Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Den låta var bare helt fæl, å fyttikatta..

Endret av lille_lam
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gi mer info

Skrevet

Gi mer info

Serbias bidrag til Grand Prix, låta var ikke noe bra, jeg ble helt :eeeh: av å høre på den.

Skrevet

Vi lurte litt på om sangeren var mann eller dame...

Skrevet

Den var helt grusom, og fikk likevel dobbelt så god plassering som Didrik Fiasko Tangen.

Gjest prikk1
Skrevet

Haha, huff, jeg synes ikke sangen var det verste... Noe av det rareste jeg har sett, den artisten der! Tror faktisk jeg synes Hellas sin var en av de dårligste.. Storbritannia sin og Romania var heller ikke særlig bra.

Skrevet

Jeg likte den sangen og ham best av alle sammen.

Smaken er som baken... :jepp:

Skrevet (endret)

Øøøåååå e e e e e ....

Merkelig sang, som gjør at man sitter og :fnise: og litt :rodme:

Endret av Frk Snasen
Gjest Huffsa
Skrevet

Syntes den var morsom jeg :fnise:

Og jeg smilte godt av den, fordi fyren smiler hele tiden :)

Skrevet

Sangen var fæl, men fyren var kjempemorsom.

Skrevet

Jeg syns den var artig. Begynnelsen likte jeg ikke, men den tar seg opp mot slutten!

Skrevet

Men se på den nydelige og positive utstrålingen hans da. Et vakkert ansikt, et vakkert smil, øyne som har latter i seg stort sett hele tiden....harmonisk, vil jeg si...og jeg får absolutt lyst til å bevege beina og resten av stativet her. Det er det ikke mange som gir meg lyst til skal jeg si dere. ;)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Var det han blonde med rosa dress og saksofon som gjorde spesielle bevegelser?

Skrevet

Nei. Det var han som alle mener ligner på vokalisten i Surferosa.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Nei. Det var han som alle mener ligner på vokalisten i Surferosa.

Å han ja! Låten stinker, men han var jo sjarmerende. :)

Skrevet

Stinker den? :sukk:

Jeg må ha en utsøkt smak som liker slikt som andre forkaster. :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere hadde forstått noe av teksten så hadde dere ikke sagt det.Låten er fakktisk kjempe fin og han har utrolig fin stemme litt mer livlig enn Didrik sin.Skjønner ikke at dere kan utale dere på den måten når dere egentlig ikke skjønner noe av det han synger.Dere dømmer sangen basert på hans utseende.

Men da igjen nordmenn er ikke vant til så mye liv og dans.Og da blir seffølgelig sånne sanger annerledes

Gjest AnonymBruker
Skrevet

merkeligste er vel at du lager en tråd om en sang når det var flere andre som var tussen ganger verre.

Skrevet

Hvis dere hadde forstått noe av teksten så hadde dere ikke sagt det.Låten er fakktisk kjempe fin og han har utrolig fin stemme litt mer livlig enn Didrik sin.Skjønner ikke at dere kan utale dere på den måten når dere egentlig ikke skjønner noe av det han synger.Dere dømmer sangen basert på hans utseende.

Men da igjen nordmenn er ikke vant til så mye liv og dans.Og da blir seffølgelig sånne sanger annerledes

Eller dømmer sangen pga det musikalske? Man trenger ikke forstå en tekst for å kunne forstå musikken. Kan man ikke nyte Beethoven?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eller dømmer sangen pga det musikalske? Man trenger ikke forstå en tekst for å kunne forstå musikken. Kan man ikke nyte Beethoven?

musikken er som sagt mer livlig enn det dere er vant til så på tide å shake litt.Slipp dere litt lør herrigud stive mennesker

og her snakker de alle om SANGEN,ikke musikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...