Gjest ts Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Hei! Jeg har ikke noe spesiell følelse i klitoris. Er dette normalt? Synes det er veldig trist ettersom jeg ikke kan få orgasme på den måten eller på en annen måte. Har iallefall nå bestemt meg for at jeg skal jobb med dette. For har lyst å lære meg det, og jeg har den tro at alt kan læres, så lenge det ikke er noe fysisk feil ved meg. Det tror jeg ikke for har hatt sex, der det har blitt ubehagelig godt, at jeg bare har måtte avbryte. Det er helt umulig å fortsette, samme om jeg bestemmer meg for at denne gangen skal jeg ikke stoppe opp. Er bare nødt til å stoppe. Min konklusjon er at det er det psykisk som gjør at jeg ikke oppnår orgasme. Ettersom jeg har prøvd en drøss med sexleketøy, men ingenting fungerer. Håper iallefall det er derfor, vist ikke så er det vel så enkelt at jeg ikke kan få det. Håper noen har noen råd om hvordan jeg skal starte. Har ikke partner så må klare det på egenhånd. Råd mottas med stor takk PS: Kan vel nevnes at jeg har hatt en sex partner. Der jeg følte et veldig press om å få orgasme for å gjøre han glad, noe jeg ikke klarte. Sexlivet utviklet seg også til at han aldri ville ha sex med meg (har selv veldig høy sexlyst) noe som gikk veldig utover selvtilliten på det området for viste det var noe "feil" med meg fra før av, og når han heller ikke hadde lyst på meg, ble det hele litt verre. Han var min første og eneste sexpartner og vi var sammen i 4 år. Så tror kanskje jeg fikk litt dårlig start på mitt sexliv
Gjest womenwomen Skrevet 4. juni 2010 #2 Skrevet 4. juni 2010 Vell det finnes seriøs behandling for slikt - I LONDON osv : ) Det kalles for G - SHOT og koster ca 800 engelske pund . Lest nettopp på nettet om G -SHOT og var visst rene vidundermiddelet for de som hadde prøvd dette , de opplyste at de fikk masse orgasmer og t.o.m serieorgasmer etter å ha fått injisert collagen direkte inn i G - punktet sitt , og ja - de fikk et sterkt forbedret sexliv generelt , ved hjelp av collagen injeksjon i g- punktet blir det alltså ca 4 x forstørret og lettere å " treffe "/ stimulere under samleie osv , samt at skjedeinngangen også automatisk ble mye , mye trangere etter injeksjonen .I hovedsak engelske / amerikanske kvinner som benytter seg av G - shot - ettersom slik behandling neppe er å få i Norge ...vi henger så langt etter med alt " moderne som finnes å få " ..vet dere jo .Men tar dere en ferietur til London eks - er det jo bare å stikke innom klinikken å få en " injeksjon " i G - punktet samtidig : ) Mer opplysninger om dette finner du på : www.profdartey.com Eller søk på nettet selv etter " g-shot " . Har aldri prøvd dette selv , men har foreløbig ikke behov for det heller, da mtt g - punkt fungerer bra nok som det er pr dags dato i hvertfal . Men man skal aldri si adri , ting kan jo forandre seg når man blir gammel osv . Lykke til - høres ufarlig ut og sikkert veldig morro å prøve Hilsen ww
Gjest gjest Skrevet 4. juni 2010 #3 Skrevet 4. juni 2010 Hei! Jeg har ikke noe spesiell følelse i klitoris. Er dette normalt? Synes det er veldig trist ettersom jeg ikke kan få orgasme på den måten eller på en annen måte. Har iallefall nå bestemt meg for at jeg skal jobb med dette. For har lyst å lære meg det, og jeg har den tro at alt kan læres, så lenge det ikke er noe fysisk feil ved meg. Det tror jeg ikke for har hatt sex, der det har blitt ubehagelig godt, at jeg bare har måtte avbryte. Det er helt umulig å fortsette, samme om jeg bestemmer meg for at denne gangen skal jeg ikke stoppe opp. Er bare nødt til å stoppe. Min konklusjon er at det er det psykisk som gjør at jeg ikke oppnår orgasme. Ettersom jeg har prøvd en drøss med sexleketøy, men ingenting fungerer. Håper iallefall det er derfor, vist ikke så er det vel så enkelt at jeg ikke kan få det. Håper noen har noen råd om hvordan jeg skal starte. Har ikke partner så må klare det på egenhånd. Råd mottas med stor takk PS: Kan vel nevnes at jeg har hatt en sex partner. Der jeg følte et veldig press om å få orgasme for å gjøre han glad, noe jeg ikke klarte. Sexlivet utviklet seg også til at han aldri ville ha sex med meg (har selv veldig høy sexlyst) noe som gikk veldig utover selvtilliten på det området for viste det var noe "feil" med meg fra før av, og når han heller ikke hadde lyst på meg, ble det hele litt verre. Han var min første og eneste sexpartner og vi var sammen i 4 år. Så tror kanskje jeg fikk litt dårlig start på mitt sexliv Får du det til hvis du har drukket? Slipper noen sperrer da, vet du :gjeiper:
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #4 Skrevet 6. juni 2010 Overse kommentaren om G-shot, den gjelder g-punktet og ikke klitoris. Her er det jeg foreslår for at du skal klare å få orgasme: Kjøp en vibrator. Les noen erotiske noveller, f.eks på Cupido. Les litt rundt omkring, til du finner noen som tenner deg ordentlig. Deretter slapper du av, koser deg med bildene inni hodet ditt fra novellen, og lar vibratoren gjøre jobben sin. Bruk den så hardt du vil. Ta på deg selv med den andre hånden, jeg klarer nesten ikke komme uten at brystvortene blir stimulert, f.eks. Om det ikke virker på første forsøk, så ikke fortvil. Det kommer seg til slutt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. juni 2010 #5 Skrevet 6. juni 2010 Hvor lite følelse har du i klitoris? Jeg har litt lite jeg også, men det funker som bare det. Når jeg var yngre husker jeg at jeg trodde at jeg ikke kunne komme, fikk det liksom aldri til. Tror jeg fokuserte alt for mye på det, slik at jeg egentlig aldri slappet av. Noe som gjorde at jeg fikk det til var at jeg tok meg et langt bad og ble helt avslappet. Dempet lyset og tente noen stearinlys, fantaserte lenge. Ble skikkelig tent, før jeg lekte litt med dusjhodet. Kom som bare det.. Etter litt lærte jeg meg triksene, som jeg lærte videre til partnerne mine - og nå har jeg ingen problemer med å komme.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2010 #6 Skrevet 7. juni 2010 Først må du bli skikkelig kåt og våt der nede og slappe helt av, så da må du fantasere og stryke på deg selv, bruk gjerne en dyne til å holde rundt - lat som det er en elsker ;-) Ligg gjerne i sengen din eller der du føler du kan være helt i fred en stund ... Så når du er kåt nok kan du begynne å masere klitoris og ta fingrene dine inn i deg selv iblandt. Dette må du holde på med en stund slik som du liker best, det føler du fram. Det er ikke lurt å ta direkte på klitoris siden den er veldig følsom, så ta rundt den, og bruk hudfolden rundt klitoris til å stimulere den. Ta forsiktig og hardt, etter det du føler for. Det hjelper å bruke musklene dine i underlivet, og å bruke nedre magemusklene. Dette tar litt tid, og du finner etter hvert din egen metode som hjelper deg. Jeg fikk først organsme ved å bruke klitoris, og dette helt alene, siden jeg slapper best av alene, har fortsatt ikke opplevd det i vagina ... kanskje sånn halveis. Jeg stimulerte klioris i oppmot 20 minutt de første gangene jeg onanerte ... :-)
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2010 #7 Skrevet 7. juni 2010 Betty dodson regnes for den fremste eksperten på å hjelpe kvinner å få orgasme. HUn har bøker og dvder. Annie sprinkle er også veldig bra. Kjøp boken hennes også. En avgjørende faktor for å få orgasme er pusten. Hvis du har et anstrengt pustemønster generelt eller bare når du har sex så vil det vanskeligjøre orgasmen. Det er også slik at hvis du har vanskelig for å gi slipp så vil pusten bli anstrengt. Ved å lære seg å puste riktig og fritt så lærer du også sinnet å roe seg ned og å gi slipp. Boken breathing extacy lærer deg om dette men mulig den er utsolgt på amazon. Longevity breathing av Bruce Frantsis lærer deg å puste bra selv om han ikke plasserer det i en seksuell kontekst. Kjøp en av de to og jobb med pusten litt hver dag i noen måneder til den er veldig bra og bli også mere bevist på pusten når du har sex og mekanismene du merker deg. Boken the orgasmic diet gjør stor forskjell for mange kvinner. Om dieten følges til punkt og prikke kan man imidlertid bli litt slapp og legge på seg litt i tillegg til mye kåtere men hvis du moderer den skal ikke det skje. Det sentrale er MYE fiskeolje. Prøv deg frem. Lær deg å finne g og a punktene og skaff deg en dildo som også kan stimulere a .punktene. Det finnes noen tynne med en liten hake som er bra for det. Søk på david shade og deep spot på google og youtube og du vil finne artikkel og video som viser hvor a punktene ligger. Disse vil hjelpe deg MYE. A-punktet på fremre side av vagina kan også stimuleres ved å presse dypt ned rett ovenfor skambenet. Det kan du gjøre selv også under samleie. Du kan også gå til en akupunktør. De vil kunne sette nåler som styrker den seksuelle energien din og eventuelt gi deg urter som hjelper. Kluet for å øke sensitivitet er veldig sakte og veldig myk stimmulnas leeeeeeeenge. I begynnelsen kan det virke som det gir lite men etter hvert så tilpasser nervene seg et svakere trykk og da vil et sterkt trykk plutselig gi dobbel effekt av hva det gjorde før. For å øke sensitiviteten hjelper det å nærmest meditere på følelsene du har i underlivet når du onanerer. Kjenn dypere og dypere inn i dem. HVis du ikke trener på noen måte reduseres sjansene for orgasme betraktelig. All trening hjelper, men yoga og qigong hjelper langt mere enn annen trening. Det finnes også egne yoga og qigong sekvenser som skal hjelpe på sex livet. Om du prøver dem så ikke bare gjør de stillingene men litt annet også da du blir litt "skjev" om du bare gjør ting rett mot et konkret problem og ikke tar vare på helheten.
Gjest ts Skrevet 7. juni 2010 #8 Skrevet 7. juni 2010 Vell det finnes seriøs behandling for slikt - I LONDON osv : ) Det kalles for G - SHOT og koster ca 800 engelske pund . Lest nettopp på nettet om G -SHOT og var visst rene vidundermiddelet for de som hadde prøvd dette , de opplyste at de fikk masse orgasmer og t.o.m serieorgasmer etter å ha fått injisert collagen direkte inn i G - punktet sitt , og ja - de fikk et sterkt forbedret sexliv generelt , ved hjelp av collagen injeksjon i g- punktet blir det alltså ca 4 x forstørret og lettere å " treffe "/ stimulere under samleie osv , samt at skjedeinngangen også automatisk ble mye , mye trangere etter injeksjonen .I hovedsak engelske / amerikanske kvinner som benytter seg av G - shot - ettersom slik behandling neppe er å få i Norge ...vi henger så langt etter med alt " moderne som finnes å få " ..vet dere jo .Men tar dere en ferietur til London eks - er det jo bare å stikke innom klinikken å få en " injeksjon " i G - punktet samtidig : ) Mer opplysninger om dette finner du på : www.profdartey.com Eller søk på nettet selv etter " g-shot " . Har aldri prøvd dette selv , men har foreløbig ikke behov for det heller, da mtt g - punkt fungerer bra nok som det er pr dags dato i hvertfal . Men man skal aldri si adri , ting kan jo forandre seg når man blir gammel osv . Lykke til - høres ufarlig ut og sikkert veldig morro å prøve Hilsen ww Er ikke så gira på å ta noen sprøyter for å få det, vil heller jobbe med meg selv. Vet jeg kan få det til, men hos meg er det bare litt vanskeligere enn hos andre Får du det til hvis du har drukket? Slipper noen sperrer da, vet du :gjeiper: Nei får det ikke når jeg har drukket heller. Hvor lite følelse har du i klitoris? Jeg har litt lite jeg også, men det funker som bare det. Når jeg var yngre husker jeg at jeg trodde at jeg ikke kunne komme, fikk det liksom aldri til. Tror jeg fokuserte alt for mye på det, slik at jeg egentlig aldri slappet av. Noe som gjorde at jeg fikk det til var at jeg tok meg et langt bad og ble helt avslappet. Dempet lyset og tente noen stearinlys, fantaserte lenge. Ble skikkelig tent, før jeg lekte litt med dusjhodet. Kom som bare det.. Etter litt lærte jeg meg triksene, som jeg lærte videre til partnerne mine - og nå har jeg ingen problemer med å komme. Om jeg stimulerer kun den, dirkete på den kjenner jeg ikke noe spesielt. Må ha dysj stråle feks der du har skrudd av hodet, eller trykker den på massasje effekten. (kommer fremdeles ikke) Så er håpløst at jeg kan få klitoris orgasme med en kjæreste uten sexleketøy. Betty dodson regnes for den fremste eksperten på å hjelpe kvinner å få orgasme. HUn har bøker og dvder. Annie sprinkle er også veldig bra. Kjøp boken hennes også. En avgjørende faktor for å få orgasme er pusten. Hvis du har et anstrengt pustemønster generelt eller bare når du har sex så vil det vanskeligjøre orgasmen. Det er også slik at hvis du har vanskelig for å gi slipp så vil pusten bli anstrengt. Ved å lære seg å puste riktig og fritt så lærer du også sinnet å roe seg ned og å gi slipp. Boken breathing extacy lærer deg om dette men mulig den er utsolgt på amazon. Longevity breathing av Bruce Frantsis lærer deg å puste bra selv om han ikke plasserer det i en seksuell kontekst. Kjøp en av de to og jobb med pusten litt hver dag i noen måneder til den er veldig bra og bli også mere bevist på pusten når du har sex og mekanismene du merker deg. Boken the orgasmic diet gjør stor forskjell for mange kvinner. Om dieten følges til punkt og prikke kan man imidlertid bli litt slapp og legge på seg litt i tillegg til mye kåtere men hvis du moderer den skal ikke det skje. Det sentrale er MYE fiskeolje. Prøv deg frem. Lær deg å finne g og a punktene og skaff deg en dildo som også kan stimulere a .punktene. Det finnes noen tynne med en liten hake som er bra for det. Søk på david shade og deep spot på google og youtube og du vil finne artikkel og video som viser hvor a punktene ligger. Disse vil hjelpe deg MYE. A-punktet på fremre side av vagina kan også stimuleres ved å presse dypt ned rett ovenfor skambenet. Det kan du gjøre selv også under samleie. Du kan også gå til en akupunktør. De vil kunne sette nåler som styrker den seksuelle energien din og eventuelt gi deg urter som hjelper. Kluet for å øke sensitivitet er veldig sakte og veldig myk stimmulnas leeeeeeeenge. I begynnelsen kan det virke som det gir lite men etter hvert så tilpasser nervene seg et svakere trykk og da vil et sterkt trykk plutselig gi dobbel effekt av hva det gjorde før. For å øke sensitiviteten hjelper det å nærmest meditere på følelsene du har i underlivet når du onanerer. Kjenn dypere og dypere inn i dem. HVis du ikke trener på noen måte reduseres sjansene for orgasme betraktelig. All trening hjelper, men yoga og qigong hjelper langt mere enn annen trening. Det finnes også egne yoga og qigong sekvenser som skal hjelpe på sex livet. Om du prøver dem så ikke bare gjør de stillingene men litt annet også da du blir litt "skjev" om du bare gjør ting rett mot et konkret problem og ikke tar vare på helheten. Tror det er noe slik som dette jeg må gjøre for å få det til. Problemet mitt er bare at jeg er så utålmodig. Pusten min er nok ikke helt bra. Jeg holder alltid pusten når jeg synes det blir veldig bra, puster jeg normalt blir det på en måte mindre bra? Har prøvd det, men er nødt til å holde den, vet ikke hvorfor, ganske rart egentlig. Ved å gå til akupunktør som styrker min seksuelle energi vil det føre til at jeg blir enda kåtere. For jeg er mer enn nok kåt fra før av, så det er noe jeg helst vil unngå, hehe.
Gjest ts Skrevet 7. juni 2010 #9 Skrevet 7. juni 2010 Til deg som skrev om breathing extacy boken. Den var ganske dyr. Blir nesten 1000,- med frakt. Er student så har ikke all verdens med penger, hehe Men anbefaler du den virkelig og tror du den vil hjelpe meg? Vist den gjør det betaler jeg gjerne så mye for den, har allerede brukt en del tusen på sexleketøy som ikke fungerer. Med tanke på om det er meditasjon og slikt i den og jeg ikke får til å meditere, mister den da poenget sitt?
Yogamann Skrevet 8. juni 2010 #10 Skrevet 8. juni 2010 Til deg som skrev om breathing extacy boken. Den var ganske dyr. Blir nesten 1000,- med frakt. Er student så har ikke all verdens med penger, hehe Men anbefaler du den virkelig og tror du den vil hjelpe meg? Vist den gjør det betaler jeg gjerne så mye for den, har allerede brukt en del tusen på sexleketøy som ikke fungerer. Med tanke på om det er meditasjon og slikt i den og jeg ikke får til å meditere, mister den da poenget sitt? Jeg kan kopiere boken og sende deg kopiene i posten. Det er en veldig liten bok så det bør ikke ta meg mere en 10 minutter å kopiere den når jeg er på lesesalen. Hvis du sender meg addressen din på PM skal jeg sende den i løpet av en uke eller noe sånt. Teknikken fourtsetter ikke at du mediterer eller får til noe som er spesielt vanskelig. De har et par øvelser for å hjelpe deg å løsne opp pusten og så for å få den til å gå på en spesiell måte. Det er ikke noen forutsetning at du klarer å stilne sinnet eller gjøre noe avanser for å få det til. Det boken lærer deg er å naturlig få en slik pust under sex som en person med en fri pust, uten spenninger i kroppen og psykologiske sperrer i forhold til sex vil puste under opptakten til en orgasme. I tillegg lærer den deg å programmere inn noen hoftebevegelser som også er naturlige ved opptakten til en orgasme, men som allikevel ofte ikke forekommer hos mange som sliter med orgasmer. Når du blir vant med å gjøre disse hoftebevegelsene kombinert med pusten under sex/onani så vil det kraftig øke den seksuelle nytelsen og bidra sterkt til å tippe deg over kanten til orgasme. Alt dette er som sagt egentlig naturlige mønstre man ser hos mange når de nærmer seg orgasme så du trenger ikke tenke at du må gjøre noe rart under sexen. Tenkte deg at du blir redd for ett eller annet. HVa skjer da med pusten? JO den blir mere annstrengt, kommer høyere opp i brystet og blir på en måte omvendt av hva den naturlige avslappede pusten er. Diafragma (viktigste pustemuskelen) begynner å gå motsatt veg av vanlig og går opp på innsput i stedet for utpust. I tillegg så strammer man gjerne i under livsmuskulaturen og nedre mage ved frykt. Dette er en respons for å beskytte kroppen mot skade, du nummer ned alle følelser. I tillegg produserer stoffen adrenlain og stresshormoner. I den motsatte situasjonen, at du for eksempel ligger å nyter livet på en deilig strand så går pusten gjerne dyyypt ned i magen og du åpner opp for opplevelsen. Så man kan si at man ved trygg pust "møter" kroppens fornemmelser og lar dem komme og forøker dem mens man ved frykt pust nummer dem ned og skyver dem bort. Problemet for mange mennesker i vesten er at de har hengt seg fast i "fryktpust" på grunn av mye stress og bekymring. Det gjør det vanskelig å føe ting fult og helt, å fordøye følelser og å tillatte at noe bare skjer med en slik som en orgasme. Ved å lære å snu dette mønsteret så vil du ikke lenger blokkere de seksuelle følesene men møte dem, hente dem inn og øke dem og gi deg selv hen. Det er derfor de sier i boken "breathe in the direction of sensation". Da går man inn i følelsen og lar den komme. MIn erfaring med akkupunktur er at det gir en god men bare moderat hjelp til å fikse mange ting. Allergien går ned med 25 % for eksempel. I første om gang er nok resultatet at du blir litt kåtere, men også at det blir mere nytelse under sex og lettere å komme. Det er kanskje best å vente til du føler at du virkelig nærmer deg før du prøver det så du slipper å bli seksuelt frustrert. Da kan du i stedet få den siste drahjelpen du trenger, kanskje. Man bør gjerne gå en 12 ganger ca for å få en ordentlig effekt. Det er en fyr som drvier med det som kalles fem elements akkupunktur på majorsuten som jeg har fått sterkt annbefalt og selv vil gå til neste gang. Søk på fem elements akkupunkutr og majorsuten så finner du ham sikkert. Tror han heter Henrik. Jeg skal skrive en del lengre til deg om hva jeg tror du kan gjøre både med pust, sensualitetstrening, stryking av underlivsmuskulatur, bevegelighet i hoftepartiet a\og annet som skal hjelpe senere når jeg har mere tid. Jeg vill uansett prøvd å undersøke a-punktene så fort jeg kunne fordi de hos svært mange kvinner gir stor ntelse uten oppvarming med klitoris først. Og selv om klitoris hos deg er svak trenger ikke det bety at a punktene er svake. 75% av kvinner repsonderte sterkt på stimulans av disse i en gynekologstol sammen med en forsker i hvit frakk så om du er i god stemning skulle du ha enda større sjanse enn 75% for å få noe ut av dem. Men du må finne dem og stimulere riktig først da.
Yogamann Skrevet 8. juni 2010 #11 Skrevet 8. juni 2010 Det beste du kan gjøre tror jeg egentlig er å ta et kurs med Saida Desilets. Hun er ekspert på taoistisk seskualitet for kvinner. Det er omtrent det samme som indisk tantra, men litt mere rettet mot helse. Teknikkene kommer fra qigong som igjen er sterkt beslektet med yoga, men baserer seg mere på stående øvelser og bevegelser en sittende tøyninger som i yoga, selv om det også er en del av qigong. Det finnes også mere qigong som er rettet direkte inn mot å fikse helseproblemer enn det er yoga som er direkte rettet mot det. Jeg har ukentlig kontakt med folk på ymse nettforum for meditasjon etc. som har trent seg til å kunne få orgasmer på kommando uten en gang å ta på seg selv,som kan få orgasmer av ufattelig styrke og varighet og kan få orgasmer av typer folk flest ikke viste var mulig slik som orgasmer i hjertet eller et annet organ eller i absolutt hele kroppen eller mere "spirituelle" orgasmer. Det er i prinnsippet ikke noe problem det er bare snakk om å gjøre de riktige øvelsene nok. En rekke av mennene på disse forumene har lært seg å få multiorgasmer uten utløsning som er minst like store og langvarige og mange som de kvinner kan få. For de fleste er dette en bivirkning av en seriøs praksis yoga meditasjon og yoga eller qigong, men mange har også spesifikt jobbet med å oppnå akkurat disse tingene og det finnes en rekke teknikker for å gjøre det. Saida underviser i akkurat slike teknikker, men inkluderer også en god del psykologisk arbeid som også er viktig i forbindelse med seksualitet. Noe av dette arbeidet består gjerne i å styrke underlivsmuskulaturen gjennom bruk av jade egg. Dette er noe mange kvinner i vesten gjør, men Saida underviser mere sofistikerte metoder for å gjøre det. I tillegg vil ofte et arbeid med å fjerne spenninger av desensitivering i hele underlivetsområdet stå sentralt, videre jobbes det gjerne en del med teknikker i forhold til pust og yogaliknende øvelser for å kontrolere "enrgi" i kroppen slik at orgasmer kan komme lettere og komme under kontroll av sinnet. Skal du få til et godt resultat med et sånt prosjekt vil jeg tippe du trenger å bruke 20 min om dagen fem ganger i uken over ganske lang tid. Men, du får selfølgelig raskere resultater om du kan bruke mere tid. Underveis vil du føle stort utbytte av øvelsene i forhold til det seksuelle og i forhold generell livskvalitet, mens du nærmer deg målet om å bli mere orgasmisk. Det kan tenkes at med noen av disse øvelsene vil orgasmene komme raskt, men det kan også ta lang tid. Uansett er "veien" full av mye behag. Jeg ser på siden til Saida at hun har spesifiike øvelser for å "livne opp" klitoris noe som skulle passe bra for deg. Saida har ofte kurs i seksualitet sammen med meditasjonslæreren min så jeg kjenner til henne via ham og vet derfor at hun holder høy kvalitet. Det samme kan jeg ikke si om alt annet som handler om tantra, taoistisk seksualitet elelr qigong og yoga generelt. Mange av de kursene som finnes tar for lite hensyn til folks grenser og de underviser teknikker som er altfor avanserte for en nybegynner. For eksempel udnerviser mange i firebreath orgasmer hvor du lærer å få orgasme helt opp i hodet. Det er forsåvidt greit men det er en forutsetning for å kunne ha slike orgasmer at man har lært seg å lede energien ned igjen fra hodet ellers kan man lett få hodepinne svimmelhet, ringing i ørene og føle seg manisk og fluffy. Å lede energi ned er vanskeligere enn opp og mange får derfor problemer av det de lærer på slike kurs da de ofte ikke lærer å lede energi ned i det hele tatt. Videre ser jeg flere ganger i måneden at menn kommer innom forumene jeg henger på fordi de har lært seg å bli multiorgasmiske med feil teknikk og har fått smerter i underlivet og føler seg rare og maniske og ikke skjønner hva som skjer. Slike problemer er lette å korrigere om man får vite hva man bør gjøre og enda lettere å unngå hvis man blir forklart om hva som er trygt og utrygt å gjøre fra begynnelsen. Så om du noen gang vurderer å gå på slike eller lignende kurs eller i det hele tatt går seriøst inn noe lignende så send meg gjerne en mail og spør om hva jeg tror om det. Jeg har holdt på med dette lenge og lært mye om å sortere godt og dårlig. Alternativt kan du gå til et qigong forum og spørre hva folk synes der. Der vil du altid finne folk med mye erfaring som kan fortelle deg om et kurs egentlig passer for en med din erfaringsbakgrunn. Saida har kurs i flere land og innimellom i Norge. Hun har også et 12 ukers nettbasert kurs så du kan ta det hjemme i din egen stue. http://www.thedesiletsmethod.com/index.php?p=TheMethod En annen ting du kan gjøre er å kontakte hun dama som driver disse kursene: http://www.avansertseksualitet.no/index.php HUn er også hypnoterapeut. Det lar seg fint gjøre å hypnoitseres til å få orgasme. Enten overalt i kroppen eller i klitoris eller vagina etc. Ikke absolutt alle lar seg hypnotisere og ikke alle lar seg hynpotisere til orgasmer men det lar seg gjøre på langt over 50%. Det kan imidlertid ta noen sesjoner før det funker ordentlig. Hypnose kan også være et godt verktøy for å fjerne mentale sperrer i forhold til sex. Hun dama her kan også usedvanlig mye om seksualtiet generelt og kan lære deg mye om det å få orgasme generelt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. juni 2010 #12 Skrevet 8. juni 2010 Orgasme-sperre sitter kun i hodet. Jeg heller trodde ikke jeg kunne få helt til jeg en dag våknet av at det gikk for meg Etter det visste jeg hva jeg skulle kjenne etter. Min første våkne orgasme fikk jeg med en vibrator av type Rabbit. Det gikk mange år før jeg fikk orgasme med mannen min ved samleie. Tror nok det er fordi jeg er tryggere på både meg selv og han. Jeg syns også det er lettere etter noen glass med rødvin. Så, ja. Det sitter i hodet For min del da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå