Gå til innhold

Stringtrusa er død

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet
For 15 år siden hadde stringtrusen sin storhetstid, og alle skulle vise stringen over buksekanten. Den tiden er over, men allikevel har vi stanakket fortsatt med å bruke denne lille tøybiten. Helt til nå.

http://www.dagbladet.no/2010/05/25/tema/klikk/trender/mote/11852224/

Dette er forferdelig trist. Hva skjer med verden?

De ansvarlige burde i hvertfall straffes. Dette er uakseptabelt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Gå med string er i dag en fjortis-trend ha ha :P

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg klarer meg ikke uten string trusa til jeans. Må ha det! Trusekant går ikke jeg med.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror fremdeles kvinner i nesten alle aldre bruker stringtruse. Om sommeren bruker jeg ikke annet.

Skrevet

Jeg blåser i hvert i fall i om det er en fjortis-trend. Jeg går med string når jeg bruker tettsittende jeans og tights, tror ikke synlig trusekant blir pop hos meg med det første i hvert fall :fnise:

Skrevet

Jeg bruker bare hipsters ca! Som det står i artikkelen er ikke strings så særlig hygeniske. Og med blonde hipstere synes ikke trusen gjennom buksen. De er også mye mer behagelige, og får rompen til å se mer sexy å spretten ut!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Aldri om jeg bytter ut stringen. Alt annet er bare plagsomt! Aldri har jeg hatt noe infeksjoner eller noe som helst plager der nede, så jeg holder meg til "fjortiss-trenden".... digger rumpa i string også, absolutt det som kler meg best :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Om sommeren bruker jeg ikke annet.

:wow: Da gleder jeg meg til å treffe på deg en varm sommerdag i byen. :sjarmor:

• Liker 1
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser du er godt informert om de viktige tingene i verden.

Ja, dette anser jeg som en enorm viktig nyhet. Ingen skal få komme her å ta fra damene stringtrusa.

Skrevet

Jeg bruker bare hipsters ca! Som det står i artikkelen er ikke strings så særlig hygeniske. Og med blonde hipstere synes ikke trusen gjennom buksen. De er også mye mer behagelige, og får rompen til å se mer sexy å spretten ut!

Helt enig, og samme her! Har slutta med string, faktisk. Har ikke tenkt over det, men det er nok nettopp fordi det er mer uhygienisk.

Skrevet

I tillegg synes jeg ikke det er så sexy. Det legger ikke igjen noe til fantasien, liksom.

Skrevet

Har aldri likt string, jeg. Ikke fordi det er uhygienisk, det har jeg ikke tenkt så mye på. Nei, det er rett og slett fordi jeg synes det er ubehagelig!!

Skrevet

Det er lenge siden jeg sluttet å bruke stringtruser. Hipstere er både mye mer behagelig og hundre ganger mer sexy!

Skrevet

Hvem kan egentlig erklære et plagg for dødt og ute og i tillegg forvente å bli tatt på alvor?

Ingen!

Stringtrusa eksisterer i beste velgående.

En annen sak er at mange ikke liker den, og derfor ønsker den dit pepperen gror.

Jeg er definitivt ikke en av dem.

Skrevet

Tror ingen av oss her inne har forventet å bli tatt på alvor, regner ikke med at avisa gjorde noe annet da de trykket saken :)

Hvorfor ta alt så gravalvorlig?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kun string fordi det er best å gå med. Tok på meg en truse her om dagen, fordi jeg har en nydelig ubrukt, men den havnet av etter et par timer. Klarer ikke fasongen! Hipster er hakket bedre, men likevel ubehagelige ift string. De ligger liksom midt på rumpeballene:s Har ganske sprettrumpe og gidder ikke store størrelser for å dekke rompa.

String er best både å gå i og se rumpa i her i gården:)

Skrevet

Tror ingen av oss her inne har forventet å bli tatt på alvor, regner ikke med at avisa gjorde noe annet da de trykket saken :)

Hvorfor ta alt så gravalvorlig?

De å "legge ned" stringtrusa er jo på linje med en global katastrofe! ;)

Skrevet

Leste denne "nyheten" med stor glede i går :ler:

Jeg har aldri klart å bruke de hersens stringtrusene og er glad resten av verden er på mitt "lag" nå. Stringtruer er ubehagelig, stygt og uhygienisk - takke meg til hipsters i mjukt materiale som absolutt ikke lager trusemerker.

Skrevet

hipstere krøller seg jo opp i lysken på sidene når man sitter,

det er hverken behagelig eller pent,

for det retter seg da ikke ut...

og den smetter inn i stumpen på et blunk. Har jeg forliten str?

Har prøvd forskjellige typer, men det er bare for mye stoff for meg. Overalt.

Enig at string kunne hatt et større/tykkere stykke over vitale deler, da det kan bli litt vel tynnt i noen kolleksjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...