Gå til innhold

Royal Navy WAG

<CupCake>

Anbefalte innlegg

~:♥

:hjerte:♥:~

Royal Navy WAG

.................................................

Typen (Mr.CupCake) er i marinen (Den britiske: The Royal Navy) og det er litt vanskelig, men i tillegg er jeg veldig stolt av han <3 og han er så verdt å vente på. Dette er litt ekstra tidsfordriv for jeg må holde meg litt opptatt når han ikke er her for å ungå å savne han for mye.

Vi går veldig fort frem og det er sikkert mange som er uenige med oss, men vi får se hvem som får rett in the end (:

Hadde en annen blogg, den har blitt/blir snart slettet på etterspørsel fordi

- jeg orker ikke ha en blogg som bare bitcher og det følte jeg den gjorde (:

...................

av CupCake

~:♥:hjerte:♥:~

Endret av <CupCake>
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil ha ringen min!

Får ikke sett typen før fredag nå og da blir det bare i helga fordi han må på 'jobb' igjen på Mandag fordi de seiler av gårde til USA på Onsdag. Jeg kjenner jeg gruer meg, da blir han borte i nesten 3 måneder ):

MEN jeg skal se han til helga og da vil jeg ha ringen min. Vi ble 'hemmlig' forlovet den 8.Mai <3 Hemmelig blir den til han kommer tilbake - gutta på jobben hans vet det, søstern hans og brodern min, men fordi vi vet at mange vil reagere på at det skjer så tidlig så venter vi med å si det til alle før han kommer hjem igjen. Han hadde ring og greier når han spurte, men den var litt stor til mine tynne pianofingre så han måtte få størrelsen endra - han børr ha klart det til nå.

Vil ha beviset mitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så stille

Jeg hater når det er stille. I går dro skipet til typen ut på en dagstur bare for å skjekke at alt var i orden før de skal dra til USA. Dette betyr at han ikke har dekning og jeg har ikke fått min morgen meldig eller noe. Blir vel noe å øve seg på, blir jo LENGE uten å høre fra han snart *Sukk*

Skal koke pasta med ost på - det blir middag i dag.

Dagens sang:

Dizzee Rascal - Dirtee Disco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bli gravid

Typen er 20 og jeg er 23 - jeg vet ikke om han vil, må ta det opp med han. han er mye borte da pga jobben men <3 likevel tror jeg vi hadde klart det d: Bare en random tanke - vi får ta det når han kommer hjem fra USA (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stønne i bakgrund

Var ute med Ross & Dave i går - Mr.CupCake ringte i 2tia på natta og jeg vet han blir litt sånn småsjalu når jeg er rundt kompiser han ikke har møtt før. Ross begynte å stønne i bakgrund og Mr.CupCake syntes ikke det var noe morro (som gjorde at jeg synes det var litt morro) Jeg klarte å ikke le før jeg la på - men fikk ihvertfall bekreftet at jeg skal ned til Wales i helga <3

Får passe på å gjøre det minneverdig nok på alle arenaer til at det holder i de nesten 3 mnd han blir borte *Sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leve for helgene

Jeg satt å tenkte på hvordan livet mitt blir om jeg holder meg med Mr.CupCake - og da blir det til at jeg ser han bare i helgene nesten i de neste 18 årene (det er så lenge han har igjen av kontrakten sin med marinen.) Dette betyr mye alene tid og savne han og skulle vi fått barn så blir det mye meg i bilde.

MEN - Jeg er ganske sikker på at jeg kan fikse det. Jeg elsker han høyt nok til å godta ganske mye så lenge han er min sånn når han kan <3 Skal jobbe for at dette skal fungere slik at jeg kan få mange år i ensomhet men med han i tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Borte ikke bra i det hele tatt, ha han hjemme er best!

Sitter på toget hjem til Liverpool nå, sett Mr.CupCake for siste gang på circus en 10 ukers tid. Det er helt grusomt å tenke på- og jeg har en følelse av at dette kommer til å bli mye tyngre enn jeg først trodde.

Noe annet som var überkjipt var at jeg ikke fikk vært med han fredag som jeg egentlig skulle- og på lørdag så ble det litt ukos etter at jeg kasta opp litt blod som frika stakkars lille Mr.CupCake ut nok til at sex og alt annet morro ble lagt på hylla. Etter at Mr.CupCake hadde sovnet stakk jeg ut og gikk meg en tur på en times tid for så å ha en merkelig nok meningsfylt "samtale" med en katt (dette var da i 3 tia på natta).

Da jeg kom tilbake hadde Mr.CupCakes søster, fetter og søster samboer kommet seg hjem og jeg ble sittende å prate shait til ca halv 5. Sovnet på soffaen og Mr.CupCake kom og vekket meg kl. 7 fordi han ikke ville sove alene.. Var kos, elsker tross alt å sove intil han <3 Nå blir det lenge til neste gang :( sukk

Siste mottate melding fra Mr.CupCake:

"Love you loads, hate to see you off love xxxx miss you"

Endret av <CupCake>
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glede

Det viser seg at Mr.CupCake kan ringe fra skipet (har ikke dekning på mibilen uten på det store hav vettu). Det er bare 30 minutter i uka og han må ringe sin mor&far også så blir ikke SÅ mye tid på meg, MEN – det er litt og da får jeg høre stemmen hans ihvertfall <3

Noen tenker kanskje at dette er tullete - men, vi trodde faktisk begge at det ihvertfall skulle gå mnd før jeg fikk hørt fra han what so ever :P

Så, super glad <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres sykt slitsomt ut med et slikt avstandsforhold.. Har dere vært sammen lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...