Gå til innhold

Sushi i Oslo

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg har spist på Nippon Art før og var veldig fornøyd. Synes å huske at den restauranten i hvertfall tidligere hadde et godt rykte, er den fortsatt bra? Er det eventuelt noe annet sted som går for å være det beste nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest navnelapp
Skrevet

Alex er vel best i byen, iallfall viss du skal ha kunstferdig restaurantsushi. For takeaway er mange bra, Nam sushi i Sannergata er bra, begge dei to som ligg på St.Hanshaugen og ikkje minst den i Møllergata, vis a vis skulen.

Skrevet

Jeg har spist på Nippon Art før og var veldig fornøyd. Synes å huske at den restauranten i hvertfall tidligere hadde et godt rykte, er den fortsatt bra? Er det eventuelt noe annet sted som går for å være det beste nå?

Jeg synes Nippon Art er veldig bra!

Skrevet

Jeg har best erfaring med Alex og spiser ikke sushi andre steder så langt ihvertfall. Men, jeg har noen venner som sverger til den i Sannergata, samt en som ligger lengre ned i sentrum oppe rundt høgskolen, men husker dessverre ikke navnet på den i farta. :)

Skrevet

Noodee på Majorstua! Fantastisk mat og hyggelige kokker. Sitt ved sushibaren for den beste opplevelsen. Kokkene kommer gjerne med anbefalinger og forklaringer.

Eneste aberet er at det kan bli litt dyrt hvis man lar seg friste av alt, men man trenger jo faktisk ikke å spise så mye sushi for å bli mett (dette lærer jeg aldri).

Har også spist på Alex, og det var veldig godt, men Noodee er faktisk i en klasse for seg.

...nå fikk jeg skikkelig lyst på sushi :)

Skrevet

Enig i at Alex og Noodee er de beste, Jonoe er også bra :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes Nodee er litt stivt selv om maten er god.

Festsushi er for meg Alex sushi som jeg synes er suverent best. Men siden jeg spiser endel sushi sånn ellers også så pleier hverdagssushi ofte å være sushibånd på Sushi og Wok på Majorstua, Nam Kang i Torggata er god og Sumo(?) Sushi rett ovenfor Mono har god mat, men ikke så trivelig lokale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...