Gå til innhold

Hverdagen - med en baby i hus!

cypress

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

De aller fleste skjønner nok at man venter med å si noe til det er litt mer sikkert. Kjipt å måtte komme med kontrabeskjed hvis det skjer noe, selv om vi fortsatt er enige om at du har hatt mer enn nok dramatikk for hele svangerskapet allerede... :ler:

Håper du har en fin fredagskveld! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes ut som du koste deg ja! :jepp:

Jeg var sååå dårlig med masse oppkast nyttårsaften og bestemte meg å ta en stikkpille jeg hadde fått fra legen i et forsøk å kunne dra på festen vi var bedt på....var ikke klar å si det til folk siden jeg var 7 uker på vei......jeg drakk ikke og han verten spurte mannen flere ganger om jeg var gravid........jeg sovnet rett etter middag mens vi fortsatt satt til bords :dåne: og etterpå lånte jeg gjesterommet dems til nesten 12 når dem skulle ut å skyte opp raketter og sånt........mannen måtte si hele tiden at jeg hadde tatt medisiner som tydeligvis gjorde meg trøtt :ler:

5-6 uker senere skrev jeg på FB at omgangsyken hadde vært her i snart 3 mnd.....tror du ikke han lo :ler:

sånn er det bare, og jeg synes man ikke skal si noe før man er klar...uansett hvor langt man er på vei...er ingen plikt liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp jepp, da var det jobb igjen. Det har vært en veldig fin helg, der vi stort sett har kost oss og hatt det hyggelig. Fredag bare bestilte vi pizza og slappet av hjemme. Jeg var skikkelig trøtt, så det ble en tidlig kveld. Lørdag gikk meg til mer avslapping på dagen, og jeg så på prinsessebryllupet på tv. :rødme: Så dro vi til søsteren min på bursdag etterpå. Hun bor et stykke unna, så jeg kjørte. Jeg tenkte at det ville lure de fleste, men jaggu fikk jeg ikke spørsmål igjen om jeg er gravid.. Hehe.. Det var fra en venninne jeg har kjent hele livet, så jeg syns ikke det gjorde noe å fortelle henne det.

Søndag vasket og rydde vi hele leiligheten, og pakket masse stash ned i boden med tanke på fremtidig salg. Det kommer en megler til oss i dag og skal gi en verdivurdering, så får vi se hvor mye han tror vi kan få for kåken. Det blir spennende.

Ellers er formen stort sett fin. Jeg syns nesten jeg er litt kvalmere nå enn tidligere, og det er litt rart. Men det går greit da. Jeg er ganske trøtt fortsatt, men ikke uutholdelig. Jeg har sluppet veldig billig unna de største bivirkningene foreløpig, det skjønner jeg godt når jeg leser i andres bøker her. Det er jeg veldig glad for.

To uker til ferie forresten!! :strix:

Ha en fin dag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en fin helg :) Vi hadde også en fin helg... Fredag var det avslutningsseremoni på fakultetet, lørdag middag hos foreldrene mine for å feire at jeg er ferdig, og søndag slappet vi av på et av badestedene her med en kamerat av oss :)

Hvordan gikk det med verdivurderingen? Håper dere ble fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som en fin helg :) Vi hadde også en fin helg... Fredag var det avslutningsseremoni på fakultetet, lørdag middag hos foreldrene mine for å feire at jeg er ferdig, og søndag slappet vi av på et av badestedene her med en kamerat av oss :)

Hvordan gikk det med verdivurderingen? Håper dere ble fornøyd :)

Oi, er du ferdig-ferdig?? Eller bare for dette semesteret?? Så utrolig deilig uansett, semesterslutt er det beste som finnes! :nigo:

Verdivurderingen gikk bra, han antydet faktisk noen hundretusen over det jeg har tenkt for meg selv at vi kan få. Jeg har nok ikke justert tankene mine de siste par årene, så det har åpenbart vært en utvikling. Han sa at vår ”eneste” utfordring, er at prisen begynner å nærme seg det man kan få en treroms for i samme området, og da vil mange velge det fremfor vår toroms. Men vi får se, det kan jo hende vi treffer den rette kjøperen som legger vekt på andre ting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Så spennende med salg! Når skal dere i gang med takstmann og fotograf og sånn? Har dere kommet noe nærmere å finne et sted dere vil kjøpe?

Mye spørsmål fra meg i dag... :sjenert::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det ble mer enn du hadde trodd da :)

Og det er sikkert mange som er interessert i toroms :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, er du ferdig-ferdig?? Eller bare for dette semesteret?? Så utrolig deilig uansett, semesterslutt er det beste som finnes! :nigo:

Verdivurderingen gikk bra, han antydet faktisk noen hundretusen over det jeg har tenkt for meg selv at vi kan få. Jeg har nok ikke justert tankene mine de siste par årene, så det har åpenbart vært en utvikling. Han sa at vår ”eneste” utfordring, er at prisen begynner å nærme seg det man kan få en treroms for i samme området, og da vil mange velge det fremfor vår toroms. Men vi får se, det kan jo hende vi treffer den rette kjøperen som legger vekt på andre ting. :)

Jeg er helt ferdig :hoppe: Så det er deilig! Har søkt noen jobber, men har også søkt på økonomistudier til høsten, så blir spennende å se hva det blir til ;)

Så bra at dere fikk en god takst :) Det er liten forskjell på to- og treroms i pris i vårt område også, men likevel går 2-romsleilighetene veldig fort (skal nevnes at i borettslaget vårt er det ca 1000 kr mer i fellesutgifter i mnd på 3-roms), så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med salg! Når skal dere i gang med takstmann og fotograf og sånn? Har dere kommet noe nærmere å finne et sted dere vil kjøpe?

Mye spørsmål fra meg i dag... :sjenert::klemmer:

Med tanke på bolla i magen syns jeg vi skal komme i gang så fort som mulig med salg, men det er jo ikke den beste perioden vi går inn i nå, så vi må nesten bare se det an litt. Det kommer litt an på når vi kjøper noe og.

Vi var på en visning på søndag på en leilighet som vi godt kunne kjøpt. Problemet er bare at den egentlig er for dyr for oss, så vi la inn et bud en god del under prisantydning. Det ble selvfølgelig avslått, men det har heller ikke kommet inn noen andre bud, så da sitter vi bare og venter til selger eventuelt justerer prisforventningen sin. Leiligheten har ligget uten noen måneder allerede, og har redusert prisantydning en gang alt. Så vi får bra se. :)

Så bra at det ble mer enn du hadde trodd da :)

Og det er sikkert mange som er interessert i toroms :Nikke:

Jeg håper du har rett! :)

Jeg er helt ferdig :hoppe: Så det er deilig! Har søkt noen jobber, men har også søkt på økonomistudier til høsten, så blir spennende å se hva det blir til ;)

Så bra at dere fikk en god takst :) Det er liten forskjell på to- og treroms i pris i vårt område også, men likevel går 2-romsleilighetene veldig fort (skal nevnes at i borettslaget vårt er det ca 1000 kr mer i fellesutgifter i mnd på 3-roms), så det er sikkert ikke noe å bekymre seg for :)

Gratulerer igjen med gjennomført studie!! Kjempebra!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er bolla 10 uker gammel (ok, egentlig 8 da, men :fise: i det), og blir et foster!!! :strix: Det innebærer at h*n endrer navn fra Embryus til Fostrus!!

Stas!! To uker til vi skal på ultralyd igjen, det blir moro!!! :rødme: Mannen skal være med da, jeg tror han gleder seg litt!

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

er nå det begynner å rase av gårde snart... bare du bikker over 12, så merker du det ;) meeeeen... etter uke 20 går det trått igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til 12 uker!! Og til å få mage - ikke bare sånn oppblåst som jeg er nå!!! :jepp:

Er det normalt forresten, å være så oppblåst??? :klø: Ser ut som jeg har stoor mage, særlig på kvelden. Men den er borte på morgenen igjen da.. :sjenert:

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, godt å høre!!! Jeg tror mannen er veeeldig sympati-gravid akkurat på det punktet også.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...