Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #1 Skrevet 2. juni 2010 Det er veldig vanelig at gutter snakker om to jenter og at det er sexy. Jeg er en jente i midten av 20årene og selv om jeg har vært i et fast langt forhold med en helt hetrofil mann, så synes jeg at to menn sammen er noe av det mest sexy som finnes. Jeg vet ikke hvorfor men det virker mer ekte, sterkere og mer tennende enn noe som helst med kvinner i og jeg tenker heller på det enn på noe annet når jeg onanerer. Jeg synes ikke jeg selv på noen måte er sexy lenger og må fokusere veldig på min mann uten å tenke på meg selv for å bli tent. Jeg har tenkt flere ganger på å ta opp å kanskje ha en trekant, men har funnet ut at jeg ikke tror mannen min vil bli så glad når han får høre hvilket kjønn og hvem av oss jeg synes skal ha sex med han. Er dette noe som vil gå over? det har vært sånn i kanskje et år eller to eller burde jeg kanskje snakke med noen, det føles ut som det er blitt en besettelse.
Gjest MikeWaters Skrevet 2. juni 2010 #2 Skrevet 2. juni 2010 Det er veldig vanelig at gutter snakker om to jenter og at det er sexy. Jeg er en jente i midten av 20årene og selv om jeg har vært i et fast langt forhold med en helt hetrofil mann, så synes jeg at to menn sammen er noe av det mest sexy som finnes. Jeg vet ikke hvorfor men det virker mer ekte, sterkere og mer tennende enn noe som helst med kvinner i og jeg tenker heller på det enn på noe annet når jeg onanerer. Jeg synes ikke jeg selv på noen måte er sexy lenger og må fokusere veldig på min mann uten å tenke på meg selv for å bli tent. Jeg har tenkt flere ganger på å ta opp å kanskje ha en trekant, men har funnet ut at jeg ikke tror mannen min vil bli så glad når han får høre hvilket kjønn og hvem av oss jeg synes skal ha sex med han. Er dette noe som vil gå over? det har vært sånn i kanskje et år eller to eller burde jeg kanskje snakke med noen, det føles ut som det er blitt en besettelse. At det skal være noe mer ekte enn 2 kvinner, eller en kvinne og menn eksisterer nok bare i ditt hodet. Tror vel at det første du skal gjøre er å nevne fantasien din, før du tar opp dette med 3kant eller andre. Fantasier er fantasier og du kan velge å la det bli et problem for deg, eller du kan prøve å la det bli en fin ting du koser deg med av og til. At du tenner på tanken om 2 menn er ikke uvanlig, og mange kvinner syntes det er like pirrende som 2 kvinner er for menn.
Facepainter Skrevet 2. juni 2010 #3 Skrevet 2. juni 2010 De fleste menn vil reagere med avsky, og noen vil sikkert dumpe deg for å i det hele tatt foreslå noe slikt, så trå varsomt. Jeg tror nok du er best tjent med å lufte det i en annen setting og ikke gå rett på sak, bare for å se hans reaksjon. Snakk om fantasier, seksuelle ønsker, spør om han har noen, da spør han sikkert om du har noen. Da kan du jo ymte frempå for å se reaksjonen. Alkohol kan jo være en grei oppvarming til samtalen, da er de fleste ærligere og lettere å få med på ting.
Gjest mann som liker Skrevet 2. juni 2010 #4 Skrevet 2. juni 2010 Det er veldig vanelig at gutter snakker om to jenter og at det er sexy. Jeg er en jente i midten av 20årene og selv om jeg har vært i et fast langt forhold med en helt hetrofil mann, så synes jeg at to menn sammen er noe av det mest sexy som finnes. Jeg vet ikke hvorfor men det virker mer ekte, sterkere og mer tennende enn noe som helst med kvinner i og jeg tenker heller på det enn på noe annet når jeg onanerer. Jeg synes ikke jeg selv på noen måte er sexy lenger og må fokusere veldig på min mann uten å tenke på meg selv for å bli tent. Jeg har tenkt flere ganger på å ta opp å kanskje ha en trekant, men har funnet ut at jeg ikke tror mannen min vil bli så glad når han får høre hvilket kjønn og hvem av oss jeg synes skal ha sex med han. Er dette noe som vil gå over? det har vært sånn i kanskje et år eller to eller burde jeg kanskje snakke med noen, det føles ut som det er blitt en besettelse. Tror min kone tenker som deg, men jeg kunne nok godt tenke meg den settingen.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #5 Skrevet 2. juni 2010 Dette er ikke den første tråden her på KG ang. dette temaet. Ikke uvanlig at jenter tenner på å se to menn kose seg sammen. Og det finnes en god del binysgjerrige menn også, jmfr. flere tråder her, så har du flaks kan det hende dette er noe mannen din fantaserer om også Men gå forsiktig frem!
<CupCake> Skrevet 2. juni 2010 #6 Skrevet 2. juni 2010 Jeg liker fotball (dette høres ikke ut som det har noe betydning, men JO) og jeg diskuterer fotball med masse andre jenter og jeg skal love deg at det er masse jenter der som snakker om det som overasket meg hehe de vil ikke ha seg med fotballspillerne, de vil at de skal ha seg med hverandre. Om du søker opp John Terry & Frank Lampard eller Steven Gerrard & Xabi Alonso skal jeg love deg at du finner mye rart fra historier og fantasier om disse og det er 99% jenter som står bak det hehe. Men som noen sier her inn så er det å foreslå det direkte til mannen din sikkert ikke übersmart ettersom mange menn sikkert vil finne dette ekkelt og kanskje i værste fall dumpe deg. Så trå varsomt.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #7 Skrevet 2. juni 2010 Overraskende det med jente-fotballspillerne som CupCake sier, at de fantaserer om de mannlige fotballspillerne på den måten. Det visste jeg ikke. Fotballmann
Gjest MikeWaters Skrevet 2. juni 2010 #8 Skrevet 2. juni 2010 Overraskende det med jente-fotballspillerne som CupCake sier, at de fantaserer om de mannlige fotballspillerne på den måten. Det visste jeg ikke. Fotballmann Er vel ikke akkurat det hun sier
Gjest MikeWaters Skrevet 2. juni 2010 #9 Skrevet 2. juni 2010 Og det finnes en god del binysgjerrige menn også Det kan jeg aldri tenke meg
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #10 Skrevet 2. juni 2010 Er vel ikke akkurat det hun sier Nei vel. Hva sa hun?
<CupCake> Skrevet 2. juni 2010 #11 Skrevet 2. juni 2010 Overraskende det med jente-fotballspillerne som CupCake sier, at de fantaserer om de mannlige fotballspillerne på den måten. Det visste jeg ikke. Fotballmann Haha, jeg har et par venninner som tegner og skriver historier so du ikke ville tro WARNING: Tegning av to menn som holder hverandre (ikke noe sexuelt da:) Daniel Agger & Steve Finnan << den er en av venninne mine som tegnet og dette er STORT av en eller annen grund - er festlig
Gjest MikeWaters Skrevet 2. juni 2010 #12 Skrevet 2. juni 2010 (endret) Nei vel. Hva sa hun? Vel, hun sa ingenting om jente-fotballspillere så vidt jeg kunne se ihvertfall. Endret 2. juni 2010 av MikeWaters
<CupCake> Skrevet 2. juni 2010 #13 Skrevet 2. juni 2010 Vel, hun sa ingenting om jente-fotballspillere så vidt jeg kunne se ihvertfall. True, det hadde jo ikke hatt noe med tråden å gjøre.. jeg bare viser til at det er veldig vanelig blant jenter å synes at to menn er pent/sexy/osv.. og det e den eneste platformen jeg kjenner til det på - innen fotball supportere
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #14 Skrevet 2. juni 2010 Haha, jeg har et par venninner som tegner og skriver historier so du ikke ville tro WARNING: Tegning av to menn som holder hverandre (ikke noe sexuelt da:) Daniel Agger & Steve Finnan << den er en av venninne mine som tegnet og dette er STORT av en eller annen grund - er festlig Merkelig fenomen. Men hun må jo ha utrolig peiling på å tegne, veldig bra tegnet. Jeg spiller faktisk ikke i Premier League eller andre høye divisjoner, heldigvis, så meg tegner hun sikkert ikke.... Fotballmann
<CupCake> Skrevet 2. juni 2010 #15 Skrevet 2. juni 2010 Merkelig fenomen. Men hun må jo ha utrolig peiling på å tegne, veldig bra tegnet. Jeg spiller faktisk ikke i Premier League eller andre høye divisjoner, heldigvis, så meg tegner hun sikkert ikke.... Fotballmann Hun er sykt flink selv om det av og til blir litt i overkant detaljert og sexuelt haha. Men akkurat hun tegner nok ikke deg da nei, hun tegner mer eller mindre bare Liverpool og ex-Liverpool spillere men du vet aldri.. har snublet ove bra mye rart Så om du spiller fotball så er du ikke trygg - plutselig er det noen som har skrevet en fantasi historie om deg og Ronaldo LOL
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #16 Skrevet 2. juni 2010 Hun er sykt flink selv om det av og til blir litt i overkant detaljert og sexuelt haha. Men akkurat hun tegner nok ikke deg da nei, hun tegner mer eller mindre bare Liverpool og ex-Liverpool spillere men du vet aldri.. har snublet ove bra mye rart Så om du spiller fotball så er du ikke trygg - plutselig er det noen som har skrevet en fantasi historie om deg og Ronaldo LOL Ha ha ha, men det ville jo betydd at jeg var en veldig god fotballspiller, om det kom tegning eller fantasi om meg og Ronaldo....så det hadde ikke gjort noe. Bare det ikke blir tegnet at jeg tar på rumpa hans eller noe i den duren. Men jentene må da få fantasre om menn sammen om de vil det... Fotballmann
<CupCake> Skrevet 2. juni 2010 #17 Skrevet 2. juni 2010 Ha ha ha, men det ville jo betydd at jeg var en veldig god fotballspiller, om det kom tegning eller fantasi om meg og Ronaldo....så det hadde ikke gjort noe. Bare det ikke blir tegnet at jeg tar på rumpa hans eller noe i den duren. Men jentene må da få fantasre om menn sammen om de vil det... Fotballmann Vel, det går ofte på en blanding mellom pene og gode spillere så om du ser bra ut å klatrer litt så skal du ikke se bort ifra det. Sett noe greier om Norske fotballspillere også.. Og ta på rumpa? det er ikke noe blandt disse jentene - vi snakker veldig detaljerte tegninger og historier hvor de har sex LOL med hverandre.. så gled deg om du blir proff proff hehe
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2010 #18 Skrevet 2. juni 2010 Haha, jeg har et par venninner som tegner og skriver historier so du ikke ville tro WARNING: Tegning av to menn som holder hverandre (ikke noe sexuelt da:) Daniel Agger & Steve Finnan << den er en av venninne mine som tegnet og dette er STORT av en eller annen grund - er festlig pent bilde. jeg liker pene fotballspilere også. mulig å få bli med i tegnegruppa selv om jeg er gutt?
<CupCake> Skrevet 2. juni 2010 #19 Skrevet 2. juni 2010 pent bilde. jeg liker pene fotballspilere også. mulig å få bli med i tegnegruppa selv om jeg er gutt? Haha, det er gutter der også.. er ikke en tegnegruppe, men hun som har tegnet denne finner du >>He<<. Det er et LiveJournal miljø - du får deg en konto og så farter du rundt på andres kontoer eventuelt legger til folk på msn osv let me know om du ikke skjønner systeme eller vil ha andre linker.. LOL
Gjest AnonymBruker Skrevet 2. juni 2010 #20 Skrevet 2. juni 2010 Dette er ikke den første tråden her på KG ang. dette temaet. Ikke uvanlig at jenter tenner på å se to menn kose seg sammen. Og det finnes en god del binysgjerrige menn også, jmfr. flere tråder her, så har du flaks kan det hende dette er noe mannen din fantaserer om også Men gå forsiktig frem! Tips til ts: IKKE under noen omstendighet bruk sexforumet på kg for å finne ut hva som er vanlig i den virkelige verden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå