Gå til innhold

Primolut-N - spørsmål.

Fremhevede innlegg

Gjest gjest_!!
Skrevet

Hei

Reiser til syden i underkant av 3 uker, kommer sannsynligvis til å få mens ca 2-3 dager før jeg reiser. Bruker ikke p-piller,har sånn relativt regelmessig mens og har derfor fått resept på Primolut-N som jeg tenkte å utsette mensen med.

Disse tabl kan man kun bruke i 10 dager og de skal taes 3 dager før forventet mens.. problemet mitt er at jeg er ikke 100% på hvilken eksakt dag den kommer til å komme og jeg får også noen småblødninger ("varsel) dager før. Når skal jeg da begynne på disse tablettene? Jeg vil jo sannsynligvis risikere at jeg går tom for tablettene før ferien er over og får mensen uansett?

Ser også at vektøkning er en bivirkning, er jo ikke veldig hypp på det når en skal bruke mesteparten av dagen i bikini..

Er det noen som har erfaring med disse tablettene og kan gi meg noen tips til hva jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les pakningsvedlegget. Jeg har brukt Primolut, de fungerte fint :) Jeg gikk ikke opp i vekt, og gikk på dem i ca 6 dager. Bare begynn å ta dem en stund før at du vet du får mens. Men jeg vet ikke hvordan det går sammen med p-piller, det har ejg ikke prøvd selv.

• 2 måneder senere...
Gjest annen gjenst
Skrevet

Jeg dytter også opp denne fordi jeg har skal bruke primolut om et par dager, men at vektøkning er en bivirkning bekymrer meg en del.

Flere som har erfaring med disse og bivirkningene dere fikk?

Skrevet

Jeg brukte det da jeg var på sydentur i sommer, og merket ikke noen ting til noen bivirkninger :)

Skrevet

Jeg har brukt disse flere ganger og har ikke merket noe til bivirkningene :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...