Gå til innhold

Urinvegsinfeksjon og legebesøk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er ofte plaga med urinvegsinfeksjonar. Ofte er dei berre "milde", slik at eg vert bra igjen om eg tek tranebærtablettar i eit par dagar. No er det derimot så gale at eg må til legen å få antibiotika.

Eg har gått på antibiotikakurar seks gongar, så kjenner jo veldig godt sjølv (som dei fleste) at eg har ein infeksjon. Lurer difor på om nokon veit om eg MÅ ha med urinprøve til denne legetimen? Ikkje det at det er eit problem, men om det fungerar slik at eg berre kan sei det til legen at eg har det, eller om legen kan ta ei blodprøve e.l ville jo det ha vore ei mykje enklare løysing. Vil gjerne sleppe å dra med meg eit glas med urin gjennom byen om det finst andre måtar å avgjere det på.

Håpar nokon kan hjelpe :)

Tek også gjerne imot generelle tips mot urinvegsinfeksjon! "Kvar gong" eg har det, så leitar eg som ein gal etter kjerringråd på google.. Slitsomt i lengda!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok levere prøve, men kan du ikke avlegge den hos legen?

Skrevet

Du må nok levere prøve, men kan du ikke avlegge den hos legen?

Jo, får då håpe det går an! ;) Men får ein svar med ein gong då? Har gjort det før, og då fekk eg ikkje svar før to dagar seinare. Dette var riktignok eit litt "shabby" legekontor, men.

Skrevet (endret)

Jo, får då håpe det går an! ;) Men får ein svar med ein gong då? Har gjort det før, og då fekk eg ikkje svar før to dagar seinare. Dette var riktignok eit litt "shabby" legekontor, men.

Det kommer litt an på hva de skal sjekke, jeg har opplevd begge deler på samme legekontor.

Edit: du skal jo selvfølgelig sjekkes for UVI :klaske:

Jeg er nokså sikker på at du får resultatene samme dag hvis du har tid til å vente en 20 minutters tid.

Endret av Cho
Skrevet

UVI finner de ut av med en gang, og urinprøven kan du sikkert ta der.

Skrevet

Tips til forebygging (hentet fra Apotek 1 for å få en litt med utfyllende liste):

- Drikk mye væske.

- Regelmessig og fullstendig tømming av blæren gjør at bakterier skylles ut.

- Ved toalett-besøk bør man tørke seg forfra og bakover for å unngå at bakterier fra endetarmsåpningen kommer i kontakt med urinrørsåpningen.

- Man tror at tømming av blæren innen 15 minutter etter samleie kan virke forebyggende

-De som er plaget med tilbakevendende urinveisinfeksjoner kan forsøke tranebær som forebyggende behandling. Gravide må alltid rådføre seg med lege før de bruker naturmidler forebyggende. Tranebærkapsler og flytende fåes kjøpt reseptfritt på Apotek 1.

-Kvinner i overgangsalderen kan plages av tørrhet i skjeden, noe som disponerer for infeksjoner. -Bruk av østrogenpreparater lokalt i skjeden (vagitorier eller vaginalkrem) kan forebygge tørrhet og forhindre infeksjoner. Slike preparater fås uten resept på Apotek 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...