Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Spiser jeg grøt, tar jeg alltid sukker og kanel og blander godt inn i grøten før jeg begynner å spise. Er aldri bare et overfladisk lag, alt MÅ blandes inn. :P

Hehe, jeg er helt motsatt og må ha et sammenhengende lag av sukker og kanel, slik at varmen fra grøten gjør det til en slags skorpe. Nam!

Det jeg har fått mest reaksjoner på, er min forkjærlighet for ferskt hjemmebakt brød med: kaviar, purreløk og majones. NAM!! :jepp:

Det hørtes da ganske ordinært ut og veldig godt? :)

Denne tråden får en til å føle seg litt rarere enn man egentlig er, plutselig tenker jeg på alle mulige slags vaner som aldri har falt meg inn som rare før. For eksempel at jeg ikke klarer å spise brødskiver med pålegg før det har kommet et tykt lag med frukt eller grønnsaker på. Unntaket er brunost (men det må med syltetøy eller honning) - men jeg kan godt ha en skive kiwi eller to på brunosten også jeg. Brødskiver uten frukt eller grønt er helt dødens kjedelig, og tørre greier. Og jeg må forresten riste alt brød fra dag to, takler ikke å få tørt brød i munnen. Men når det er ristet kan det være så gammelt som alle haugene, da gjør det ikke noe. :)

Og jeg syns formkaker er kjedelige... spesielt sjokoladelangpannekake - det ser dere meg aldri spise med mindre jeg føler meg frekk ved å la være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å spise pannekaker med ketchup og sukker. Har aldri sett på det som merkelig før folk begynne å reagere på det.. :)

Skrevet

-Når jeg spiser risgrøt/rømmegrøt må alltid smørklump først, så kanel og så sukker til slutt. Blir helt feil med annen rekkefølge.

Neineinei, smør først, så sukker og til slutt kanel - ellers går det ikke. :opplyser:

:ler:

Skrevet

Jeg kom på en ting til! De få gangene jeg spiser brød så må skiven være delt i to. Jeg må begynne å spise den høyre delen (når den buede enden av skiven peker mot meg), og jeg må begynne å spise halvdelen i den enden uten "buet" skorpe (eller den skorpen som er "øverst" på brødet"), for den sparer jeg til slutt. Kanskje like greit at jeg egentlig ikke er så begeistret for brød :ler: ?

Og en annen ting: Skinke og ost kan ikke kombineres med mindre osten er smeltet. Jeg elsker begge deler hver for seg, men ikke sammen.

Skrevet (endret)

Oi oi oi! En mat-fetish-tråd!! Yes! :ler:

Jeg elsker ristet loff med rømme og jordbærsyltetøy. Farlig godt.

Og så kan jeg spise skumle mengder med ertestuing! :sukk: Andre favoritter: rå rødløk til all slags mat, ihjelkokt rosekål med smør og salt, samt skiver av ridderost pakket rundt grønne druer sklir også ned i mengder.

Liker snerk på kakao, grøt, og sauser. Prøver alltid å karre til meg dette øverste laget.

Endret av missLynch
Gjest Micka
Skrevet

kokt, kald potet delt i to med smør på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...