Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mai 2010 #1 Skrevet 26. mai 2010 Hei! Vært plaga en ukes tid nå med at jeg må tisse hele tiden.. Ca en gang i timen.. Noe som er høyst uvanelig for meg Drikker egentlig veldig lite, 1 liter om dagen kanskje, har aldrig vært noen spesiellt tørst person.. Ingen svie eller ubehag i det hele tatt når jeg tisser, kan det være urinveisinfeksjon likevel? Har bare hatt det en gang før, for 5 år siden og da klarte jeg nesten ikke komme meg på do, ikke noe slikt denne gangen, må bare tisse hele tiden
Gjest lolita___ Skrevet 27. mai 2010 #2 Skrevet 27. mai 2010 Venter du mens snart?Eller kasnkje du er gravid? Det kan også være starten på urinveisinfeksjon,så annbefaler deg å drikke mer vann tranbær er også bra for å forbegygge urinveisinfeksjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå