Gjest lulua Skrevet 28. mai 2010 #1 Skrevet 28. mai 2010 Har fått kjempe god hjelp til dette før,så derfor spør jeg igjen! Jeg er ikke økonomisk av meg i det hele tatt,billige middager og slike ting har jeg ikke peiligng på.. men nå er vi inne i en liten pengekrise her... Jeg har 1500 kroner som jeg skal handle inn mat til 4 personer for ti dager.. er det mulig? Noen som har noen tipos om hva jeg burde kjøpe osv?
Gjest fireflies Skrevet 28. mai 2010 #2 Skrevet 28. mai 2010 Ta deg en tur på Kiwi i helgene! Helgetilbudene varierer fra gang til gang, men noen helger er det laks, andre helger er det yttrefillet. Bestandig til en billig pris! I tillegg mener jeg at first price produkter er utrolig undervurdert! Der finner du masse godt og billig.
Fjonana Skrevet 28. mai 2010 #3 Skrevet 28. mai 2010 Selvfølgelig er det mulig! Du er smart om du følger med på tilbud som kommer på tv, nettet i posten, avisa osv. Du kan spare mye penger på det! I tillegg lønner det seg å passe på å være klar over hva en skal kjøpe når en er i butikken, og ikke bare å stikke innom etter jobb etter en dag f.eks. slik at du unngår å gå på en smell. Det er også ganske nyttig å handle bare en gang i uka, for da får du god oversikt over hvor mye du har brukt Å dersom du pleier å bomme litt med mengde av middag kan du spare på restene å lage en putt i panne som en oppsamlingsdag Det er mye du kan gjøre for å spare penger på dette, og det står mange tips skrevet mange plasser rundt om på nettet. Lykke til!
Gjest navnelapp Skrevet 28. mai 2010 #4 Skrevet 28. mai 2010 Du finn masse tips her: http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=476385
AnastasiaR Skrevet 10. august 2010 #5 Skrevet 10. august 2010 (endret) vi hadde 200kr som skulle holde for to pers i ca to uker. dette kjøpte jeg euro shopper 1kg kylling euro shopper 1kg pomfrites 500 gram pasta (10kr) 5 løk 3 bokser tunfisk (12kr stk) 2 brød (6kr stk) euro shopper 12 egg euro shopper 400 g torsk( 22kr) First price3 flasker brus (1.5L X 3) 38kr (typen ville veldig gjerne ha noe brus.) dette ble 190kr og jeg har middag i MANGE dager pluss godt drikke til hvert måltid. vi har en del ris og masjpones fra før. nå kan jeg ha mange middager f.eks -kylling og pomfrites, -ris, stekt løk og stekt torsk -pasta, løk og kylling -pasta, løk og tunfisk -stekt ris, løk og tunfisk -tunfisksalat (egg, majo,løk, tunfisk) -ris og kylling samt mange brødskiver med egg, tunfisk og kylling. leste et godt tips om å blende olje og hvitløk å ha i stekt ris for mer smak. Veldig fornøyd nå Endret 10. august 2010 av AnastasiaR
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå