Gå til innhold

Kan jeg ha sex med ham?

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel, så har man et lite dilemma. Har avtalt møte med en kar i midten av juni, aldri møtt han før - men har snakka en del med han, og det har etterhvert blitt en del frekke sms'er..

Saken er for det første at eg egentlig er på utkikk etter noe mer seriøst, men når det allerede ligger mer enn i luften at vi kommer til å ha sex så ligger det og i korta og at det ikkje kommer til å bli noke meir.. Og å vere avholds fra sex pga en eg skal møte om 1 mnd?? Vi skriver meldinger, og han vil jo naturligvis at eg holder av til vi møtest:P Grunnen til mitt dilemma er en eg har hatt litt omgang med og som plutselig har veeeldig lyst til å møtest, og det har eg og i guess... What to do???

PS. Har intet mange tidligere elskere,men vet å sette pris på de eg har - så lenge eg er 100% singel.

Takk for alle snare tilbakemeldinger;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves....

Gjest Gjest
Skrevet

Hvordan er tonen med han andre som har lyst til å møte deg nå da?

Hvis du er ute etter noe seriøst, og ikke har seksuell undertone med han andre rekker du jo å møte han først, for å se om han kan være noe du kan vurdere som seriøs, eller så er det "nesten" bare to uker til midten av juni ;)

Og funker ikke det, så møt han med frekke sms og kos deg :briller:

Gjest Elskerinnnen
Skrevet

Hvordan er tonen med han andre som har lyst til å møte deg nå da?

Hvis du er ute etter noe seriøst, og ikke har seksuell undertone med han andre rekker du jo å møte han først, for å se om han kan være noe du kan vurdere som seriøs, eller så er det "nesten" bare to uker til midten av juni ;)

Og funker ikke det, så møt han med frekke sms og kos deg :briller:

Han som var planen å møte denne helga er det ikkje noke seriøst pågang med, han er utelukka for lengst.. så det er bare for sengekos;)

Og at det blir noke seriøst med han i juni... ? Delte meninger om det der, men eg er nok heller skeptisk;)

Skrevet

La meg sitere "don't look for mr.right, look for mr.right now."

Jeg mener ikke du skal knulle på alt som går, men om dette er en fyr du liker og vil ha sex med(og du er single) hvorfor ikke?

Bare ikke bli for følelsesmessig engasjert. Om det blir noe mer, bra. Om ikke: så har du hvaertfall (forhåpentligvis) fått en god erfaring ut av det. Og ha ha sex med denne fyren hindrer deg neppe fra å være på utkikke etter noe mer seriøst sammtidig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...