Disco Biscuit Skrevet 23. juni 2010 #381 Del Skrevet 23. juni 2010 Artig humor her i gården Så bra at Fostrus endelig er 10 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. juni 2010 #382 Del Skrevet 23. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 23. juni 2010 #383 Del Skrevet 23. juni 2010 Hurra for 10 uker og Fostrus Søtt kallenavn Mener å ha fått med meg at det er ganske vanlig å bli oppblåst som du sier. Det er bare å smøre seg med tålmodighet, snart ser du småfeit ut , før du får fiiiiin gravid-mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #384 Del Skrevet 23. juni 2010 Ja, det er den småfeit-perioden jeg håper at blir kortest mulig!!! Jeg har alltid vært et beinrangel, så det vil rett og slett bli ganske uvandt å plutselig bekymre meg for om folk skjønner at jeg er gravid og ikke bare tror at jeg er feit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 23. juni 2010 #385 Del Skrevet 23. juni 2010 Velkommen til ballongperioden.. :dåne: Eller, håper du slipper den men for meg var det som om noen blåste meg opp hver dag! Frøken Promp delux... Var ganske deilig når jeg endelig bestemte meg for å framheve i stedenfor å skjule magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 23. juni 2010 Forfatter #386 Del Skrevet 23. juni 2010 Velkommen til ballongperioden.. :dåne: Eller, håper du slipper den men for meg var det som om noen blåste meg opp hver dag! Frøken Promp delux... Var ganske deilig når jeg endelig bestemte meg for å framheve i stedenfor å skjule magen! Foreløpig syns jeg det er for tidlig å fremheve den, for det er jo overhode ikke babyen som er årsaken (i hvert fall ikke direkte) til bolla på magen. Det blir rart å komme tilbake på jobb etter ferien, når jeg plutselig er 15 uker, og det (forhåpentligvis) ikke bare er luft som lager en liten kul på magen. Jeg lurer sånn på hordan kollegaene mine vil reagere! Jeg kjenner dem jo ikke så godt foreløpig, men de MÅ jo ha skjønt at det var en fare for at dette kunne skje da de valgte å ansette meg.. Nygift, barnløs dame på 30 liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 23. juni 2010 #387 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har skjult magen helt til nå, og det var deeeeeeeeilige å slutte med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. juni 2010 #388 Del Skrevet 23. juni 2010 Fostrus er 10 uker! Må være godt å få en litt ordentlig mage, og slippe å skjule den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 23. juni 2010 #389 Del Skrevet 23. juni 2010 På meg begynte magen å synes i uke 14 eller noe vel.... men jeg sa det ikke til hun jeg jobber for før i uke 20.... og hun hadde ike sett noe.. men det syntes bra, så lurer på om hun burde ha tatt en øyesjekk på seg selv istedet for alle disse pasientene sine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 23. juni 2010 #390 Del Skrevet 23. juni 2010 Takk for gratulasjon Skal faktisk på første jobbintervju snart, er dritnervøs Har aldri vært på et "ordentlig" jobbintervju før, så blir litt skummelt... Har liksom ikke vært så inngående jobbintervjuer for de deltidsjobbene jeg har hatt tidligere.. Koselig med Fostrus i stedet for Embryus da Og ikke lenge igjen til UL Det blir nok fint Kjekt for mannen å være med og tenker jeg Skjønner også at du gleder deg til å få ordentlig mage Selv om jeg må innrømme at jeg håper jeg slipper unna alskens fremmede som skal kommentere og ikke minst ta på magen Vet ikke hvor utbredt problemet er, men har hørt om en del som får utfordret intimsonen sin når de er gravide ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. juni 2010 #391 Del Skrevet 24. juni 2010 10 uker Har hørt om disse magebeltene en kan kjøpe seg hvor det står forskjellige ting, som f.eks ikke ta på magen! Kanskje dette hadde vært noe å gå til innkjøp av for å vise at en ikke vil at hvem som helst kan ta seg til rette og klappe på magen i tide og utide? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 24. juni 2010 #392 Del Skrevet 24. juni 2010 Det er gøy når magen endelig kommer, men gud, så lei man blir den etterhvert Ang at folk skal ta på magen min, må jeg si at det skjer svært svært sjeldent! Hadde forberedt meg på at det skulle bli et problem, men det skjer nesten aldri. Og hvertfall ikke med fremmede. Den mest fremmede var nok typen til ei venninnes venninne Har møtt han en gang tidligere, og på 17. mai måtte han ta på magen min to ganger Han er visst litt verpesyk. Sjefer og kollegaer vet at slikt kan skje, så de tar det nok helt greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 24. juni 2010 #393 Del Skrevet 24. juni 2010 Hurra for Fostrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. juni 2010 #394 Del Skrevet 24. juni 2010 Gratulerer med 10 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. juni 2010 #395 Del Skrevet 24. juni 2010 for Fostrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 24. juni 2010 #396 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Foreløpig syns jeg det er for tidlig å fremheve den, for det er jo overhode ikke babyen som er årsaken (i hvert fall ikke direkte) til bolla på magen. Skjønner hva du mener med at det er litt tidlig å begynne å fremheve magen nå liksom En tidligere kollega var litt smårund alt før hun ble gravid og gikk aldri i ettersittende klær, og med en gang hun hadde kunngjort graviditeten (i GOD tid før uke 12) begynte hun plutselig å bruke ettersittende klær. Det så jo bare helt merkelig ut - alle visste jo at kulen hadde vært der hele tiden, og at du ikke har gravid-mage a la 5 måneder på vei når du er 10 uker. Så greit å vente til det ikke er noe tvil Og apropos Devilinans kommentar om at kollegaen ikke hadde skjønt noe før hun fortalte det 20 uker på vei... Naboen vår er gravid med tvillinger, og jeg hadde ikke sett det før hun fortalte det, og da var hun 6-7 måneder Og for å virkelig gni det inn hvor sløv jeg er, så er hun i utgangspunktet et beinrangel Så hvem vet - kanskje mange av kollegaene dine ikke ser at du er gravid når du kommer tilbake etter ferien (iallfall om de er så obersvante som jeg er) Endret 24. juni 2010 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mocci Skrevet 25. juni 2010 #397 Del Skrevet 25. juni 2010 Grattis så masse med Fostrus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #398 Del Skrevet 25. juni 2010 Skjønner hva du mener med at det er litt tidlig å begynne å fremheve magen nå liksom En tidligere kollega var litt smårund alt før hun ble gravid og gikk aldri i ettersittende klær, og med en gang hun hadde kunngjort graviditeten (i GOD tid før uke 12) begynte hun plutselig å bruke ettersittende klær. Det så jo bare helt merkelig ut - alle visste jo at kulen hadde vært der hele tiden, og at du ikke har gravid-mage a la 5 måneder på vei når du er 10 uker. Så greit å vente til det ikke er noe tvil Og apropos Devilinans kommentar om at kollegaen ikke hadde skjønt noe før hun fortalte det 20 uker på vei... Naboen vår er gravid med tvillinger, og jeg hadde ikke sett det før hun fortalte det, og da var hun 6-7 måneder Og for å virkelig gni det inn hvor sløv jeg er, så er hun i utgangspunktet et beinrangel Så hvem vet - kanskje mange av kollegaene dine ikke ser at du er gravid når du kommer tilbake etter ferien (iallfall om de er så obersvante som jeg er) Haha, herlig historie om hun kollegaen som gikk og fremhevet fettkulen sin.. Er det sant?? Så du ikke at dama var 6-7 mnd på vei med tvillinger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #399 Del Skrevet 25. juni 2010 Nå har gubben reist av gårde på tur med gutta, og jeg nyter kvelden alene hjemme. Han liker ikke reker, så det spiser vi aldre sammen, så nå har jeg kost meg med det. Det var lenge siden jeg hadde spist!! Yummi!! Det tordner skikkelig ute nå, jeg lurer på om jeg burde trekke ut kontakten på tven og dataen?? Huff, hva skal jeg finne på da?? Jeg må ringe en venninne som bor i utlandet og fortelle om graviditeten. Vi var veldig gode venninner før, men nå har jeg ikke snakket med henne på mange uker, nettopp fordi hun ikke bor i Norge. Så derfor har det ikke vært naturlig for meg å fortelle det. Hun kommer til å blir dritsur for at hun ikke har fått høre det før, selv om det er helt latterlig å bli sur for sånt. Hun er veldig spesiell... Så jeg gruer meg nesten litt til å ringe henne.. Det er ikke bra vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 25. juni 2010 #400 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har også vurdert å trekke ut stikkontaktene nå... Men mannen sa vi ikke trengte Du er jo bare 10 uker på vei, hun kan da virkelig ikke bli sur for det Da bør hun isåfall skjønne at hun er urimelig selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg