Gå til innhold

Slankesuppen er ikke bra!

Fremhevede innlegg

Gjest yvonne91
Skrevet

Hei!

Jeg har nå gått på slankesuppen i to dager, og føler meg ikke bra i det hele tatt.. Jeg har kun spist suppe disse dagene, og aldri blitt mett.. Fra igår var jeg kjempe sulten, og måtte faktisk leggemeg for å glemme at jeg var sulten.. Idag våknet jeg 13.20, og skalv! Jeg er så kvalm og svak, at jeg vil spise igjen.. men jeg må på jobb idag, og klarer ikke jobbe slik. Jobben min har tungt arbeid. Så derfor har jeg gitt opp slankesuppen.. PS! Jeg har gått ned, magen min er blitt mye tynnere..

Har bestemt meg for å spsie mindre, og heller glemme slankesuppen.. Noen andre som har erfaringer med denne slankesuppen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo altfor lite næring, det er derfor du blir dårlig, og også derfor du går kjapt ned.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilken slankesuppe snakker du om?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva annet forventet du egentlig? At det å sulte seg sklle føles godt?

Sultekurer og snarveier som dette er overhodet ikke sunt. Man utsetter kroppen for en stor belastning, som til syvende og sist er fullstendig meningsløs siden de aller fleste går rett opp i vekt igjen så fort de avslutter kuren.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er sannsynligvis vann du har gått ned, ikke fett.

Kan du ikke bare spise vanlig da? Det er jo så mye god mat man kan spise, og selv gå ned i vekt uten å føle seg dårlig. Ååå...forstå det da! :) Ønsker deg bare det beste!

Gjest Gjest
Skrevet

Denne suppen...

1-2 bokser tomat

2,5 l vann

2 grønne paprika

3 store løk

1 halv hodekål

2 buljongterninger

2 ts. salt

1 ts pepper

La suppen småkoke i ca 1 time til grønnskaene er møre. Avkjøl og ha suppen i en beholder. Suppen holder seg i kjøleskapet i en uke. Den kan også fryses. Denne suppen kan spises når som helst, og så mye du bare vil. Jo mer suppe du spiser, -desto større vekttap. Er du ute hele dagen, kan du ta med deg suppe på termos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...