Gå til innhold

klarer aldri bli ferdig med kjole valget.


tone

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

heisann

syntes det var to kjempefine kjoler, men tror nok den nederste adressen hadde den stiligste kjolen!!!! Skjønner hvordan du har det, sliter litt selv på den fronten!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var fine begge to, men jeg provde endel kjoler uten stropper og synes det var lite behagelig. Ville nok gaatt for den nederste......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns absolutt den nesderste var finest, selvom den andre var kjempe fin den også. Hvis du er litt bred skuldret (som meg..) er det penest om det er noe som bryter over skuldrene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Den nederste var penest synes jeg. Den andre så litt "glorete" ut. Jeg hadde bestemt meg for å ha kjole med stropper, trodde det skulle være trasig å ha stroppeløs. Kom imidlertid over denne kjolen og falt pladask på alle måter (broderiet er i hvitt på min kjole og jeg skal ha slør) Den satt som et skudd og jeg så både høy og slank ut! Da ble jeg fornøyd icon_smile.gif

http://www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler...g&cat=25&page=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Likte fargen så godt på den første! Den så gammel ut, som om du hadde funnet den i en bruktbutikk et eller annet sted... Syntes den var nydelig jeg, men den andre er mer stilren, mer sikker hvis du forstår hva jeg mener, selv om jeg synes den ser litt for hvit ut! Så hvis du passer den første kjolen og den sitter virkelig bra, kan den bli kjempefin! Den ser ut som et stykke arvegods... *drømmer seg vekk*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte også nr 2 best!

Men skjønner at valget kan være vanskelig, jeg prøvde sikkert 20 kjoler før jeg fant ut hva jeg ville ha. Først og fremst er det viktig at DU føler deg fin i kjolen: for vakker blir du nok uansett!

Lykke til med valget!

Lindaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den nr.1 pga fargene icon_smile.gif

Den andre ble litt for enkel etter min smak. Men den hadde fine kuttinger.

Jeg ville,personlig valgt nr.2 fordi den har stropper. Men har du prøvd de?

Kan du ikke få en venninne eller en forlover til å hjelpe deg? Litt vansklig å se ut i fra hvordan selve kjolen ser ut! icon_smile.gif

Lykke til!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar, det var veldig kjekt. det som er er at jeg har allerede kjøpt nr.2, men har som mange andre fått panikk for at jeg har valgt feil. prøvde derfor den øverste kjolen som foresten er lik nr. 2 i fargen, de er off white begge to. synes denne og var veldig fin, og ble derfor usikker.

eneste er at jeg føler meg litt naken uten stropper.

har hatt med min forlover når jeg har prøvd den jeg har kjøpt og i morgen skal hun være med å prøve den andre.

Men det var jo godt å høre at de fleste av dere likte den som er min!!!

begge kjolene sitter fint på. men jeg bør jo finne meg til ro med den jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den første var den absolutt fineste jeg da, men ser at det ikke var så mange som var enige med meg...

Jeg tror alle bruder tviler litt på kjolen sin innimellom. Jeg er fortsatt i tvil jeg, men har bestemt meg for at jeg ikke skal velge noen annen. Folk her inne har jo sgat den er flott, og det er jo en grunn til at jeg falt pladask for dne første gangen jeg prøvde den...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt enig Augustbrud02 -den første var flottest i mine øyne icon_smile.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tone,

jeg skrev til deg sist du lurte på kjolevalg også, jeg...og sa at jeg synes den kjolen du har valgt er nydelig. Realistisk; hvilke mulighet har du egentlig til å bytte ? Har du råd til å kjøpe en ny ? Hvis ikke, er det jo ingen vits i å plage seg med sånne tanker. Skjønner forresten ikke helt at du (og flere andre) prøver flere kjoler etter at man har kjøpt..?

Jeg gjentar det jeg sa sist, Tone, kjolen din er en av de fineste jeg har sett her inne på KG, hvor jeg ellers synes det er mange kjoler som er veldig voldsomme. Less is more ! Lykke til icon_smile.gif 1212[ Dette Innlegg er endret av: September 2002 den 2002-05-02 09:11 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...