Gjest Pippelipp Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Ja, som tittelen sier, jeg lurer på hvordan dere har det nå, etter at bryllupet er overstått og dere ikke lenger er "bare" kjærester, men også mann og kone. Føles ting anderledes? Er det anderledes enn forventet? Ble bryllupet som forventet? Vi giftet oss borgerlig for en uke siden, men vi har kirkebryllup om halvannen måned så for oss er ikke alt overstått enda, men det jeg føler er at ting ikke er så my anderledes, men innimellom slår det meg at vi er gift og da banker hjertet litt fortere. Bryllupet ble nydelig, mye finere enn jeg hadde trodd, men det føltes også mye mer alvorlig enn jeg hadde forventet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Hva mener du med at dere har giftet dere borgerlig og skal ha kirkebryllup også?hvordan gjøre dette?
Gjest Pippelipp Skrevet 31. mai 2010 #4 Skrevet 31. mai 2010 Vi kommer fra to land. Vi giftet oss på tinghuset i Østerrike og i Norge skal vi ha den kirkelige vielsen
Piper Skrevet 31. mai 2010 #5 Skrevet 31. mai 2010 Vi var samboere i 6 år før vi giftet oss, så livet vårt ble ikke forandret av at vi giftet oss. Hverdagen ble som hverdagen var før vi giftet oss, noe vi forventet at det ville bli.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå