hjema Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Jeg hadde brennkopper for et par uker siden, men tror jeg begynner å få det igjen. Eller, jeg gikk på antibiotikakur i 10 dager og det ble bedre. Vasket ansiktet ofte, byttet håndklær, passet på å ikke ta på sårene osv..Var så og si borte, bare "arr" igjen nå den siste uka, men nå begynner det å svi igjen... Må jeg dra til lege å få ny antibiotikakur da? Eller kan jeg forebygge bare ved å passe på så det ikke sprer seg...? Det er bare to-tre "flekker" enda, så kan det være nok å bare dekke til disse? Det koster så mye å dra til lege bare for å få evt resept, så tenkte jeg kunne høre om det er nødvendig...
Champagne Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Jeg hadde brennkopper da jeg var yngre som gikk over uten at jeg fikk antibiotika. Tror jeg smurte med sårsalve(?).
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mai 2010 #3 Skrevet 30. mai 2010 Jeg vet det finnes ulike salver man bruker mot brennkopper, men er usikker på om disse er på resept eller ikke...
stjernekyss Skrevet 30. mai 2010 #4 Skrevet 30. mai 2010 Fucidin-salve. Fås på resept. Dekk til til du kommer til legen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå