Gå til innhold

Love makes time pass


Raviella

Anbefalte innlegg

Dette er ganske nytt for meg, så jeg håper jeg gjør det rett..Vet ikke om livet mitt er intressant for andre, men det kan kanskje gjøre godt å få ting ut av hodet..det er mye rart oppi der skal jeg si deg..

For tiden driver jeg å ordner så jeg kan få meg en måneds ferie i København. Jeg har bodd der tidligere, i 7 måneder, men fikk ikke med meg sommeren, og var i et dårlig forhold som fikk meg til å gå med skylapper stort sett hele tiden.

Nå har jeg bodd et år i norge, men jeg klarer ikke å glemme Danmark, så jeg har bestemt meg for å dra ned i sommer for å bli bedre kjent med byen,se etter jobb og kanskje dra på noen visninger.Jeg har leid et rom hos en 50 år gammel tysk dame, hun virket grei så det går forhåpentligvis bra. Blir spennende!:)

Jeg har verdens beste hund, Lotus, som mamma skal passe når jeg er borte. Han er 4 år, og jeg har aldri vært borte fra han lenger enn en uke, så jeg kommer til å savne han helt utrolig masse!Jeg var singel da jeg kjøpte han, bare 3 måneder gammel, og vi bodde alene sammen i de 2 første årene av livet hans, så vi har et utrolig sterkt bånd. Han er sola i livet mitt, og en skøyer uten like!

Når det gjelder han er jeg like sprø som småbarnsmødre. Han er jo babyen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei til Pleiepike, hyggelig at noe titter innom! :)

I dag har jeg bestillt flybilletter til København! har sittet på Google maps og tittet innom de stedene jeg vil besøke. jeg er ikke en typisk shoppe jente, og siden jeg allerede har bodd i kbh har jeg brukt mer enn nok timer på Strøget og det området. Jeg elsker å se slott og store gamle bygninger, og de flotte parkene de er så flinke å lage der nede.

Skal bare kose meg og rusle rundt, kanskje leie en sykkel, ta fine bilder...

Eksen min som bor der sa at vi burde møtes...Er ikke helt sikker på om jeg har lyst til det, det er bare 4 uker siden vi slo opp.. Hensikten med turen var at jeg ville se om jeg kan trives der uten ham, og jeg er redd turen vil handle mest om han hvis vi skal drive å møtes.. På den annen side kan det jo bli hyggelig.. og det er jo greit å vite at jeg kjenner noen der hvis et eller annet skulle skje..

Nå sitter jeg bare å kjeder meg foran tven. Selv om jeg trives godt i mitt eget selskap kan kveldene bli ganske ensomme når man er singel, og alle rundt meg har barn og familier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag er på hell.. I dag har jeg vært i begravelse. En bekjent og fjern slektning som ikke ble mer enn 40 år før hjertet sa stopp. Alltid trist når noen går bort, men når det skjer så tidlig er det ekstra tragisk.

Man blir minnet på hvor fort det hele kan være over, og hvor viktig det er å leve livet fullt ut og som man vil så lenge man får lov.

Det er vi ikke flinke nok til synes jeg. jeg har lagt merke til at mange kan referere til saken og si "hvis jeg dør så..." Vi glemmer ofte at det riktige er "NÅR jeg dør"

Vi dør ikke bare ved uhell av en ulykke eller sykdom, vi dør UANSETT.

Det trenger værtfall jeg å minne megselv på noen ganger..

Vel, etter en dag med mye sol og godt vær er jeg tidlig sliten, og har ikledd meg kosebuksene og plassert meg på sofaen for kvelden.Nå som sommeren er nær er det enda mindre å se på tv enn vanlig, men jeg gleder meg til Graham Norton show, det er virkelig min humor! :)

Det er ikke fritt for at jeg kanskje kjenner at jeg savner eksen min en smule på sånne stille kvelder, selv om jeg vet at livet er bedre uten han. tankene kan vandre omkring hva han driver med på en fredagskveld, og i mitt hode er han vel ute ålever livet på full fest med masse nakne damer (HAHA!) Det er vel sånn det bruker å være når et forhold tar slutt, man sitter hver for seg og inbiller seg at den andre har det så utrolig morro..

Jeg har jo værtfall Lotus å kose meg med. han ligger her trofast ved min side, og svikter aldri. Hva skulle jeg gjort uten min beste venn!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke så mye spennende som skjer for tiden, så selv om det heter dagbok, så er det en uke siden sist jeg skrev.

Enda en fredagskveld er her, og jeg finkjemmer tvkanalene for å finne noe å underholde meg med som IKKE er fotball. Jeg HATER fotball, og skal heldigvis på ferie nå som vm er igang.

Bare 3 daager til jeg reiser! Har ikke begynt å pakke helt enda, men har planlagt alt som skal med, så jeg er i det minste ferdig pakket i hodet.

Lotus ligger på gulvet og sender "skal vi ikke gå ut snart"- blikk, men det pøsregner så jeg utsetter og utsetter. Nå er det jo lyst så lenge utover kvelden, så jeg liker godt å gå tur med ham når det er seint og ingen er ute, da kan han gå uten bånd slik at vi får trent litt på det.

I dag har jeg tenkt altfor mye på eksen. Siden dagen etter han flyttet har jeg vært i superhumør, livet ble med ett fyllt med latter og glede da jeg kunne gi slipp på alle bekymringer som forholdet til han brakte med seg.

Likevel er vi merkelige vi mennesker, og jeg merker at selv om jeg ikke har lyst til å bli sammen med han igjen, så liker jeg ikke tanken på at han ikke vil ha meg.

Plutselig merker jeg at jeg tenker at jeg må være så fin når jeg møter han neste gang, og at han må merke hvor glad jeg er og hvor godt jeg har det. Skjønner ikke hvorfor dette er så viktig. Det ville være virkelig idiotisk av meg å bli sammen med han igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...