Blåmor Skrevet 11. januar 2011 #2241 Del Skrevet 11. januar 2011 Og det var den lille dråpen som fikk begeret til å renne over - nå MÅ jeg gå å bake muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2242 Del Skrevet 11. januar 2011 Og det var den lille dråpen som fikk begeret til å renne over - nå MÅ jeg gå å bake muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. januar 2011 #2243 Del Skrevet 11. januar 2011 Hmm... muffins eller brownies?? :klø: Boller...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2244 Del Skrevet 11. januar 2011 Boller...? Eh... det går ikke, for jeg har bare muffins og brownies-juksepakker... Dessuten har jeg bakt en bolle i snart 9 måneder nå, så det er jeg litt lei av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. januar 2011 #2245 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Det var det jeg tenkte Jukser du?? Det har jeg full respekt for Ikke verst å invitere folk uka før termin. Du er sprek altså! Jeg sjekka forresten babykinoen her i morra. Det er et drama om munker.. Ikke så voldsomt spennende mao.. "En stillferdig, men intens film om å beholde troen på det gode..." Høres litt ut som en film jeg kan komme til å sovne av.. Kan ikke se at det er babykino noe annet sted heller :klø: Kanskje bedre å vente på en bedre film? Enten med baby inni eller utenpå. Endret 11. januar 2011 av siebaeo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 #2246 Del Skrevet 11. januar 2011 Browniesmuffins er jo et alternativ Hvis ikke, brownies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2247 Del Skrevet 11. januar 2011 Det var det jeg tenkte Jukser du?? Det har jeg full respekt for Ikke verst å invitere folk uka før termin. Du er sprek altså! Jeg sjekka forresten babykinoen her i morra. Det er et drama om munker.. Ikke så voldsomt spennende mao.. "En stillferdig, men intens film om å beholde troen på det gode..." Høres litt ut som en film jeg kan komme til å sovne av.. Kan ikke se at det er babykino noe annet sted heller :klø: Kanskje bedre å vente på en bedre film? Enten med baby inni eller utenpå. Jeg jukser ja, og er ikke flau over det! Til gjengjeld har jeg nå strøket sengetøyet til lille A, og det er jaggu ikke en dårlig husmor-aktivitet syns jeg! Godt å høre at du ikke ble så gira av den filmen du heller! Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så det! Så for min del kan vi gjerne vente altså! Vi sees jo neste uke (forhåpentligvis...) uansett! Browniesmuffins er jo et alternativ Hvis ikke, brownies Å, browniesmuffins var også lurt ja! Da kan jeg jo bare fryse de som ikke blir spist! Lurt! Må eksperimentere litt for å finne ut steketiden bare da, men det finner jeg vel ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 #2248 Del Skrevet 11. januar 2011 Å, browniesmuffins var også lurt ja! Da kan jeg jo bare fryse de som ikke blir spist! Lurt! Må eksperimentere litt for å finne ut steketiden bare da, men det finner jeg vel ut av. Oppskriften jeg bruker sier at de skal stå i ovnen i 12-13 minutter, men det er jo enkelt å finne ut av Bare å prøve seg frem og stikke litt i de underveis for å se om de er nok stekt eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. januar 2011 #2249 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg jukser ja, og er ikke flau over det! Til gjengjeld har jeg nå strøket sengetøyet til lille A, og det er jaggu ikke en dårlig husmor-aktivitet syns jeg! Godt å høre at du ikke ble så gira av den filmen du heller! Jeg tenkte akkurat det samme da jeg så det! Så for min del kan vi gjerne vente altså! Vi sees jo neste uke (forhåpentligvis...) uansett! Wow! Mulig det ble siste gang mistenker jeg.. Jeg lagde muffins på farsdagen, det var uka etter vi kom hjem fra sykehuset. Det var juksemuffins med pynt på, og de ble ferdige rett før midnatt! Uten juks hadde det vel blitt farsdag dagen etter.. Ja, da venter vi! Godt.. var redd det bare var meg som var helt ukulturell her.. Synes drama er litt kjedelig i utgangspunktet. Og da det var om munker og ordet "stillferdig" dukket opp kjente jeg det vred seg av kjedsommelighet allerede nå. Håper/håper ikke vi sees neste uke! (stryk det som ikke passer ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2011 #2250 Del Skrevet 11. januar 2011 Nå fikk jeg lyst på brownies og muffins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2251 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har browniemuffins!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 11. januar 2011 #2252 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg har browniemuffins!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2011 #2253 Del Skrevet 11. januar 2011 Jeg vil også ha.. Men takket være at jeg leste her tidligere i dag har jeg allerede spist opp muffinsen jeg hadde med meg til lesesalen i dag. Håper du får en koselig jentekveld! Kanskje det blir den siste før A kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. januar 2011 Forfatter #2254 Del Skrevet 11. januar 2011 Det blir nok helt sikkert siste jentekvelden før A kommer ja! I hvert fall med de venninnene. Vi har det én gang i måneden, så når vi skriver februar er hun jo garantert kommet. Vi tar det på omgang å ha det hjemme hos oss, så det var derfor jeg sørget for å ha det hos meg nå, så det blir lenge til jeg må arrangere igjen. Ser for meg at det er hakket mer pes med en liten baby... Selv om jeg må innrømme at jeg kjenner at jeg er sliten etter å ha holdt på å rydde og støvsuge og bake her i noen timer. Nå skal jeg bare dusje, så må jeg legge meg med bena litt høyt før de kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. januar 2011 #2255 Del Skrevet 11. januar 2011 Håper dere får en kjempe koselig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. januar 2011 #2256 Del Skrevet 11. januar 2011 Har du plass til en til rundt bordet. Pizza og browniemuffins hørtes veldig godt ut Kos dere ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 11. januar 2011 #2257 Del Skrevet 11. januar 2011 Virker som de bare viser snåle filmer på babykino? Skjønner de ikke at mødre i permisjon ofte trenger litt lett underholdning? Håper du får en koselig kveld, cypress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. januar 2011 #2258 Del Skrevet 11. januar 2011 Kos deg med jentekveld i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 11. januar 2011 #2259 Del Skrevet 11. januar 2011 Blir så imponert over deg . Ser for meg at du er av de som sier "var det alt" etter fødsel Jeg tror for øvrig jeg kommer til å være en "hyler" under fødsel. KOmmer ihvertfall ikke til å skamme meg noe over det. Får man lyst til å brøle så tror jeg kroppen har bedre av å få det ut enn å stenge det inne. Jeg har ihvertfall ikke som mål å være "flink pike" under fødsel. Da kommer jeg nok til å være kravstor b***ch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. januar 2011 #2260 Del Skrevet 12. januar 2011 Hadde du en koselig kveld i går cypress? Regner med jentene var fornøyde med oppvartningen ihvertfall, det hadde jeg vært!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg