Gå til innhold

Her er jeg


~ Angel ~

Anbefalte innlegg

Hei folkens! :goodbye:

Er veeldig lykkelig over å kunne skrive min egen prøvedagbok og vi er kjempe spente!

Jeg kan fortelle litt om meg selv :)

Er en 20 år gammel ung kvinne, hehe :) Har en samboer på 21 år og vi har vært sammen i noen måneder over 1 år. Kjent hverandre i 6 år. Vi har bodd sammen siden septmeber 2009 og vi har det kjempe bra og er utrolig lykkelige sammen :) Nå er vi prøvere og vi kunne ikke vært lykkeligere :jepp:

Det er nok mange som vil si vi er unge og det er altfor tidlig i forholdet, men vi elsker hverandre og vi er klar for å skape en liten familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selv om vi ikke er kommet så langt i prøvingen er jeg begynte å innbille meg å fantasere om graviditeten :) Det er 10 dager siden jeg sluttet på pillen og hver gang jeg er kvalm (som ikke er uvanlig for meg) føler jeg at det er noe på gang. Hver gang jeg har litt stikninger/murringer i magen eller brystene så tenker jeg det. Er egentlig litt slitsomt :P Men jeg koser meg sånn med tanken :) Vi har "kost" ganske mange ganger den siste uken, så jeg drømmer jo om at det klaffer snart hos oss :)

Er det mange som har ventet leeeenge før de ble gravide etter å ha sluttet på p-pillen loette 28? :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Gratulerer som prøvere :klemmer: Så spennende! Kan desverre ikke komme med noe fornuftig svar i henhold til p pille slutt og hvor lang tid det tar. Har ikke vært gravid selv enda, men ut i fra hva jeg har lært/hørt (er sykepleierstudent) så er det svært individuelt hvor lang tid det tar før man er tilbake i sin normalsyklus.

Blås i om folk synes dere er unge/tidlig ute. Dette er noe dere selv føler dere er klare for og ikke noe noen andre kan legge seg opp i :) Håper det klaffer fort for dere!

Blir spennende å følge med i dagboka di! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sniker litt i dagboka di :hallo:

Jeg sluttet på p-pilla romjula 2009, og ble gravid i april, så det tok litt over 3 mnd for meg.(gikk på Cerazette) Men det er veldig forskjellig, noen bruker 1 mnd på å få full klaff, mens for andre tar det gjerne et år.

Den første mnd etter jeg slutta på pilla var jeg sikker på at jeg var gravid, fordi kroppen oppførte seg så merkelig, veeeldig ømme pupper, stikkinger i både pupper og mage og mange andre "symptomer", men det var bare kroppen som rettet seg opp litt etter pilleslutten. Bare sånn at du er forberedt på at du kan merke ganske mye rart på kroppen din nå rett etter du har sluttet :)

Masse lykke til, blir spennende å følge med her :popcorn::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at noen er innom og kikker og skriver innlegg! Koselig :biggrin:

Er på min 13 dag uten pille og vi er så veldig spente og optimistiske at vi innbiller oss at det allerede har klaffet. hehe. Vi elsker tanken på å få dette fort til :)

Jeg har aaaaldri!... hatt så ømme brystvorter og hatt en slik merkelig følelse i magen. Den er skikkelig øm, og litt vondt som om det skulle vært mensen, men når jeg trykker på ene siden av magen gjør det skikkelig vondt! Er litt redd mensen kommer, da er det så lenge til noe kan skje :sjenert:. Men jeg er innstilt på at det er kroppen som normaliserer seg så jeg ikke blir så skuffet :)

Vi har hatt sengekos opp til flere ganger til dagen vel, hver dag i litt over en uke så man vet vell aldri? (A) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og samboeren satt å leste om symptomer i går å det viste seg at jeg hadde noen av dem, men jeg tørr ikke håpe skikkelig, selvom jeg har lyst.. Hehe :)

(Jaa, jeg vet det er tidlig...)

Jeg har ekstremt ømme brystvorter (gjør vondt å ta av og på klær og samboeren får ikke røre :nei: ), hadde ekstremt vondt nede i høyre eggstokk og i korsryggen. Slet med å bevege meg. Og kvalme, men det er ikke uvanlig for meg..

Er så klar og spent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette blir spennende å følge med på :) Håpe det klaffer for deg snart! Når forventer du IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir spennende å følge med på :) Håpe det klaffer for deg snart! Når forventer du IKM?

Jeg vet ikke når jeg venter noe som helst, egentlig :sjenert: Jeg sluttet på pille 5 på brettet og fikk 4 dager med blødning 2 dager etterpå, så har vi holdt på ganske mye etter det, så personlig håper jeg ikke den kommer! Hehe :biggrin: Men som sagt så vet jeg ikke noe, har kke styr, men om jeg hadde vært på pillen skulle jeg vel faktisk hatt den rundt disse dager :) Vet ikke om det har noe innvirkning..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt å "regnet" litt i går, på når jeg venter evt. mens og hvordan jeg har hatt "symptomer" og slik..

26. Mai - :sengekos: - sluttet på pillen (pille 5)

28. Mai - :sengekos: - fikk blødning

1.Juni - :sengekos: - blødning sluttet

5.Juni - :sengekos: - kitling i underlivet (eggstokkområde)

7.Juni - :sengekos: - ekstrem smerte i høyre eggstokk

8.Juni - :sengekos: - veldig kvalm, i bølger..

9-13.Juni-:sengekos: - Negativ test 13.Juni (her er vi positive!)

14.Juni - hadde ventet mens om jeg gikk på pillen (mens kom ikke!)

Vet ikke hva som skjer jeg. Men jeg ønsker virkelig ikke tro at alt dette er p.g.a. pilleslutt.. :)

Endret av ~ Angel ~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som tror vi kan håpe? Om den smerten jeg hadde den 7.Juni var festesmerter (Blødde litt kvelden før. En prikk i trusa) burde jeg evt. da hatt positiv test den 13.Juni? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Om din forrige blødning var 28.mai, så ville den neste kanskje være igår? Fått den enda? (håper ikke)

Mulig alt er litt forsinket på grunn av pille slutt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Om din forrige blødning var 28.mai, så ville den neste kanskje være igår? Fått den enda? (håper ikke)

Mulig alt er litt forsinket på grunn av pille slutt?

Har ikke fått den enda! :biggrin: Det er mulig det er på grunn av pilleslutt, å det har jeg i bakhodet hele siden. Det er så frustrerende, fordi jeg vet liksom ikke om jeg ikke får mensen fordi jeg har sluttet på pillen eller fordi jeg er gravid! :O hehe. Tenkte jeg skulle ta test på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! :goodbye:

Lykke til som prøver! Skal bli morsomt å følge med deg ! :)

Tuuuusen takk! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig trist idag.. Kommer til å avslutte prøvedagboken min.. Jeg fikk mensen i dag morges og samboer vil ikke røve mer, han vil vente til neste år.. Er veldig nedfor.... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...