Gå til innhold

stygg hud:(


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei

Jeg plages mye av tørr og stygg hud i ansiktet. Kroppen min har veldig fin glatt hud og er en mellom brun tone og lysere enn huden på ansiktet mitt. Ansiktet mitt er mørkere enn resten av huden og har en mørk brun farge. I tilegg har jeg masse kviser og merker. Hvordan kan jeg få bort dette? Det er jo så stygg. Må nesten ha på foundation hele tiden for at det ikke skal se så ille ut i forhold til kroppen:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det gjelder kviser og tørr hud så kan det nok fungere å gå til en hudpleier og spørre om de har noen gode produkter eller behandlinger de kan anbefale. Jeg var selv litt misfornøyd med huden min, men stakk innom et sted med kombinert hudpleie/ parfymeri hvor de helt gratis snakket litt med meg og ga noen tips, anbefalte produkter de trodde kunne hjelpe, og ga meg små testbokser.

Så gå og snakk med en hudpleier, jeg fikk meg ihvertfall en positiv overaskelse. :jepp: Etter bare to uker ser huden min allerede bedre ut, og selv om produktene de anbefalte er relativt dyre synes jeg det er verdt det, de fungerer godt og er drøye i bruk. Og jeg vet ikke om dette er noe de gjør flere steder, men der jeg stakk innom fikk jeg beskjed om at dersom produktene jeg fikk anbefalt var feil for meg kunne jeg bytte dem inn mot noen andre dersom jeg kom tilbake med kvitteringen innen rimelig tid og produktene var mer enn 2/3 fulle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...