Rory Skrevet 31. mai 2010 #1 Del Skrevet 31. mai 2010 Hjelp! Jeg og noen venninner skal til Oslo på konsert i juni. Og ukjente som vi er så har vi ikke peiling på hvordan vi skal ta oss frem :S Vi skal til Ullevaal stadion,så jeg lurer på kommer man seg dit i form av t-bane/trikk/buss fra Majorstua?? Og i tilfelle hvilken? Jeg ser på et kart på gule sider og det ser ut til at det går,men istedet for å rote oss bort så er det vel bedre å spørre noen som kanskje er litt klokere enn det vi er =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 31. mai 2010 #2 Del Skrevet 31. mai 2010 På majorstua stasjon velger dere enten T-bane linje 3,4 eller 5 og tar den 3 stasjoner "oppover" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 31. mai 2010 #3 Del Skrevet 31. mai 2010 (endret) Det går både t-bane og buss til Ullevål stadion fra Majorstua. Det absolutt enkleste er å ta banen, det er bare tre stopp og tar ikke mange minuttene (mens bussen kjører en stor omvei). De linjene som går forbi Ullevål stadion er 3, 5 og 4/6 (den som kalles ringen). Pass på at dere tar den i riktig retning, ellers bærer det ned mot sentrum. Det er bare to plattformer på stasjonen, og det er den som er til høyre når dere står med ryggen mot Majorstuekrysset (det store krysset foran stasjonen). Dere kan også dobbeltsjekke ved å se at det er linje 3 til Sognsvann (ikke Mortensrud), linje 4/6 til Ringen og linje 5 til Storo. Endret 31. mai 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leifr Skrevet 3. juni 2010 #4 Del Skrevet 3. juni 2010 http://trafikanten.no/ Oversikt over alt som finnes av kollektivtrafikk deromkring, rutetider, automatisk ruteplanlegger, kart osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå