Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Fyttikatta for noen suroppstøt.. har kommet opp i hele ettermiddag og selvfølgelig er jo apotek og slikt stengt nå.

Er det noen som har noen gode gamel "kjærringråd" for å lindre slikt, det brenner i halsen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal hjelpe å drikke melk, hvis det er halsbrann du har.

Ellers kan det hjelpe å spise, for da får magesyren noe å "jobbe" med.

Er du kvalm og? Da er ikke melk tingen.

Skrevet

Mandler skal vistnok også hjelpe:)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Melk hjelper der og da, men kan gjøre det verre siden. Melk er ganske sterkt for magen nemlig.

Mandler skal hjelpe, men jeg har ikke prøvd det.

Litt natron i ett glass med vann hjelper. Natron er syreregulerende, fungerer veldig bra!

Skrevet

Jeg ville styrt unna melk, hadde heller satset på natron i et glass vann slik nevnt over.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

På apoteket har de noe som heter Gaviscon som brukes mot sure oppstøt og halsbrann. Koster litt, og smaker ganske ekkelt (synes jeg), men samboer sier det virker veldig bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...