Gå til innhold

Strekkmerker og celluitter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som vet om et produkt for å minske strekkmerker og celluitter? :)

Noe man får kjøpt å på apotekt og som faktisk virker ;)

Og ikke for dyrt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fant jeg etter ett kjapt søk. Hvorvidt de fungerer aner jeg ikke, men de er kanskje verdt ett forsøk?

Clarins: Total body lift stubborn cellulite control

En krem som reduserer og minsker oppkomsten sv fettceller. Ved hjelp av koffein og planteekstraktet cangzhu stimulerer den lymfe-og blodsystemet. Produktet skal også gi en fastere hud og ha en løftende og mykgjørende effekt.

Pris: 372 kroner.

Decléor: Expert contour cellulitt-krem

Virker fettnedbrytende, sirkulasjonsøkende og drenerende. Inneholder høye konsentrasjoner med aktivt, småmolekylære planteessenser som virker i dybden av huden. Kremen skal også gi fuktighet og elastisitet. Etter fire uker bruk skal det være merkbar forskjell på problemområdene.

Pris: 565 kroner.

L`Oreal Perfect slim pro

Med denne geleen følger det et massasjeapparat, som til sammen skal redusere og motvirke dannelse av cellulitter. Geleen inneholder ingrediensen Co-caffeine Cx, som skal motvirke opphopning av fett i huden. Lover umiddelbart resultat med myk og oppfrisket hud. Etter to uker skal appelsinhuden være redusert og etter fire uker skal du ha fått en oppstrammet hud og figur.

Pris: 125 kroner.

La Prairie: Complexe Cellulaire Minceur Corps

Dette produktet lover en oppstramming like etter påføringen, og at kremen skal stimulere fettforbrenningen din. Inneholder ginseng, sineller og glycoprotein, som skal gi færre cellulitter og virke oppstrammende.

Pris: 1055 kroner.

Matis: Tri-Active Slimming Concentrate

Dette produktet er basert på planteteknologiske stoffer som skal virke slankende ved å øke fettcellenes forbrenning. Har også en drenerende, oppstrammende og fuktighetsgivende effekt.

Pris: 569 kroner.

Aberela: A-vitaminsyrekrem

A-vitaminsyrekremer er med på å bygge opp hudens kollagen altså de elastiske fibrene, og styrker bindevevene. I starten vil en flasse bort hud for å erstattes med ny og frisk hud, men dette er forbigående. Aberela er reseptbelagt.

Pris: 64,90 kroner (små pakker).

Gjest asanti
Skrevet

Det er i hovedsak ikke kremene du prøver som fungerer, men at du faktisk tar deg tid til å fokusere på området. Strekkmerker og celluliter er arverlig, har moren din og bestemoren din lite er sjangsen stor for at d å får lite.

For strekkmerker er det best å forebygge tidlig, smøre med fuktighetskrem og produkter som kan virke minskene på de som allerede er kommet.

Når det gjelder celluliter er det beste du kan gjøre er å trene bakre parti, gå i trapper eller ta knebøy ol. Jeg minsket trasdisk da jeg flyttet til fjerde etasje uten heis. Går opp de trappene et par ganger om dagen og nå etter ett år har det forsvunnet en del celluliter. Ellers masser området 10 min daglig, gjerne med en peeling. Dette får virkelig blodsirkulasjonen igang. Å når du er i dusjen varriger mellom varmt og kaldt vann på området, øker blodsirk det å. Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...