Gå til innhold

mellomblødninger her og - tips!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Etter ett brett på loette, er jeg nå i tvil om hvorvidt jeg skal fortsette eller ikke. De siste dagene har jeg nå hatt småblødninger og nå skal jeg egentlig ha en pause på en uke, hvor det jo skal komme en blødning - det gjorde det i alle fall sist jeg brukte disse.

Saken er at det er litt krise å småblø nå pga reise og jeg er da i tvil m jeg skal fortsette på neste brett med en gang eller ta en ukes opphold eller slutte... Hva tror dere vil gi minst blødning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde bare forsatt på brettet, men kontaktet legen så for jeg kom hjem! Jeg hadde samme problemet med lorette. Nå har jeg byttet merke og har enda ikke hatt noen mellomblødning!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg hadde bare forsatt på brettet, men kontaktet legen så for jeg kom hjem! Jeg hadde samme problemet med lorette. Nå har jeg byttet merke og har enda ikke hatt noen mellomblødning!

Jeg trenger vel ikke gå til lege, da dette jo er normalt... Jeg ville bare høre om noen kanskje hadde bråstoppet midt i et brett og at blødningene da stoppet:)Helt greit noen dager til, men ikke om dette fortsetter i ukevis. Da blir jo det prevansjon i seg selv!

Skrevet

Det er normalt, men det trenger ikke være sånn :) Du kan gå til legen for å få nye p-piller, slik at du slipper mellomblødninger i fremtiden. Mellomblødninger er vanligvis ett tegn på at pillene ikke har riktig hormonforhold for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...