Gå til innhold

Hva foretrekker dere, gutter?

31 stemmer

1. 1. Hva liker dere best?

• String
      9
    • Hipster
      16
    • Boxer
      1
    • Vanlig truse
      4
    • Annet
      0
    • Ingen preferanse
      1

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av diskusjonen som oppstod inne på tråden "stringtrusa er død", tenkte jeg det kunne være artig å se hva guttene egentlig foretrekker.

Så hva sier dere, gutter? Hva slags undertøy er mest sexy, og eventuelt hvorfor? Er det forskjell på hva slags undertøy dere vil ha kjæresten i og hva slags undertøy dere foretrekker på en ONS? Er det situasjonsavhengig?

Og hva med dere lesbiske/bifile kvinner? Samme spørsmålene hadde jo vært artig å få besvart av dere :)

(Det er selvfølgelig bevisst at alternativet "ingen truse" ikke finnes :fnise: )

• 7 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump! :skravle:

Skrevet

Jeg tror kanskje det jeg har blitt mest overrasket over, var når en eks av meg hadde en truse med fransk åpning på seg, og førte hånden min ned til hennes fornøyelsespark. Holy fuck det er hot! Det er jo bare å kjøre på å knulle, suge, eller whatever.

Egentlig så gir jeg faen hvilket undertøy de har (med unntak av bokser.. det synes jeg ikke er så hot, for da får jeg ikke sett rumpa hennes skikkelig). Er jenten i utgangspunktet flott, så er hun like deilig uansett hvilken truse hun har..

Har ikke ONS så det driter jeg i. Men det samme jeg skrev ovenfor gjelder jo: ER HUN HOT ER HUN HOT UANSETT HVA HUN HAR PÅ SEG.

• 1 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bump!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...