Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sitter her å hører på at naboen har en heidundrane fest i etasjen over.. er jo greit nok så lenge jeg sitter her å glor på TV. Skal jo være stille kl 24.00 i boretslaget, men vi får nå se. Satse på at de skal på byen og forsvinner snart. Men hva ville dere gjort- har vært fristet til å ringe politiet tidligere når det ikke har gitt seg før i 2 tiden, blir lei av folk som ikke kan ta hennsyn til andre.

Hva mener andre om slikt, skal jeg la gutten få feste å ha det morro eller tenke på meg selv om at jeg gjerne vil ha min skjønnhetsøvn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel ikke verre enn å gå opp til han og be de dempe seg fordi du ikke får sove? :) De aller fleste skjønner det og tar hensyn til det, er bare ikke sikkert de er klar over hvor godt du hører dem.

Skrevet

Jeg tenker at du må se litt på hvor ofte det er sånn... hvis det er en gang i året, så ville jeg tatt det med et smil og latt det være.. Gi og ta gjelder vel ganske greit når man bor så tett på hverandre, og da er kanskje naboen din snill med deg en gang du bråker litt og :)

Men hvis det skjer ofte, feks hver helg - og naboen din generelt tar lite hensyn, da ville jeg tatt det opp i borettslaget, og hvis det er veldig sjenerende, at de holder på fryktelig sent i natt, så kunne jeg kanskje ha blandet inn politiet.

Skrevet

Ja, er nok ganske så ofte det er noe.. Å han vet ikke forskjell på ukedag eller helg desverre.. men vi får se.. de fleste tusler jo mot byens utesteder i 12 tiden. Vurderer å konktakte styret - er vel den "rette" veien å gå slik at reglene hvertfall blir litt tydligere for han

Gjest fireflies
Skrevet

Ja, er nok ganske så ofte det er noe.. Å han vet ikke forskjell på ukedag eller helg desverre.. men vi får se.. de fleste tusler jo mot byens utesteder i 12 tiden. Vurderer å konktakte styret - er vel den "rette" veien å gå slik at reglene hvertfall blir litt tydligere for han

Du sier det er ofte, men hvor ofte? Det du definerer som ofte, trenger ikke å være det i andres øyne.

Du burde, i respekt for naboen din, snakke med han om dette før du kontakter styret. Noe annet er unødvendig, og vil sannsynligvis kun føre til et dårlig(ere?) naboforhold.

En annen ting er at når man bor i blokk, så må man nesten tåle litt lyder rundt seg. Gjør man ikke det, så har man ikke noe i en blokk å gjøre. Det mener i hvertfall jeg.

Skrevet

Vil man ha fest mange ganger i året, kan man rett og slett ikke bo i blokk. Men jeg er enig i at du burde snakke med naboen din, før du går til styret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...