Gå til innhold

Livmorstapp


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg driver og jevnlig kjenner på livmorstappen min da jeg ønsker å bli kjent med dens "rutiner", men her i dusjen i dag så oppdaget jeg noe jeg aldri har kjent før. På den fremste veggen, litt på høyre side, så kjente jeg en hard klump. Den var noget ubehagelig å ta borti, og det var litt vanskelig å kjenne den når jeg kun tok på tappen, men kjente den svært godt når jeg lot baksiden av fingeren min gli over veggen. Vet ikke om det var bein eller hva det var.

Er det bare jeg som aldri har lagt merke til dette før, eller skal den ikke være der?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ingenting farlig altså? Det var da endelig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...