Gå til innhold

Iskaffe fra Friele


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Testet begge typene i går eller så var det i forgårs. Jeg har aldri smakt verre! Smakte kvalmt og ekkelt, drakk ingen av dem helt opp.

Terningskast: 1

Hva med dere andre? Noen som liker den?

(dere som ikke har smakt den, jeg trenger ikke å vite det :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har bare smakt cappuccinoen, klarte ikke drikke den opp engang. Tenkte kanskje moccaen var bedre, men etter det du skriver så vet ikke jeg om jeg gidder å smake den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og sambo kjøpte en på deling, Mocca. Jeg klarte ikke å drikke den opp, og han likte den heller ikke. Kastet det som ble igjen. Smakte bare søtt skvip. ÆSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, vet ikke om jeg skal tørre å smake på dem jeg da. har noen av dere smakt tine sine og hvordan var de i forhold til dem ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Jeg synes Tine sine iskaffer er knallgode, men Friele sin Mocca smakte direkte jævlig. Klarte ikke drikke den opp. Den hadde en bismak av metall og karamell som virkelig ikke var god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, vet ikke om jeg skal tørre å smake på dem jeg da. har noen av dere smakt tine sine og hvordan var de i forhold til dem ?

Jeg synes Tine sine er kjempegode. Kanskje litt for søte noen av dem bare. Friele sine kan ikke sammenlignes med de engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. da ligger vi unna friele sine :lur:

tine sine er kjempe gode , blir nesten litt avhengig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare hørt gode ting om Friele sin iskaffe, de er visst supergode og veldig populære. Friele klarer visstnok ikke å produsere nok...

Har ennå ikke fått smakt, da de ikke har den noen steder.

Jeg likte forresten ikke tine sine i begynnelsen, synes de var alt for søte. Men ble da vant med dem.

Endret av Nausicaä
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tine sine iskaffer er knallgode, men Friele sin Mocca smakte direkte jævlig. Klarte ikke drikke den opp. Den hadde en bismak av metall og karamell som virkelig ikke var god.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er kjempe fan av tine sine, så skulle teste Friele. Men blææh, den var ikke noe god. Smakte skikkelig metal. :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Navifairy

Jeg kjøpte den med moccasmak igår. Den smakte vel helt ok. Kanskje noe søtt.

Uansett er iskaffen fra TINE mye bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk smake begge Friele sine gjennom jobben, jeg klarte ikke å drikke de opp!

Noe av det værste jeg har smakt. Jeg og er veldig fan av Tine sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge smakene er rett og slett forferdelig! ble skikkelig skuffa, holder meg til Tine sine heretter for de er faktisk svært god (...og litt avhengighetsskapende :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også stor fan av Tine, men Friele klarte jeg ikke drikke opp engang. Verste jeg har smakt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...