Gå til innhold

Allergi?


Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

I de par siste dagene har det svidd i øynene, de har kjentes tørre og irriterte, akkurat som det er sent på kvelden og linsene har begynt å bli tørre.

I tillegg nyser jeg, det renner av nesa og det klør i nesa.

Allmenntilstanden er ikke helt på topp. Slapp, trøtt og sliten, men ellers ikke feber eller hoste.

Kan det være en annen forklaring enn pollen-allergi? Har ikke reagert på pollen før...

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

I de par siste dagene har det svidd i øynene, de har kjentes tørre og irriterte, akkurat som det er sent på kvelden og linsene har begynt å bli tørre.

I tillegg nyser jeg, det renner av nesa og det klør i nesa.

Allmenntilstanden er ikke helt på topp. Slapp, trøtt og sliten, men ellers ikke feber eller hoste.

Kan det være en annen forklaring enn pollen-allergi? Har ikke reagert på pollen før...

Kan absolutt være pollen. Jeg fikk pollenallergi når jeg var 25. kjipt. Gå til legen og sjekk. Kjedelig og gå å være sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...