Gå til innhold

sensai silk - hva synes dere om serien?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva synes dere om Sensai silk serien?

Fikk en hudanalyse på esthetique i dag, og hun anbefalte denne serien. Vil gjerne høre deres erfaringer før jeg evnt prøver den ut:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

serien er helt fantastisk! kremen og lotionen virket litt fet i begynnelsen...som at den ikke trakk godt nok inn. Men etter en uke med bruk så virket det som huden vendte seg til den, og da hadde jeg nok fått taket på å klappe den inn og, for nå trekker den inn som vann i ørkensand ;)

den fikset min tørre hud i løpet av dager (noe ingen andre produkter gjorde), og prøvene jeg fikk på rens, etc var helt fantastisk! har slitt lenge med at huden i ansiktet blir tørr og sprekker opp, blir vond og stiv, og at jeg måtte smøre meg flere ganger i løpet av dagen. Men etter at jeg begynte å bruke kanebo sensai silk så holder det med morgen og kveld. så denne serien kommer jeg til å holde på! :rødme:

fikk serien anbefalt på esthetique selv. var litt usikker på å kjøpe den siden den kostet så mye, men det var ikke noe problem sa hun som jobbet der. reagerte jeg på den så skulle jeg bare komme tilbake med produktene så skulle jeg få andre som ville fungere bedre med huden min. det har jeg faktisk ikke hørt om andre steder, så heretter handler jeg bare hos de :jepp:

så jeg vil anbefale deg den på det sterkeste! kan være lurt å huske på at det ofte er dobbelt så mye produkt i kanebo sine flasker enn det er i andre serier fra andre merker. så prisen totalt sett blir ikke så gale :)

Gjest hudenmin
Skrevet (endret)

Brukte den serien rett før jeg gikk over til Decleor og MD Formulations som man får kjøpt i hudpleiesalonger (og på nettet).

De produktene jeg hadde ga huden min (kombinert moden hud) ingenting, og da hadde jeg noen kremer som kostet flesk. Jeg sluttet å bruke serien før jeg var tom - var ingen vits i å bruke opp, når jeg hadde skaffet meg annet som var bedre.

Endret av hudenmin
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk utslett i hele ansiktet av denne. Gikk tilbake til Decleor:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...