Gå til innhold

korsett, slør og underskjørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja som overskriften sier er jeg igjen på jakt. Var å prøvde kjolen min og der fant jeg ut at om jeg skal kjøpe både slør, korsett og underskjørt der, så blir det 5000 kr ekstra. Hadde jo vært fint å spare inn noen kroner på dette, siden det mest sannsynlig bare blir brukt denne ene dagen :D

Takker for all hjelp :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ingen erfaring med å kjøpe inn for bryllup (ikke helt enda ihvertfall :fnise: ), men for korsetter generelt sett er jeg veldig fornøyd med Lulu & Lush / Fairy Gothmother . Navnet er kanskje litt skremmende, høres veldig goth ut, men de har en del fint, og begge korsettene jeg har kjøpt derfra er av god kvalitet og sitter godt. Linket foreløpig til det de har markert som bryllupskorsetter, men sjekk ut andre kategorier også, er mye fint der. De har tidligere også hatt et lite utvalg av underskjørt, men slør er jeg redd jeg overhodet ikke har peiling på.

Lykke til med å finne noe fint. :)

Edit: Ifølge venninner av meg skal Vollers også ha mye fint innen korsetter av god kvalitet, men har foreløpig ingen personlig erfaring med dem.

Endret av Estë
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Har korsett fra Vollers som jeg er kjmpefornøyd med!

Skrevet

Slør og underskjørt kjøpte jeg på ebay. Skal ikke ha korsett.

Skrevet

har tittet på siden til vollers og tror nok at jeg skal kjøpe mege t derfra. Håper å finne et chiffong slør og kanksje et underskjørt på finn eller noe...

Skrevet

jeg har ikke funnet korsettet enda så jeg skal skjekke ut disse sidenene.. jeg kjøpte tiara og slør på ebay for 350,- med frakt, så siden jeg har spart en del her så trenger jeg ikke det billigste korsettet heller.

så av tilbehør mangler jeg ørepynt, veske, undertøy. sko har jeg kjøpt, donna christina sko til 300,- :jepp: , og de er helt nye...

Skrevet

Kjøpte alle disse tingene på ebay.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg kjøpte slør og underskjørt fra salongen. Skal ikke ha korsett, siden det er innebygget i kjolen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...