker før han tok mot til seg og spurte på valentines day, han hadde tom laget et kort til meg(jeg hadde aldri sett fyren før). På en måte var det smigrende, men på den annen side virket det som om han hadde lært alt om dating/jenter på en dårlig amerikansk film. Jeg skjønte egentlig raskt at vi neppe kom til å finne tonen, men jeg var ung, og redd for å såre gutten, så jeg ble med på en date. Dessuten hadde jeg veldig lyst på kjæreste, så jeg følte jeg måtte gi det en sjanse, man vet jo aldri om førsteinntrykket stemmer. Kjemien stemte dårlig og det var awkward stemning under hele daten, så jeg traff ham aldri igjen, selv om jeg tror han ble litt forelsket.

Skrevet

Jeg er ikke alltid veldig mottakelig for sjekking, det må jeg si.

For eksempel når jeg var nyoperert i magen, gikk krokbøyd og minnet mest om ringeren i Notre Dame. Da ble jeg sjekket opp, gitt. Og på vei hjem fra trening, ildrød i fjeset, svett og med kritthvite ubarberte legger...takk, men nei takk.

Skrevet

Ble sjekket opp av exen min kl 16.00 på et kjøpesenter :ler: . Det forholdet varte i 6 år...Han var ikke norsk da. Men har blitt sjekket opp både på jobb og på gata. Desverre var de som sjekket meg opp på jobb allerede gift :nei:. En av de satt en hel kveld vi var på jobbseminar og deklamerte kjærlighetsdikt til meg, noe som var utrolig flaut. Nå som jeg nærmer meg 40 blir jeg bare smigret dersom noen sjekker meg opp, eller gir meg komplimenter. Blir jo desverre bare lengre og lengre mellom det skjer da!

Skrevet

Via jobb/skole har det jo skjedd flere ganger. Men unormale steder; det kan jeg ikke huske har skjedd her i Norge, annet enn på toget liksom..

Det er mer flørting, blikk osv., men aldri direkte sjekking. I USA var det annerledes, da ble jeg til og med sjekket opp i en heis..

Norske gutter er vel generelt ganske sjenerte, og må gjerne ha et par øl for å tørre å sjekke opp noen.

Det handler mer om at det er mer sosialt akseptert å sjekke når en er på fest eller på byn.

Skrevet (endret)

Det har aldri skjedd meg (jeg hadde sannsynligvis fått panikk og blitt sur, samme hvor hyggelig han var...), men en kollega av meg skal faktisk gifte seg med en fyr hun traff på gata, det er faktisk helt sant. Men så er hun russisk også da, og sikkert en god del vennligere mot fremmede menn enn oss norskfødte kvinner ;)

Endret av hilli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...