Gå til innhold

Hvor mye koster det,


SusanneGullet

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det sånn ca og leie flyttebil?

Og hva er eventuelt prisen på hjelp samt flyttebil?

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kommer jo veldig an på hvor du skal fra og til da.. Jeg planlegger å flytte 200 mil, det blir vel gjerne dyrere enn å flytte samme mengde møbler en mindre avstand.. Men et vennepar som flyttet samme strekning betalte 8000 kr, og jeg synes de sa de da hadde leid 5 kvm inne i flyttebilen. Tror nesten du må prøve å finne deg et flyttebyrå, og høre med de?

Evt se på andre muligheter.. Jeg vurderer å selge unna det jeg kan klare meg uten, og flytte resten på tilhenger. Men det må jo lønne seg, dumt å spare 5000 kr på flytting av møbler, om man må kjøpe nye for 20 000 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flyttet innenfor samme by, og fikk leid en varebil (15 kubikk) til 600 kr :) Den (og firmaet) var litt småshabby, men fikk nå flyttet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinell

Mitt beste råd er å be om anbud.

Jeg flyttet ca 50 mil for noen år siden, og ringte flere flyttebyråer for å be om tilbud. Måtte anslå ca hvor stort volum jeg trengte (ikke eksakt, men jeg sa noe om størrelsen på boligen jeg flyttet fra, og hva jeg hadde av møbler og utstyr så byråene fikk en viss ide), hvilken etasje jeg skulle flytte fra og til, om jeg ville ha pakking inkludert, og om jeg hadde noen spesielt vanskelige ting. Prisene varierte utrolig mye, så ringerunden var vel anvendt tid!

Hinatas tips er absolutt verdt å sjekke hvis du ikke skal flytte langt! Også hos leiebilfirmaer bør du be om anbud :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...