monica86 Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Smoking, dress?? leier dere, kjøper dere, eller har dere?
fru sp Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Min skal ha sjakett, det syntes jeg er stilig! Sønnen vår i samme. Leier, kjøpt skjorter.
Miss Puddel Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 Vi kjørte lavbudsjett-bryllup, og gubben giftet seg i sin mørke dress.
lilleGrethe Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Min kjære skal gå i denne. Jakken er sort (tror jakken på bildet er grå), mens buksene er gråstripete. Og så skal han ha flosshatt (se bilde), som min far har arvet, ihvertfall til bildene. Vi har antrekk smoking/mørk dress. Vi kjøper noe av antrekket (jakken, skjorte, kravat og tørkle) og leier resten (bukser, vest). I butikken vi får det fra kan man gjøre begge deler, men de laget ikke lenger den vesten han ville ha, så den måtte vi leie uansett, og buksene fant han ut at det var greit å leie. Jakken kan han beholde som minne, og den kan jo brukes til sorte bukser også. Tørklet og kravatet håper jeg vi kan hente litt tidligere, siden det er fargen som skal matches til mye annet. Vi sparer nok en del penger på å kjøpe/leie i England (vi bor her, mens bryllupet er i Norge). Selv med 50% ekstra på leiekostnaden for å ha det lenger enn vanlig blir det veldig bra pris totalt! Ellers kan jeg jo si at jeg lurte lenge på når han hadde tenkt å begynne å se på antrekket sitt. 2.5 mnd før bryllupet bestemte han seg at det var på tide å begynne å titte, og samme dag hadde vi bestemt antrekket. Jeg var med, men det var han som tok valgene. Og jeg vet at jeg kommer til å ha verdens flotteste mann på dagen vår!
Barcelone Skrevet 3. juni 2010 #5 Skrevet 3. juni 2010 Min skal ha sort dress og slips og en skjorte med en litt fin farge (Kan ikke fordra hvite skjorter!)
hegejenta30 Skrevet 3. juni 2010 #6 Skrevet 3. juni 2010 Min skal ha mørk dress, hvit skjorte og slips den ene dagen. Dag to byttes den hvite skjorta ut med noe med litt mer farge på tror jeg... Siden det er hagefest da så passer det bedre med noe litt friskere.
Manuela Skrevet 11. juni 2010 #7 Skrevet 11. juni 2010 Sort smoking! Og sønnen vår skal ha matrosdress
PinkAngel83 Skrevet 12. juni 2010 #11 Skrevet 12. juni 2010 Her skal smabo bruke sin sorte dress med slips i temafargene våre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå