Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Har noen føflekker som i det siste har vært ømme og virker på en måte betente da de hovner opp. Det samme har skjedd med to føflekker før, og gikk da til hudlegen som mente det ikke var noe farlig (men hun så ikke på de engang). De ble aldri "normale" igjen. Og nå i det siste har det blitt veldig mange.
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #2 Skrevet 31. mai 2010 Jeg vil nok anbefale at du tar en tur til legen, og får sjekket det ut. Det er ikke "bra nok" at de bare sier at det høres ikke ut som noe farlig. Hva med å snakke med fastlegen om å f.eks fjerne en av de og samtidig sjekke etter f.eks kreftceller? Altså. Føflekker skal helst være runde i kantene, og man skal ikke kjenne at de ER der. De skal ikke klø, være hovne eller gjøre vondt. Da burde det ringe en varselbjelle hos de fleste. Og nei jeg skriver det ikke for å skremme deg, men for å forhåpentilgvis gi deg motivasjon til å komme deg til legen og _kreve_ en utredning. Det trenger ikke være noe farlig i det hele tatt, men det er lurt å sjekke det i det minste
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mai 2010 #3 Skrevet 31. mai 2010 Ja, jeg vet jo at hvis de klør, blør eller forandrer seg så skal man sjekke seg. Men siden jeg allerede har vært til lege med de, og fikk da beskjed om det var ikke noe. Så lurte jeg på om noen som visste hva annet det kunne være? Fastlegen min er en idiot som aldri har tid eller ork til å høre på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå