miss_stjerne Skrevet 1. juni 2010 #1 Skrevet 1. juni 2010 Hei! Jeg har hatt spiseforstyrrelser i ca 10 år. Jeg er normalvektig/lubben, så er ikke i noen kritisk situasjon. Men, jeg blir bare helt utslitt av alle tankene rundt mat og trening hver dag. Jeg spiser gjerne noe nesten hele tiden da jeg ikke har sult og metthetsfølelse lenger. Er det noen som vet om noen steder man kan få hjelp, enda det ikke står om noe liv.. Har lest mye av Finn Skårderud, men regner med jeg må være døden nær for å få hjelp av ham.
Kråkesaks Skrevet 1. juni 2010 #2 Skrevet 1. juni 2010 Spiseforstyrrelser er alvorlig. snakk med fastlegen din så henviser han deg videre. 1
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #3 Skrevet 1. juni 2010 Som skrevet over kan fastlegen hjelpe deg med en henvisning til et egnet sted. Jeg er ikke veldig kjent med tilbud i Oslo, men vet det er opprettet ulike dagavdelinger rundt om i landet, feks på Sykehuset i Vestfold. Ellers er en annen mulighet å ta kontakt med Capio-senteret i Fredrikstad- der er de veldig flinke. Og ikke la deg skremme av "Anoreksi" ordet i navnet deres, de er til hjelp med mange ulike typer spiseforstyrrelser. Capio Anoreksi Senter Masse øykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå