Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #1 Skrevet 30. mai 2010 Jeg og samboeren har vært forlovet i snart 3 år. Vi ble egentlig enig at vi skulle starte og planlegge bryllupet i år, og gifte oss til neste sommer. Men hver gang jeg tar opp bryllup, eller planlegelser, bare ror han seg unna. "Du vil ikke gifte deg?" spør jeg om, "joda, jeg vil det, men det er så dyrt" sier han da. Også spør jeg igjen, blir bryllupet til sommeren? Da ror han seg unna igjen og starter og prate om noe helt annet. Så kommer det store spørsmålet, vil han egentlig gifte seg, eller er det bare et stort spill alt sammen?
Gjest Pippelipp Skrevet 30. mai 2010 #2 Skrevet 30. mai 2010 Det kan jo være han faktisk synes det er for dyrt. Foreslå billigere løsninger for ham. Må det være pomp og prakt og kirke og kjole, eller kan dere leve med en enklere variant?
Gjest Dhanu Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Mannen min og jeg var av samme oppfatning som mannen din. Vår løsning ble å stikke innom en ambassade under et utenlandsopphold. Noen sure ansikt i slekta, men en fantastisk løsning for oss! Hører folk bruker flere hundre tusen på bryllup, det sjokkerer meg, det er jo faktisk bare en fest...? Vi bruker heller pengene på reiser, opplevelser, investeringer i framtida.
Anglofil Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Vel, det kan jo hende hans forestilling er at det må være dyrt med bryllup, men prøv å finne gode og rimelige løsninger og legg dem fram for ham, gjerne med et budsjett. Kanskje han da endrer oppfatning? Mvh Yvonne
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #5 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har foreslått det for han flere ganger, men det ser ikke akuratt til og hjelpe.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #6 Skrevet 30. mai 2010 Høres ut som han ikke vil - og det blir IKKE bedre om du maser på ham.
Gjest Pippelipp Skrevet 31. mai 2010 #7 Skrevet 31. mai 2010 Nei, hvis ikke det hjelper heller kan det være han rett og slett ikke har lyst. Synd.
Evalina Skrevet 31. mai 2010 #8 Skrevet 31. mai 2010 Hadde det vært meg så hadde jeg lagt temaet dødt helt til (hvis) han hadde tatt det opp. Synes det er litt for mange som maser på mannfolkene når det gjelder bryllup. Det blir jo uansett ikke noe stas med et bryllup man har mast seg til....
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. juni 2010 #9 Skrevet 1. juni 2010 Ut fra det du skriver, så virker det som han egentlig ikke vil (eller tør?) gifte seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå