Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #1 Skrevet 31. mai 2010 Hei Jeg plages mye av tørr og stygg hud i ansiktet. Kroppen min har veldig fin glatt hud og er en mellom brun tone og lysere enn huden på ansiktet mitt. Ansiktet mitt er mørkere enn resten av huden og har en mørk brun farge. I tilegg har jeg masse kviser og merker. Hvordan kan jeg få bort dette? Det er jo så stygg. Må nesten ha på foundation hele tiden for at det ikke skal se så ille ut i forhold til kroppen:(
Estë Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Når det gjelder kviser og tørr hud så kan det nok fungere å gå til en hudpleier og spørre om de har noen gode produkter eller behandlinger de kan anbefale. Jeg var selv litt misfornøyd med huden min, men stakk innom et sted med kombinert hudpleie/ parfymeri hvor de helt gratis snakket litt med meg og ga noen tips, anbefalte produkter de trodde kunne hjelpe, og ga meg små testbokser. Så gå og snakk med en hudpleier, jeg fikk meg ihvertfall en positiv overaskelse. Etter bare to uker ser huden min allerede bedre ut, og selv om produktene de anbefalte er relativt dyre synes jeg det er verdt det, de fungerer godt og er drøye i bruk. Og jeg vet ikke om dette er noe de gjør flere steder, men der jeg stakk innom fikk jeg beskjed om at dersom produktene jeg fikk anbefalt var feil for meg kunne jeg bytte dem inn mot noen andre dersom jeg kom tilbake med kvitteringen innen rimelig tid og produktene var mer enn 2/3 fulle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå