Gå til innhold

Lucias lille bok


Gjest Primula

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg blitt så inspirert av å smuglese andre sine dagbøker at jeg også vil ta pennen ( eller det vil si tastaturet) fatt. Håper noen finner dagboken min interessant etterhvert. Meningen med å skrive dagbok på et nettsetd som dette er vel at andre kan lese den og komme med kommentarer.

Tenkte jeg skulle begynne med å fortelle om helgen min. Jeg har nemlig hatt en kjempefin helg, lenge siden jeg har hatt det så koslig som nå. Denne høsten har det skjedd mye for meg og min lille familie. Jeg har begynt på nytt studiet og samboeren min fikk seg jobb 4 timers kjøring herfra og har derfor blitt helgependler. Og datra vår på to år har begynt i barnehagen. Som dere sikkert skjønner har det blittt en travel høst. Og vi har liksom ikke hatt tid til å bare være oss tre og slappet av. Det fikk vi derimot denne helga.

Kjæresten min( hm..kan nesten ikke kalle han samboer lenger...) kom hjem på fredag. Jeg laget hjemmelaga pizza som ble veldig god. Vi var begge slitne etter uka, så kvelden gikk med til å spise pizza og se TV. På lørdag dro vi en tur til byen. Min datter fikk seg en ny dukke med badekar. Det var noe hun ønsket seg for farmor har nemlig det. Og jeg fikk meg nye sko av kjæresten min. Det var en tidlig bursdagsgave. Jeg har nemlig bursdag neste helg. Vi gikk på cafe og koste oss masse. Brukte god tid, satt i parken og matet duene, kikket på folkene og rett og slett slappet av.

På kvelden ble det kosekveld for meg og kjæresten. Vi laget god mat, drakk vin, tente lys og hygget oss. En herlig kveld, spesielt fordi det er så lenge siden sist. Idag dro vi på kino alle tre. Vi så Nasse Nøff. Det var artig. Datra vår koste seg, men ble veldig trøtt på slutten..

Etter filmen dro vi på en hyggelig italiensk restaurant.

Men nå har han dratt igjen da, datra vår har lagt seg og jeg sitter her alene. Det er litt merkelig å plutselig skal bli alenemamma, men hittil har det gått bra. Det er jo hyggelig at vi kan kose oss litt ekstra i helgene da :D Det gir mer overskudd til ukedagene. Regner med å stikke innom titt og ofte, nå når jeg har kveldene for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen hilsninger i boka mi enda...jaja, får tro det kommer etterhvert. Dette har vært en rar morgen. Har mistanke om at datra mi har fått brannkopper så jeg måtte ringe til legen. Fikk beskjed om at det ikke var smittsomt så lenge hun ikke hadde åpne sår. Hun har bare fire små prikker på kinnet. Hun er i fin form, så jeg sendte henne i barnehagen jeg.

Nå sitter jeg her å hører regnet tromme på ruta :( Skulle vært på posten og hentet pakken fra HM ( jippi!) men det regner sånn så jeg tror jeg venter litt. Så må jeg bare skrive på en oppgave. Har ikke kommet igang enda, men i dag må det skje noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og velkommen som dagbokskribent!

Fikk du hentet pakken din? Morsomt å få sånne pakker :D

Ikke noe særlig vær å skryte av her i Trondheim i dag, nei - man får kose seg innendørs... Håper det går bra med dattera di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for den første hilsningen Labella. Det var hyggelig. :D Joda, jeg fikk hentet pakken min. Det er kjempemoro å hente sånne pakker. Oppdaget at jeg hadde bestillt mest til jenta mi da, men det er jo moro det også. Hun fikk bla en vinrød fleecejakke som så kjempegod ut. Til meg selv hadde jeg bestillt en lyngrosa tunika og en grå v-genser. Begge delene passet og jeg likte dem kjempegodt.

Hat vært en slapp ettermiddag her i huset. Dattera mi hadde ikke sovet i barnehagen så hun ble veldig trøtt. Vi spiste pannekaker med bacon, og lå i hver vår ende av sofen fra halv fem til seks.. Herlig med sånne ettermiddager iblant. Nå ser hun barne-tv mens jeg innvilger meg noen minutter her på KG.. Så blir det nok farmen, ungkaren og 24 ikveld. TV- slave jeg, nei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå hadde jeg havnet på side 2 i dette forumet...det er kjedelig det. Må vel skrive på spreng da skjønner jeg.

Jeg har i to dager irritert meg over en merkelig lukt på kjøkkenet mitt. Det er en sånn ekkel lukt, nesten som søppellukt. Jeg klarer ikke å finne ut hvor den kommer fra. Har vasket overalt, søppelbøttene og skapet er vasket, har hatt salmiakk i avløpet, men det forsvinner ikke... :evil: Hva kan det være tro?? Noen som har noen gode råd??

Ellers holder vi på å regne bort her i trøndelag. Igår haglet det, og noen steder var det hvitt i morges. Så vinteren er nok snart i anmasj. Skolen skal på skogtur imorgen. Hurra for det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...