Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg hadde brennkopper for et par uker siden, men tror jeg begynner å få det igjen. Eller, jeg gikk på antibiotikakur i 10 dager og det ble bedre. Vasket ansiktet ofte, byttet håndklær, passet på å ikke ta på sårene osv..Var så og si borte, bare "arr" igjen nå den siste uka, men nå begynner det å svi igjen... :kjefte:

Må jeg dra til lege å få ny antibiotikakur da? Eller kan jeg forebygge bare ved å passe på så det ikke sprer seg...? Det er bare to-tre "flekker" enda, så kan det være nok å bare dekke til disse?

Det koster så mye å dra til lege bare for å få evt resept, så tenkte jeg kunne høre om det er nødvendig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde brennkopper da jeg var yngre som gikk over uten at jeg fikk antibiotika. Tror jeg smurte med sårsalve(?).

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet det finnes ulike salver man bruker mot brennkopper, men er usikker på om disse er på resept eller ikke...

Skrevet

Fucidin-salve. Fås på resept. Dekk til til du kommer til legen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...