Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #1 Skrevet 27. mai 2010 I de par siste dagene har det svidd i øynene, de har kjentes tørre og irriterte, akkurat som det er sent på kvelden og linsene har begynt å bli tørre. I tillegg nyser jeg, det renner av nesa og det klør i nesa. Allmenntilstanden er ikke helt på topp. Slapp, trøtt og sliten, men ellers ikke feber eller hoste. Kan det være en annen forklaring enn pollen-allergi? Har ikke reagert på pollen før...
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 I de par siste dagene har det svidd i øynene, de har kjentes tørre og irriterte, akkurat som det er sent på kvelden og linsene har begynt å bli tørre. I tillegg nyser jeg, det renner av nesa og det klør i nesa. Allmenntilstanden er ikke helt på topp. Slapp, trøtt og sliten, men ellers ikke feber eller hoste. Kan det være en annen forklaring enn pollen-allergi? Har ikke reagert på pollen før... Kan absolutt være pollen. Jeg fikk pollenallergi når jeg var 25. kjipt. Gå til legen og sjekk. Kjedelig og gå å være sliten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå