Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok, jeg føler meg litt paranoid nå for det er jo sannsynligvis ingenting.. men for ca et år siden opplevde jeg en litt merkelig situasjon hvor jeg fikk tre føflekker ut av ingensteder, også ble de utstående, mørke, til slutt ble de svarte og skorpete også ramlet de av. Dette skjedde over noen uker og de etterlot seg små merker.

Men siden ingenting mer skjedde, så gikk jeg ikke til legen pga pengemangel. Men nå har jeg tenkt litt. Kan ikke sånt spre seg til hjernen eller noe? For jeg har har veldig sjeldent hodepine, men nå har jeg hatt det konstant i 3 måneder. Og hvis det ikke er noe farlig, hva kan det da uansett ha vært? Det er liksom ikke noe jeg har hørt om i andre sammenhenger enn hudkreft eller lignende...

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde det spredd seg til hjernen ville du vel ikke kunne klart å skrive her i det hele tatt?

Hodepine kan komme av så mangt, og hvis du hadde hudkreft så ville du vel sett at huden din var ganske stygg?

Men jeg ville gått til legen uansett, for å vært sikker og for å være trygg.

Endret av Frk Snasen
Skrevet

Neida, jeg vet om tilfeller hvor kreft har spredd til hjernen, men de fremdeles er velfungerende. Men normalt sett ville vel huden min ikke forbedret seg, nei? Men jeg kan jo ingenting, det er jo derfor jeg spør dere :)

Skrevet

Vi er ikke leger, du bør spørre en lege og få en vurdering. Egenandelen er ikke akkurat stor ;)

Hodepinen din kan komme av at du er bekymret, og mest trolig er du bekymret uten grunn :)

Skrevet

Men jeg er ikke bekymret et gang. Det var ikke før i dag jeg vurderte hudkreft i det hele tatt :P Og jo, for meg er egenandelen mye mer enn jeg har råd til.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

En hundrelapp eller to må du da vel ta deg råd til når det er snakk om noe du tror kan være såpass alvorlig?

Skrevet

Det handler ikke om å ta seg råd til. Har skrapt sammen alle tomflaskene jeg har for å kjøpe meg mikrobølgeovn-grøt i dag... Jeg har nok ikke råd til slikt før etter jeg har flytta til Spania nå, men det er da ikke så altfor lenge til da.

Skrevet

Kjøp heller havregrøt du, koster vel en drøy tier og varer en evighet. Trenger du legehjelp og ikke har penger, så har du vel alltids familie/venner som kan hjelpe deg hvis du må til legen.

Skrevet

Nja, jeg har vel strengt tatt ikke det heller.. :P

Skrevet

Jeg hadde googlet litt, sett på bilder av slike føflekker og sammenlignet.

Om noen av oss hadde vært leger hadde det uansett vært vanskelig å si noe uten å ha sett!

Kan du ikke dra til legen og få en giro, så kan du betale når du får penger?

Skrevet

Nja, jeg har vel strengt tatt ikke det heller.. :P

Jobber du? Studerer du? Stønad? Det er ikke verre enn å få en giro, slik nevnt over her. Går du i kategorien fattig og har minimalt med midler, så får du hjelp på sosialkontoret. M.a.o får du legehjelp hvis du trenger det, åkkesom.

Gjest brutal_mann
Skrevet

La meg se litt på pixlene som dine bokstaver utgjør... Jo... Joda.. Det er ikke tvil! Det er fremdeles umulig å stille medisinske diagnoser over KG sitt diskusjonsforum. Kom deg for svarte til legen.

forøvrig bor du i Norge og du vil få den økonomisk hjelp du trenger. Å skylde på økonomi for å ikke gå til legen i dette landet går rett og slett ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...