Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Hva synes dere om Erik Solbakken under ESC-sendingene? Jeg har bare sett han i barneprogram tidligere, men ble skikkelig imponert over hvor flink han var i går! Flott med et ung nykommer blant alle de "gamle" programlederne som går igjen på tv-kanalene her i landet!
Anira Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Syntes han var overraskende flink :D Gjorde slik at man fikk litt lyst til å se på!!
Gjest Huffsa Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Har aldri sett han før igår, men syntes han var veldig flink og gjorde en bra jobb! Morsom var han også!
Gjest gjestdeluxe Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 (endret) Han er uhøytidelig og kommuniserer direkte med publikum på en veldig tilstedeværende, kjapp og kul, men høflig måte. Bra han er leken og ledig, det er nok av stive og selvhøytidelige programledere. Han har sin erfaring fra kule barneprogram, og barn er et kresent publikum. Stort talent. Endret 30. mai 2010 av gjestdeluxe
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke likt ham, det er fordi det sjokkerte meg litt det han gjorde for litt siden.. Han jobber jo med barneprogram eller noe? Så plutselig begynner han å kline med mannfolk på tv osv..og etter han gjorde det den ene gangen ble de lagde en liten film eller noe, der han bare klina med gamle menn som de sende på nrk(?)... syns det var helt blåst. Tenkte litt på barna som så dette, jeg.
Riskrem Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Jeg ble også positivt overrasket. Håper vi kan se mer av ham
Murder Skrevet 30. mai 2010 #7 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke likt ham, det er fordi det sjokkerte meg litt det han gjorde for litt siden.. Han jobber jo med barneprogram eller noe? Så plutselig begynner han å kline med mannfolk på tv osv..og etter han gjorde det den ene gangen ble de lagde en liten film eller noe, der han bare klina med gamle menn som de sende på nrk(?)... syns det var helt blåst. Tenkte litt på barna som så dette, jeg. De er nok merket for livet. En mann som kysser en mann
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #8 Skrevet 30. mai 2010 De er nok merket for livet. En mann som kysser en mann Syns det er ganske dårlig av han, siden han er et forbilde for barn
Plutseliten Skrevet 30. mai 2010 #9 Skrevet 30. mai 2010 Ble imponert! Synes han var veldig flink i går
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #10 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har ikke likt ham, det er fordi det sjokkerte meg litt det han gjorde for litt siden.. Han jobber jo med barneprogram eller noe? Så plutselig begynner han å kline med mannfolk på tv osv..og etter han gjorde det den ene gangen ble de lagde en liten film eller noe, der han bare klina med gamle menn som de sende på nrk(?)... syns det var helt blåst. Tenkte litt på barna som så dette, jeg. Ja, uff, videoen var fæl!
Amys Skrevet 30. mai 2010 #11 Skrevet 30. mai 2010 Synes han passet bra som programleder, oppførte seg uhøytidelig og naturlig (i motsetning til de to andre programlederne)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå