Gå til innhold

Bryllup i fredrikstad? Eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter muligens til Fredrikstad noen mnd før bryllupet, bor nå ca time fra Fredrikstad.

Vi har i utgangspunktet planlagt å gifte oss i vår hjemby av den enkle grunn at vi vil at familien skal se hvor vi bor, og fordi vi vil ha en tilhørighet til stedet vi gifter oss.

Om vi bestemmer oss for å ha bryllupet i Fredrikstad, hvilke muligheter har vi da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke fra Fredrikstad, men jeg og mannen min giftet oss der i fjor ettersom han er derifra. Vi valgte å gifte oss i Østre Fredrikstad Kirke, som er kirken i gamlebyen. Den er utrolig flott! Ellers er det jo mange andre fine kirker i Fredrikstad også. Vi hadde også festen i gamlebyen. Vi leide Det Grunmurede Provianthus. Der tar med alt inn selv og det er et veldig fint og spesielt lokale. Det er forøvrig mange utrolig fine lokaler i gamlebyen -kommer helt an på størrelse og lignende man har behov for... Jeg ville tatt en titt på denne siden for utleielokaler i gamlebyen :) Ellers har jeg hørt at mange andre er fornøyde med Elingaard som lokale som ligger på Onsøy (litt utenfor Fredrikstad sentrum) og Handelsstanden som ligger midt i Fredrikstad sentrum...

Du må ha masse lykke til med planleggingen!

Skrevet

Jeg er ikke fra Fredrikstad, men jeg og mannen min giftet oss der i fjor ettersom han er derifra. Vi valgte å gifte oss i Østre Fredrikstad Kirke, som er kirken i gamlebyen. Den er utrolig flott! Ellers er det jo mange andre fine kirker i Fredrikstad også. Vi hadde også festen i gamlebyen. Vi leide Det Grunmurede Provianthus. Der tar med alt inn selv og det er et veldig fint og spesielt lokale. Det er forøvrig mange utrolig fine lokaler i gamlebyen -kommer helt an på størrelse og lignende man har behov for... Jeg ville tatt en titt på denne siden for utleielokaler i gamlebyen :) Ellers har jeg hørt at mange andre er fornøyde med Elingaard som lokale som ligger på Onsøy (litt utenfor Fredrikstad sentrum) og Handelsstanden som ligger midt i Fredrikstad sentrum...

Du må ha masse lykke til med planleggingen!

Tusen takk for svar :)

Da skal jeg titte litt på linken jeg :)

Skrevet

Når det gjelder kirker er jo også Gamle Glemmen en vakker liten kirke...

Veldig mye mindre enn Gamlebyen og passr godt om det ikke skal være et alt for stort bryllup :)

Var også i selskap på Phønix i sentrum og et nyoppusset lokale i Torsnes(gredehus??) som var forskjellige, men veldig fine lokaler begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...