Gå til innhold

Unge KG brukere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare meg, eller virker det som om det har kommet mange unge brukere her i det siste på KG?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg sitter også med det inntrykket. Synes nødvendigvis ikke det er så positivt heller :sjenert:

Skrevet

Jeg har ikke lagt merke til det.

Skrevet

Jeg har også lagt merke til det, uten at jeg nødvendigvis føler at det er et problem.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg merker det også, og syns det er veldig negativt.

Skrevet

Hvorfor er det negativt?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Fordi de er barn i en veldig voksen verden. De trenger ikke å bli linket til alt som voksne syns er "morro", og ta del i ting som de er veldig for unge til. Her er de alene og har ingen til å guide seg. Jeg føler for å la dem få være barn litt til.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Hva legger dere i "unge"? Tjue eller fjorten? Det er jo litt relevant...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Dette forumet heter Kvinneguiden, ikke Jentungeguiden.

Jeg vil ikke sitte å bekymre meg for at de som leser innleggene mine er for unge til å lese dem. Vi bruker dette forumet fordi det er beregnet på voksne. Dette er ikke et barneforum. Jeg tar derfor ikke ansvar for at noen for unge leser noe de ikke burde.

Gjest Serena
Skrevet

Ser det som bare bra å få inn litt flere "yngre"

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo, unge voksne, men ikke unger.

Gjest Caylee
Skrevet

Hva mener du med unge da?

Jeg er 15år, og har vært aktig på dette forumet siden rett etter jeg fylte 14år. Men jeg lagde ikke bruker før en god stund etterpå. Jeg merker ikke at jeg diskuterer med voksne her engang, syns dere diskuterer helt likt som tenåringer. ps: det var ikke ment frekt ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Tja, det er da en del grusomt umodne voksne her og.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange umodene voksne her, så hva gjør vell forskjellen. Grei å ikke bare ha forumet stappa av gravide og prøvende også.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med unge da?

Jeg er 15år, og har vært aktig på dette forumet siden rett etter jeg fylte 14år. Men jeg lagde ikke bruker før en god stund etterpå. Jeg merker ikke at jeg diskuterer med voksne her engang, syns dere diskuterer helt likt som tenåringer. ps: det var ikke ment frekt ;)

Neida, du er ikke frekk ;) Det kan jo hende det er du som er voksen for alderen?

Forresten så går det vel mer på at noen ikke liker at dere kan lese noe dere ikke burde. At dere er for unge til å lese f.eks det under emnet sex.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jo, jeg sitter også med det inntrykket. Synes nødvendigvis ikke det er så positivt heller :sjenert:

Hvorfor ikke ?

Gjest Whitelines
Skrevet

Hva menes med "unge" da? Jeg er 20, og derfor ung, og ny her i tillegg :gjeiper: Eller er det enda yngre det er snakk om?

Skrevet

Hva menes med "unge" da? Jeg er 20, og derfor ung, og ny her i tillegg :gjeiper: Eller er det enda yngre det er snakk om?

Det er nok enda yngre det er snakk om, jeg vil si under 15-16 er ungt til å være her inne

Gjest Eurodice
Skrevet

Er det bare meg, eller virker det som om det har kommet mange unge brukere her i det siste på KG?

Nei, du har observert riktig. Det er flere enn deg :) .

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Forresten så går det vel mer på at noen ikke liker at dere kan lese noe dere ikke burde. At dere er for unge til å lese f.eks det under emnet sex.

Hvorfor mener noen at de ikke burde lese om sex? De kan jo lese om emnet sex hvor som helst på nettet; da er det bedre at de leser om det her.. til en viss grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...