Gjesten Skrevet 21. juni 2010 #41 Skrevet 21. juni 2010 Tja, det er da en del grusomt umodne voksne her og. Sign.
~white lady~ Skrevet 21. juni 2010 #42 Skrevet 21. juni 2010 Jeg har også merket et "miljøskifte" her. Det er både komisk og irriterende når jeg kommer over innlegg som lyser "fjortis" lang vei. Fullt av skrivefeil, gjerne sms språk og herlig uvitende om det meste Likevel tror jeg størstedelen av brukerne her inne er i 20 årene.
leirbål Skrevet 21. juni 2010 #43 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er glad for at det er så mange unge her inne. Det de leser her inne leser de nesten garantert andre steder på nettet også. Men siden det er en del voksne og modne her, kan de i mange tilfeller få gode svar på ting de lurer på. Enten de lager tråder og spør selv, eller leser andres tråder, og svarene der. Som tenåringsmamma er jeg glad for å få muligheten til å være med å påvirke ungdommene i en god retning av og til. Når jeg skriver noe på nettet har jeg det alltid i bakhodet at dette kan leses av hvem som helst. Også av veldig unge og lettpåvirkelige mennesker. Dette gjør jeg uansett om jeg er på et forum med stort sett bare voksne, eller her.
anettma Skrevet 21. juni 2010 #44 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er 19 år og har begynt å lese og kommentere i forumet daglig. Synest det kan vere interessangt i enkelte temaer at både 18-åringer og 30-åringer kan diskutere samme sak. Skal si meg enig i at enkelte temaer egner seg for bestemte aldersgrupper. Noe som hadde vert kjekt er å kunne se alderen ved innlegget. Eller hva?
meelissa Skrevet 21. juni 2010 #45 Skrevet 21. juni 2010 Jeg er 19 år. Synes da man må få være bare gammel og ung her! Føler meg ikke 19 år i toppen, da
Gjest Katee Skrevet 21. juni 2010 #46 Skrevet 21. juni 2010 Synes de unge brukerne her inne kan være et fint alternativ til de mange 'eldre' brukerne som til tider oppfører seg som særs umodne og barnslige...
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #47 Skrevet 24. juni 2010 Hvorfor mener noen at de ikke burde lese om sex? De kan jo lese om emnet sex hvor som helst på nettet; da er det bedre at de leser om det her.. til en viss grad. Jeg må si meg helt enig. Selv er jeg 16, men leser ikke sidene om sex osv på KG. Men dersom jeg skulle det synes jeg egentlig det ville vært bedre å lese om det her, for jeg har litt på følelsen at det ikke er like "skittent" her som det kan være andre steder på nettet. jeg synes KG er supert, til tross for min "unge" alder. Haha, jeg har tatt meg selv i å tenke på hvor ungdommelig dere på KG skriver, for det er ikke så forskjellig fra måten ungdommer skriver nå til dags:P
Gjest Cipheria Skrevet 24. juni 2010 #48 Skrevet 24. juni 2010 Jeg merker ikke at jeg diskuterer med voksne her engang, syns dere diskuterer helt likt som tenåringer. ps: det var ikke ment frekt Så sant, så sant.
I.am.me Skrevet 24. juni 2010 #49 Skrevet 24. juni 2010 Mange unge i 17-18-19 års alderen lever samme liv som voksne her inne. Vi har hus, bil, samboer, jobb og studier, og vi opplever mye av det samme som de godt voksne her inne. Mangler vel bare barn for å ha noe å bidra med i hver diskusjon. Men mange i den alderen her inne har jo barn også Det er garantert mange godt voksne folk her inne som lever livet til en tenåring. Jeg ser at det er ofte mange voksne som opplever den typiske kjærlighetsdramaet som det ofte viser til at tenåringer opplever. Jeg syns det er bare flott at det er blanda mix med folk - det gir et mye bedre realitetsinntrykk da verden rundt oss består av den type mix av folk.
Fotballfrøken Skrevet 24. juni 2010 #50 Skrevet 24. juni 2010 Mange unge i 17-18-19 års alderen lever samme liv som voksne her inne. Vi har hus, bil, samboer, jobb og studier, og vi opplever mye av det samme som de godt voksne her inne. Mangler vel bare barn for å ha noe å bidra med i hver diskusjon. Men mange i den alderen her inne har jo barn også Det er garantert mange godt voksne folk her inne som lever livet til en tenåring. Jeg ser at det er ofte mange voksne som opplever den typiske kjærlighetsdramaet som det ofte viser til at tenåringer opplever. Jeg syns det er bare flott at det er blanda mix med folk - det gir et mye bedre realitetsinntrykk da verden rundt oss består av den type mix av folk. Helt enig. Jeg er snart 18 år og føler med absolutt berettiget til være en del av, og påvirke dette forumet.
Focklop Skrevet 24. juni 2010 #51 Skrevet 24. juni 2010 Det er jo forskjellig hvor moden man er i 14-16 års alderen. Jeg er 16, og synes nesten jeg blir "satt i bås" i enkelte tilfeller, da jeg forteller hvor gammel jeg er. Jeg får den "du er bare et barn med null livserfaring, så klapp igjen" i trynet, selv om jeg ikke hevder noe spesielt om noe. Jeg liker bare å diskutere saker og ting. Vi er da damer hele gjengen, unge som gamle, så hvorfor ta sånn av? Det blir jo kanskje litt feil når 14-åringer begynner å diskutere i typiske "mamma"-forum, men det finnes da også de over 20 som kan oppføre seg likedan... Jeg holder meg unna tema jeg ikke skjønner noe av. Men jeg blir gjerne med å diskutere i forum som jeg har interesse av, og vil lese andres meninger.
Auraya Skrevet 24. juni 2010 #52 Skrevet 24. juni 2010 Jepp. På seksualitet her inne, kan fjorten, femtenårige jenter lese at de fleste damer fantaserer om å bli voldtatt og at det er heeeelt normalt dersom kjæresten deres kjører på med hardhendt behandling i senga uten å ha spust dem om de liker det. For det sier mennene her inne og da må det jo være sånn. Analsex, sex alle tenkelige steder osv er helt vanlig, akseptert og likt. De lærer alt om sex. Bortsett fra å sette sine egne grenser, muligens? Og for hver person som sier noe sånt har du alltid noen som sier at dette ikke er ok. En del av det å bli voksen er lære at folk er uenige, og at man bør høre begge sider og gjøre seg opp en egen mening. De kan like gjerne få høre sånt her, hvor det også blir motsagt, enn mange andre steder på nett. At 14-15-åringer leser om sex bør være ok, det er bare ett par år til de begynner å ha sex selv, og det er både fornuftig og normalt å gjøre litt research på forhånd.
Fotballfrøken Skrevet 24. juni 2010 #53 Skrevet 24. juni 2010 Det er jo forskjellig hvor moden man er i 14-16 års alderen. Jeg er 16, og synes nesten jeg blir "satt i bås" i enkelte tilfeller, da jeg forteller hvor gammel jeg er. Jeg får den "du er bare et barn med null livserfaring, så klapp igjen" i trynet, selv om jeg ikke hevder noe spesielt om noe. Jeg liker bare å diskutere saker og ting. Vi er da damer hele gjengen, unge som gamle, så hvorfor ta sånn av? Det blir jo kanskje litt feil når 14-åringer begynner å diskutere i typiske "mamma"-forum, men det finnes da også de over 20 som kan oppføre seg likedan... Jeg holder meg unna tema jeg ikke skjønner noe av. Men jeg blir gjerne med å diskutere i forum som jeg har interesse av, og vil lese andres meninger. Jeg er helt enig med deg. Man blir veldig fort satt i en bås når man er under 18 år. Jeg fyller snart 18 år, og håper derfor at jeg ikke lenger settes i så mange båser
Virilja Skrevet 24. juni 2010 #54 Skrevet 24. juni 2010 Jeg har ikke merket noe til det. Har vært her relativt lenge selv. Sånn blir det vel, når man begynner å bli eldre og mer nysgjerrig på enkelte ting. Jeg synes det er fint at de som er ekstra unge kan spørre om ting de lurer på, da det sikkert finnes flere kvinner her inne som har vært igjennom det samme og kan forklare litt.
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #55 Skrevet 24. juni 2010 Jeg syns det er flott at det er et bredt aldersspenn her inne. Men som "gammel" dame, håper jeg ikke at de yngste tar helt over forumet. Da vil det fort bli uinteressant for sånne som meg, som er 40+.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #56 Skrevet 24. juni 2010 Jeg syns det er flott at det er et bredt aldersspenn her inne. Men som "gammel" dame, håper jeg ikke at de yngste tar helt over forumet. Da vil det fort bli uinteressant for sånne som meg, som er 40+. Syntes det er verre at de gravide nesten har tatt over forumet..Dette begynner snart å minne meg om mamma forum
Gjest brutal_mann Skrevet 24. juni 2010 #57 Skrevet 24. juni 2010 Ikke så vidt jeg kan se. Men så oppholder jeg meg ikke i tråder om sminke og såpeserier heller da...
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #58 Skrevet 24. juni 2010 Syntes det er verre at de gravide nesten har tatt over forumet..Dette begynner snart å minne meg om mamma forum Det er da bare å styre unna graviditets- og familie/barnforumet det, så slipper du å lese om slik som ikke interesserer deg
Gjest wild bird Skrevet 24. juni 2010 #59 Skrevet 24. juni 2010 Ikke så vidt jeg kan se. Men så oppholder jeg meg ikke i tråder om sminke og såpeserier heller da... Brutus da, mener du at de unge kun er opptatt av sånne ting? Forferdelig fordomsfullt av deg
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. juni 2010 #60 Skrevet 24. juni 2010 Det er da bare å styre unna graviditets- og familie/barnforumet det, så slipper du å lese om slik som ikke interesserer deg Kryr av de uansett hvor man er
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå