Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #1 Skrevet 3. juni 2010 Har inntrykk av at pedofile velger å bli ambulansepersonell. eller kanskje rettere sagt at jeg har intrykk av at ambulansepersonell er pedofile.. Dette er ikke et inntrykk jeg har valgt men en tanke og en angst for ambulanse personell som jeg ikke klarer å bli kvitt.. Hei jeg har møtt 3 personer som jobbet som ambulansepersonell. 2 av disse var pedofile eller bare overgripere… Han første jeg møtte som var en slik overgriper møtte jeg da jeg var 16 år på trafikalt grunnkurs han var vel i slutten av 40 årene begynnelsen av 50 årene. Foruten og snakke om hvor stygg konen var hvor vid og ekkel hun var og hvor synd det var i ham som måtte knulle henne. Sa han også mye annet ekkelt direkte skikkelig kvalmende og siden han prøvde og ta meg på puppene og var veldig ekkel så var jeg egentlig overbevist om at han var en overgriper jeg kontaktet de jeg skjenner i politiet og fikk vite at han hadde blitt anmedlt utrolig mange ganger mot voldtekt fra alderen 15– 17 år… Huff han sa så mye ekkelt som at han synes det var så koselig med bevistløse for da kunne en gjøre hva en ville. At han syntes ungdommer så deiligere og deiligere ut jo eldre han ble.. Alt han sa var egentlig ekkelt jeg prøvde og vinkle ting over på noe annet og valgte og snakke om at jeg syntes det var gøy og passe hunden til naboen. Da begynte denne personen og snakke om sex med dyr. Samme hvor mye en prøvde og få han til å skifte tema til noe normalt ble det ikke slik… Han sa også en masse mye eklere ting men jeg stopper her. Den andre jeg har møtt var ingen overgriper men han var 65 år var sammen med ei jente i klassen min på 17 år. Hun var sammen med han for å få penger og så så hun ut som om hun var 14 og ikke 16 år. Det tredje ambulansepersonellet er en veldig hyggelig og trivelig slektning. Nå lurer dere sikkert på hva jeg vil få ut av og skrive et så ekkelt og upassende innlegg. Jeg er redd for ambulansepersonell. Jeg har også en sykdom allergi som gjør at jeg besvimer ofte det er dødelig og derfor burde noen ganger ambulansen bli tilkaldt. Jeg tenker jo at jeg burde ta meg sammen og få et annet syn på ambulansepersonell men jeg klarer det ikke. Ikke er jeg så redd for å dø av allergien min selv om jeg er i en situasjon der virkelig ambulansepersonell burde bli tilkaldt. Om noen nevner ambulanse er jeg ikke noe redd for og dø av allergien min jeg er bare redd for ambulansen. Andre er kanskje redd for å havne i trafikkulykke og bli lam eller noe slikt jeg er bare redd for ambulansen. Tenk hvis jeg og sambo kjører bil og så krasjer vi sambo dør og jeg blir totalt lam. Vet dere hva som er det verste med det. Det er at ambulansen sannsynligvis kommer... Faktisk så ser jeg for meg situasjonen (bortsett fra at jeg blir lam )der jeg prøver og gjemme bilen med fult an kvister samtidig som jeg prøver overbevise ambulansepersonell med at dette barre er en øvelse. ”Nei, nei nei dette er bare en øvelse, bare en øvelse dere må dra dette er bare fake blod og fake lik” liksom… Jeg har jo tenkt mye på at pedofile og folk som vil utnytte andre kanskje får lyst på yrker der de ser muligheter. Og tanken skremmer meg for hvem er vel mer sårbar enn en person som ligger i en ambulanse… Hva kan jeg gjøre for å bli kvitt min fryktelige ambulanse og ambulanse personell angst? Kanskje noen her er ambulanse personell og kan fortelle hvorfor dere valgte akkurat dette yrket?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #2 Skrevet 3. juni 2010 Herregud!! Kom deg til psykolog! Hva gjør du hvis du virkelig trenger hjelp en gang og det kommer mannlig ambulansepersonell for å hjelpe deg? De må mest sannsynlig ta på deg. Hva har du tenkt å gjøre? Anmelde dem for pedofili? Er ikke du over 16? Er ikke snakk om pedofili lenger da vet du.
Kråkesaks Skrevet 3. juni 2010 #3 Skrevet 3. juni 2010 Herregud!! Kom deg til psykolog! Hva gjør du hvis du virkelig trenger hjelp en gang og det kommer mannlig ambulansepersonell for å hjelpe deg? De må mest sannsynlig ta på deg. Hva har du tenkt å gjøre? Anmelde dem for pedofili? Er ikke du over 16? Er ikke snakk om pedofili lenger da vet du. Enig. Disse historiene om de ambulansepersonellene du har kjent til høres fæle ut, men har ingenting med pedofili å gjøre. du kan heller ikke generalisere en hel yrkesgruppe utfra oppførselen til to personer. Du trenger tydeligvis hjelp med angsten din. Snakk med legen din og be om å bli henvist videre for hjelp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #4 Skrevet 3. juni 2010 Hei! Jeg har flere i nærmeste familie og omgangskrets som jobber i ambulanse! Det jeg kan si om dem er at såvidt jeg vet er de ikke pedofile! En er vel kanskje litt for glad i piker, vin og sang når han har fri, og en annen en er vel kanskje ikke så veldig flink å ringe tilbake til en stakkers pike dagen derpå. Og de er langt fra perfekte mennesker (dog, jeg kjenner faktisk ingen perfekte mennesker, så det er ok). Pedofile og/eller overgripere kan jeg aldri tenke meg at noen av dem er. Det er veldig mange flinke ambulansearbeidere, fra begge kjønn og i alle aldre! Om dette er et reelt problem for deg, kanskje du kan spør om du kan få hilse på en eller to av de som jobber på ambulansestasjonen nærmest deg?
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Herregud!! Kom deg til psykolog! Hva gjør du hvis du virkelig trenger hjelp en gang og det kommer mannlig ambulansepersonell for å hjelpe deg? De må mest sannsynlig ta på deg. Hva har du tenkt å gjøre? Anmelde dem for pedofili? Er ikke du over 16? Er ikke snakk om pedofili lenger da vet du. Joda jeg over 16 men jeg var 16 da jeg møtte de ambulansepersonell folka. Nå er jeg 20 år jeg er liten av vekst og kan faktisk minne om en 16 åring uten at jeg vil at det skal bli noe tema. Problemet er vel heller hvem at noen faktisk kan være så syk at de voldtar en bevistløs person etter en ulykke. En slik person som jobber som ambulanse personell er en for mye det. Og tenk og møte en slik person i en gitt situasjon, kan det bli verre? Jeg skjønner jo at jeg burde ta meg sammen men jeg spør om råd til hva jeg kan gjøre for å bli mindre for å ha en mindre frykt for ambulanse personell. Nå gikk jeg faktisk til psykolog i en periode etter at jeg møtte han første ambulanse personen som er beskrevet. Nå er det ikke slik at dette på noen måte preger verdagen min men om jeg hører en ambulanse tenker jeg på de jeg kjenner som har dødd i ambulanse og de som har blitt voldtatt i ambulanse kombinasjonen gjør at jeg får en veldig sterk vemmelse mot alt ambulansepersonell jeg ikke kjenner. Jeg håper på noen konkrete råd for hva jeg kan gjøre og håper jeg slipper å høre at jeg er teit eller dum.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Denne problemstillingen var litt snodig beskrevet. For meg virker det nesten psykotisk. Utfra teksten å dømme, virker det som om ts er i ferd med å la fantasien ta overhånd. Tror ts snarest bør komme seg til en psykiater, slik at hun får ryddet litt opp i dette tankespinnet før det går helt galt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #7 Skrevet 3. juni 2010 Hei! Jeg har flere i nærmeste familie og omgangskrets som jobber i ambulanse! Det jeg kan si om dem er at såvidt jeg vet er de ikke pedofile! En er vel kanskje litt for glad i piker, vin og sang når han har fri, og en annen en er vel kanskje ikke så veldig flink å ringe tilbake til en stakkers pike dagen derpå. Og de er langt fra perfekte mennesker (dog, jeg kjenner faktisk ingen perfekte mennesker, så det er ok). Pedofile og/eller overgripere kan jeg aldri tenke meg at noen av dem er. Det er veldig mange flinke ambulansearbeidere, fra begge kjønn og i alle aldre! Om dette er et reelt problem for deg, kanskje du kan spør om du kan få hilse på en eller to av de som jobber på ambulansestasjonen nærmest deg? Takk for et hyggelig innlegg Det kunne jeg sikkert gjort. Er det bare og høre om og få møte dem? Denne problemstillingen var litt snodig beskrevet. For meg virker det nesten psykotisk. Utfra teksten å dømme, virker det som om ts er i ferd med å la fantasien ta overhånd. Tror ts snarest bør komme seg til en psykiater, slik at hun får ryddet litt opp i dette tankespinnet før det går helt galt. Hmm er det virkelig så ille. Jeg har tenkt at det vil gå over av seg selv når jeg får ting mer på avstand i tid.. Jeg vil også tro at det eneste som ville hjulpet var og møte flere vanlige ambulansepersonell. Det hadde også vært kjekt og høre fra noen normale og hyggelige personer som gjør sitt beste hvorfor de valgte og bli ambulansepersonell... Da ville sikkert automatisk forbundet ambulansepersonel med forskjellige mennesker og ikke de 2 jeg alt har møtt.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #8 Skrevet 3. juni 2010 Pedofile tenner på barn, ikke de som er over puberteten.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #9 Skrevet 3. juni 2010 Pedofile tenner på barn, ikke de som er over puberteten. De kan også tenne på de dom som har mye barnslige trekk.
Gjest Marlo Skrevet 3. juni 2010 #10 Skrevet 3. juni 2010 Nå er det begrenset for hva ambulansepersonell kan gjøre mot deg mot din vilje da. De er som regel minimum 2 stk, ergo så kan ikke en av dem begynne å foregripe seg på deg uten at den andre ser det. Syns du skal komme deg til psykolog jeg, og kanskje ta deg en tur innom AMK og hilse på noen av de flott menneskene som jobber der. Og selvom du opplever 2-3 som jobber i AMK og som uheldigvis er noen skikkelige griser, så betyr det likevel ikke at alle er slik. Pedofile er en legning(sykdom) som retter seg mot mindre barn, ikke ungdom og voksne - og så lenge dette ikke dreier seg om barn, så blir det galt å bruke ordet pedofili. Idioter, griser, ekle menn - ja det må du gjerne kalle dem.
Miss Puddel Skrevet 3. juni 2010 #11 Skrevet 3. juni 2010 Nå er det begrenset for hva ambulansepersonell kan gjøre mot deg mot din vilje da. De er som regel minimum 2 stk, ergo så kan ikke en av dem begynne å foregripe seg på deg uten at den andre ser det. Syns du skal komme deg til psykolog jeg, og kanskje ta deg en tur innom AMK og hilse på noen av de flott menneskene som jobber der. Og selvom du opplever 2-3 som jobber i AMK og som uheldigvis er noen skikkelige griser, så betyr det likevel ikke at alle er slik. Pedofile er en legning(sykdom) som retter seg mot mindre barn, ikke ungdom og voksne - og så lenge dette ikke dreier seg om barn, så blir det galt å bruke ordet pedofili. Idioter, griser, ekle menn - ja det må du gjerne kalle dem. må bare skrive under på denne, om de så DRØMMER om å gjøre noe har de ikke sjans til å få gjort noe, siden de ikke jobber alene. Og jeg tror det ville være en veldig god ide å ta en tur på AMK og treffe noen normale ambulansesjfører. de er like forskjellige der som i alle yrker, men jeg kan jo si at de jeg kjenner er greie oppegående mennesker.
Gjest AnonymBruker Skrevet 3. juni 2010 #12 Skrevet 3. juni 2010 De kan også tenne på de dom som har mye barnslige trekk. Nei, de tiltrekkes av barn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå