waco Skrevet 2. juni 2010 #21 Skrevet 2. juni 2010 Det brutal mann glemmer er at kvinner flest blir kåte av kjeltringer og andre menn som liker å være kyniske. Ved å være drittsekk får man masse fitte, - menn hører jenter viske, - "backstabba du ham, ja da skal jeg suge deg", - "er det sant at jeg kommer unna med det, ja da kan du ta meg bakfra". Ikke vår skyld at kvinners brunst er knyttet til handlinger og ikke utseende.
Gjest brutal_mann Skrevet 2. juni 2010 #23 Skrevet 2. juni 2010 Ikke vår skyld at kvinners brunst er knyttet til handlinger og ikke utseende. Dette er veldig sant.
Chord Skrevet 2. juni 2010 #24 Skrevet 2. juni 2010 Ikke meningen å kapre tråen her, men jeg må bare spørre dere.. Har de fleste her bilde på profilen deres?
Gjest navnelapp Skrevet 2. juni 2010 #25 Skrevet 2. juni 2010 Sjølvsagt. Trur ikkje eg hadde fått mykje respons utan det.
Fjesingen Skrevet 2. juni 2010 #27 Skrevet 2. juni 2010 Ikke meningen å kapre tråen her, men jeg må bare spørre dere.. Har de fleste her bilde på profilen deres? Ja. synes ikke bildet ser så verst ut. Smiler gjør jeg til og med på det (ok, fikk en venninne til å plukke det ut for meg av de 500 som ligger av meg på Facebook). Men oftest, selv om jeg henvender meg høflig til damer som ser ut til å være en bra match, er det sjelden jeg får svar... Er dere så overvettes kresne på nett?
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #28 Skrevet 4. juni 2010 Ja. synes ikke bildet ser så verst ut. Smiler gjør jeg til og med på det (ok, fikk en venninne til å plukke det ut for meg av de 500 som ligger av meg på Facebook). Men oftest, selv om jeg henvender meg høflig til damer som ser ut til å være en bra match, er det sjelden jeg får svar... Er dere så overvettes kresne på nett? Det kommer an på følgende: - hvordan mannen ser ut - hvordan han skriver Jeg er ikke veldig kresen. Jeg liker menn med normalt utseende og som skriver ok. Det er turn-off å bli spurt om seksuelle preferanser før man har møtt hverandre. Bra match holder ikke, dersom mannen er tjukk.
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #29 Skrevet 4. juni 2010 Det kommer an på følgende: - hvordan mannen ser ut - hvordan han skriver Jeg er ikke veldig kresen. Jeg liker menn med normalt utseende og som skriver ok. Det er turn-off å bli spurt om seksuelle preferanser før man har møtt hverandre. Bra match holder ikke, dersom mannen er tjukk. Veldig kresen i nettsjekkesammenheng betyr kort og godt at en lider av prinsesse-syndromet. Eventuelt liker å leke med menns tanker og følelser..
Gjest Tidssone Skrevet 4. juni 2010 #30 Skrevet 4. juni 2010 Veldig kresen i nettsjekkesammenheng betyr kort og godt at en lider av prinsesse-syndromet. Eventuelt liker å leke med menns tanker og følelser.. Jepp. Det er meg i et nøtteskall.
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #31 Skrevet 4. juni 2010 Nei, vi må jo ikke det? Finnes nok av de som kontakter oss, men kanskje hun mente at hun må ta kontakt for å finne en HUN liker?
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #32 Skrevet 4. juni 2010 Det brutal mann glemmer er at kvinner flest blir kåte av kjeltringer og andre menn som liker å være kyniske. Ved å være drittsekk får man masse fitte, - menn hører jenter viske, - "backstabba du ham, ja da skal jeg suge deg", - "er det sant at jeg kommer unna med det, ja da kan du ta meg bakfra". Ikke vår skyld at kvinners brunst er knyttet til handlinger og ikke utseende. Sjarmerende. Veldig!!
Gjest brutal_mann Skrevet 4. juni 2010 #33 Skrevet 4. juni 2010 Sjarmerende. Veldig!! Tja... Veldig sant uansett. Uavhengig av grad av sjarm.
Sæzzy Skrevet 4. juni 2010 #34 Skrevet 4. juni 2010 Tja... Veldig sant uansett. Uavhengig av grad av sjarm. Fortell meg hvem dine venner er... (osv)... Dere får det til å høres ut som om menn bare er interessert i litt doggystyle. Har møtt mange menn som ønsker mer enn det. Tror det er mange ensomme (eller annet) menn som bruker sexen som et slags "skjold", for å slippe å vise følelsene sine. Da vble de liksom ikke "såret", for de skulle jo bare ha seg et ligg.
Steinar40 Skrevet 5. juni 2010 #35 Skrevet 5. juni 2010 Fortell meg hvem dine venner er... (osv)... Dere får det til å høres ut som om menn bare er interessert i litt doggystyle. Har møtt mange menn som ønsker mer enn det. Tror det er mange ensomme (eller annet) menn som bruker sexen som et slags "skjold", for å slippe å vise følelsene sine. Da vble de liksom ikke "såret", for de skulle jo bare ha seg et ligg. Hvor fikk du denne teorien ifra? Det å ville ha seg "et ligg" som du skriver, er en ren egoistisk handling sett ifra mannens side. At han da har en "bruk og kast" mentalitet er selvfølgelig sannsynlig. Og motivasjonen for denne kan sikkert ofte være dårlige erfaringer med andre kvinnfolk. En slags hevn. Dessverre er det altså slik at dårlige erfaringer kan gå utover uskyldige i sammenhengen.
waco Skrevet 5. juni 2010 #36 Skrevet 5. juni 2010 selv om sæssy har ligget med en del menn som innehar de beskrivelser av mannen som hun har, så behøver vi ikke dømme henne for det, eller forklare henne at dette "skjoldet" skyldes mer brunst og vellyst og ønske om uløsning enn den å bare ligge i senga og "holde rundt hverandre".
Helene Skrevet 5. juni 2010 #37 Skrevet 5. juni 2010 Eg har ein heilt alminneleg profil, har kryssa av for nokre kilo for mykje og at eg ikkje vil ha barn. Får to-tre tilbud (i betydninga blunk, flørt, e-post) per dag. Akkurat no har eg god kontakt med ein som eg sendte eit blunk til, og då svarer eg alle som sender meg tekst at eg for tida er ute av sirkulasjon. Eg er overraska over at venninna di ikkje får meir tilbud, men det kan ha noko med alder å gjere. Flust av menn mellom 40 og 50, iallfall... Har selv prøvd nettdating og det er ikke lett. Har passert 40, men fikk lite respons. Ser helt vanlig ut, men er vel ferdig med barn. Fikk kanskje 4-5 seriøse mailer på 6 måneder, da av menn som var minst 10-15 år eldre enn meg... Sorry men jeg vil nok ikke ha noen bestefar heller. Den ene som var på min alder ville ha sex på andre daten, og da jeg ikke ville det, mente han at jeg kunne iallefall ta meg av hans behov. Se; suge han. Han fikk aldri kose seg i mitt hyggelige selskap igjen Nei, nå holder jeg meg til det virkelige livet. Nettdating er vanskelig. I levende livet kjenner man iallefall om der er kjemi når en møter noen. Det er vanskelig å møte noen uansett. Det som skjer det skjer pleier jeg å si
Strenge Frk.Gerd Skrevet 5. juni 2010 #38 Skrevet 5. juni 2010 Jeg eksperimenterte litt når det gjaldt nettdating og profiltekst. En lettlest, sprudlende og overfladisk profiltekst fikk mengder av henvendelser.. MENGDER. Men da jeg forandret profilteksten til å virkelig være ærlig og seriøs (spedd i litt humor såklart) var det heller minimalt få som tok kontakt, men disse få var til gjengjeld også seriøse selv og kjente seg selv igjen i teksten. Jeg tror det som er saken er å gjøre en innsats på å uttrykke og formulere den personligheten og ønskene man virkelig har gjennom teksten og bildene. Så får man i det minste henvendelser fra riktig målgruppe.
Facepainter Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #39 Skrevet 6. juni 2010 Jeg eksperimenterte litt når det gjaldt nettdating og profiltekst. En lettlest, sprudlende og overfladisk profiltekst fikk mengder av henvendelser.. MENGDER. Men da jeg forandret profilteksten til å virkelig være ærlig og seriøs (spedd i litt humor såklart) var det heller minimalt få som tok kontakt, men disse få var til gjengjeld også seriøse selv og kjente seg selv igjen i teksten. Jeg tror det som er saken er å gjøre en innsats på å uttrykke og formulere den personligheten og ønskene man virkelig har gjennom teksten og bildene. Så får man i det minste henvendelser fra riktig målgruppe. 100% enig. Jeg er nok en av de få som blar forbi A4-profilene og heller kontakter de som har lagt litt personlighet og humor i det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå